tiistai 23. kesäkuuta 2015

Qgirliä

Toinen testilaatta Born Pretty Storesta oli Qgirl-031. Nämä Qgirl -laatat on kyllä toimineet mulla kaikki tosi hyvin, eikä tämäkään tee poikkeusta.


Mulla oli kynsillä pari päivää raitakynnet, kunnes huomasin lakan kuoriutuvan pois kynsiltä. China Glazen Pink Of Me tekee mulla saman kuin saman merkin Thistle Do Nicely tai Grass Is Lime Greener. Ainoastaan tuo ensimmäinen lakka pysyi pari päivää, mutta nuo kaksi jälkimmäistä kuoriutuu vuorokaudessa. 

Huomasin lakan kuoriutuvan kun otin pois kertakäyttöhanskat käsistä. Veikkaan hanskojen käytön edesauttaneen kuoriutumista. Teimme äidin ja tädin kanssa luontaisesti gluteenittomia ja laktoosittomia karjalanpiirakoita, kun teitä kuitenkin kiinnostaa tietää mitä minä hanskat käsissä olen tehnyt. ;) Minä toimin meillä aina rypyttäjänä karjalanpiirakoiden teossa ja pitkillä kynsillä on hyvä pitää hanskat kädessä.

Mutta takaisin kynsiin! Poistin lakat kun tulin kotiin ja laitoin Orlyn Mirrorballin kynsille, sillä huomasin lakanneeni sillä vain jouluna, enkä ollenkaan kun aurinko näyttäytyy paremmin. Lakkasin pohjat alkuillasta, kävin välillä paossa idioottinaapurin luukutusta ja tulin myöhemmin takaisin hiljaiseen kotiin ja leimasin nämä tuosta laatasta.

Otin Sissiltä mallia ja leimasin yhdestä laatasta eri kohtaa kuviota kynsille. Näin ne eivät ole kaikki identtisiä, mutta sopivat silti keskenään. :)


Mun mielestä näistä tuli oikein kivat, vaikka jokaisessa kynnessä on leimat. Selvästi se auttaa, kun kynnet eivät ole identtisiä keskenään. :)

Käytetyt lakat:



Käyttämäni laatta löytyy kynsikoristeista ja maksaa normaalisti 2.99 USD. Koodilla DRL91 saa 10% alennusta ostoksista. :)


18 kommenttia:

  1. Iiiiihanat <3. Hassua nähdä sulla leimat joka kynnessä :). Sopii todella hyvin juuri tuolla tavalla epäsymmetrisesti aseteltuna. Mähän teen näin aina, mutta vain siitä syystä, etten osaa kohdistaa leimoja (mutta ei kerrota kenellekään) :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Eikö olekin hassua! :D Mulla taas on vaikeuksia leimata juuri näin, koska yleensä ne menee kaikki just samasta kohdasta. :D

      Poista
  2. Oikein ihanat. :) Mua harmittaa noissa QGirl-laatoissa vian tuon logon epämääräinen sijoittelu monesti keskelle kuviota ja sen isous. :D Mulla on yksi missä menee puun lehdet ja keskellä on sitten tuol logo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) En ole aikaisemmin ajatellutkaan asiaa, mutta sehän tosiaan on tyhmää sijoittaa se logo keskelle jos se menee kuvion päälle. :O Ei kovin nättiä jos tulee leimattua logokin kynnelle. :D

      Poista
  3. Sievät:) Kerrohan, tarvitsenko Mirrorballin kun olen sitä pitkään himoinnut mutta aina skipannut ajatellen, että mulla on jo ihan riittävästi kimallepommeja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Nyt pistit kyllä pahan. :D Tää on musta erilainen holo kun tässä on noita isompia hexoja seassa. Mä ainakin koen sen erilaiseksi kuin muut joten siksi aion sen pitääkin. :D

      Poista
    2. Se kuitenkin vissiin kuivuu tasaiseksi eikä ole tekstuurimainen koostumukseltaan? *tivaa* :D

      Poista
    3. Joo kuivuu tasaiseksi. :D Peittävyys on vähän heikko, itse laitoin muistaakseni 3 kerrosta.

      Poista
    4. Ok, kiitos informaatiosta. Taidan tilata tän seuraavan kerran kun tulee sopivasti vastaan jossain:)

      Poista
    5. Selvä! Toivotaan että säkin tykkäät tuosta sitten kun saat sen. :)

      Poista
  4. ompa ihana leima! nätit kynnet :)

    VastaaPoista
  5. Mulla on vähän samat aatokset kuin Sissillä, puoli vuotta fundeerattu tarviinko tän :D Ehkä! Nätit lakkaukset kumminkin oot taikonut ja kivaa vaihtelua että on leimat kaikissa kynsissä ja vielä epäsymmetriaa! :) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mäkin mietin aikoinaan, mutta mun päätöstä helpotti se että näin tän kaverilla. :D
      Kiitos! :)

      Poista
  6. Upealta näyttää leimat glitterin päällä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)