maanantai 1. kesäkuuta 2015

Toukokuun ostosyhteenveto

Tämä onkin harvinaisen lyhyt postaus. Olen laittanut lakkoihin melkein luvattoman vähän rahaa toukokuussa. Himotuksia on toki olemassa, mutta en nyt vain ole raaskinut ostaa mitään.

Toukokuun alussa ostin kynsikirpalta itselleni Picture Polishin Nemesiksen. Näitä voi ostaakin, koska postarit on yleensä kirjeen mukaan, ei paketin.


Kuun loppupuolella mulla oli taas keikka Ouluun. Näin samalla vanhaa ystävää pitkästä aikaa, oli oikein mukavaa! Juuri ennen poislähtöä löysin jotain kivaa kolmella eurolla. Nimittäin tällaisen Lumenen Blossom-lakan. Voi söpöys mikä lakka!



Näiden lisäksi sain ihan puun takaa tällaisen ylläripaketin BPS:lta. En tiennyt heidän lähettävän tällaisia, siksi olin vähän ymmälläni. Kuitenkin juuri edellisenä päivänä sain viestiä että seurailla postia, sieltä on ylläripaketti tulossa.


Mutta arvatkaa mitä ihanaa tämän lisäksi on tapahtunut!?! Yksi mun ihana lukija laittoi mulle viestiä, että vieläkö haikailen China Glazen DV8:n perään, hänellä olisi se myynnissä. Olin jossakin kommentissa aikoinaan maininnut haluavani lakan itselleni, ihan mahtavaa että hän muisti sen! No arvatkaa vaan kiinnostiko? Nyt lakka on matkalla luokseni ja mielestäni sain sen kohtuulliseen hintaan vielä. Tietty postarit teki paljon, mutta olen mä silti tyytyväinen kauppoihin. En olisi koskaan uskonut saavani kyseistä lakkaa kätösiini, mutta kiitos ihanan lukijan, nyt se tapahtuu! <3

Kesäkuu näyttää siltä, että mun rahat menee kaikkeen muuhun kuin lakkaan. Ystäväpariskunta menee naimisiin juhannuksena, mikä on tietenkin älyttömän ihana asia. Ainoa miinus on se, että kaikkeen siihen liittyvään menee aivan tolkuttoman paljon rahaa. Tämä on aiheuttanut itselleni harmaita hiuksia ja huonoja yöunia. No, onneksi meillä on autoon tarkoitettu rahajemma olemassa... Vanha auto toimii tällä hetkellä hyvin (koputetaan puuta) ja meni katsastuksestakin läpi yhden osan vaihdolla. Toivotaan, että se toimii hyvin vielä vaikka vuoden loppuun. Siihen mennessä luulen meidän saavan ihan kohtuullisen määrän rahaa kerättyä auton vaihtoa varten. 

Miten teidän toukokuu sujui? :)

14 kommenttia:

  1. Mun ostokset ei ole ihan noin maltilliset. :D Mutta hei yksi sama lakka, meinaan tuon Lumenen kotiutin itsekin. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, uskon! :D Tuo Lumene on kyllä tosi nätti! :3

      Poista
  2. No nyt on kyllä säälittävän pienet ostokset! Sähän voisit tehdä sellaisen varjo-ostopostauksen, johon kaivat surutta laatikoista vanhoja lakkoja. Me oltais täällä ihan vihreinä, kun esittelisit kymmeniä uusia lakkoja :). Ei vaine, munkin on pakko ryhdistäytyä. Matematiikka ei vaan anna enää periksi. Jos kuussa menee enemmän rahaa kuin tulee niin pidemmän päällehän se ei oikein toimi :). Toivotaan, että auto pelaa mahdollisimman pitkään. Mä muutan kohta meidän autoon asumaan, koska siihen menee saman verran rahaa kuin yksiön vuokraan pääkaupunkiseudulla. Tai ehkä mä voisin alivuokrata sitä jollekin yösijaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän säälittävät nuo on, mutta oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen. :D
      Joo, tolla matikalla ei pitkälle pötkitä! :D
      Onneksi meillä asumiskustannukset omakotitalossa taitaa olla pienemmät kuin siellä pääkaupunkiseudulla vuokrat... Ehkä jää vähän rahaa niihin lakkoihinkin. :D

      Poista
  3. Maltillista! Minä laskin ostaneeni viisi uutta lakkaa (yhteensä n. 27€), neljä Dashican leimauslakkaa ja neljä lakkaa kirppikseltä, niihin meni 5€ plus vähän vaihtareita. Kallein ostos oli UC:n laattasetti jonka lisäksi ostin kaksi Infinity Nailsin laattaa sekä kasan decaleita ja vinyylejä. Aika pienet ostokset mutta olihan siinä taas satanen selällään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Mua myös ne Dashicat himottaa kovasti, Papun kuvat ei auttaneet yhtään asiaa! :D

      Se onkin jännä, miten sataseen saa niin vähän grammoissa tavaraa kun tätä harrastusta ajattelee. :D

      Poista
  4. No nyt siulla ei ole kyllä lähtenyt mopo ollenkaan käyntiin toukokuussa ;DD
    Mutta onhan vaan nätti toi Nemesis ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan sen noinkin ilmaista! :D Hyvä vaan kun ei lähtenyt käyntiin. :D
      Nemesis oli nappiostos!

      Poista
  5. Hah hah, maltillisuus on ollut kunnon kierroksella toukokuussa (- ihme kyllä myös kävi minunkin luonani). Nemesis on "ihku." :)

    VastaaPoista
  6. Voih Nemesis, mikä ihanuus! Ostoksia on tässä kohtuullinen määrä ja onhan se niin, että rahaa pitäisi jäädä muuhunkin kulutukseen kuin kynsiostoksiin. Himotuksen kohteita on ja tulee olemaan aina, ja joskus on hirveän vaikeaa pitää järki kädessä ostosten kanssa, mutta aina täytyy kuitenkin yrittää :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana! :)
      Tottahan se on, mutta sen mahdollisen ylimääräisen laitan kynsilakkoihin aina kun vaan voi. :D
      Onneksi viime kuussa se järki pysyi kädessä. :)

      Poista
  7. Hei, sentään ostit kaksi lakkaa! Se on kaksi enemmän kuin allekirjoittaneella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeastaanhan mä ostin kolme, mutta se kolmas ei vielä ole saapunut! :D Eli 3-0. :P

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)