perjantai 5. kesäkuuta 2015

Mi Vinyls!

Älkää ihmetelkö jos blogissa näkyy välillä lyhempiä kynsiä, sillä tämä postaus tulee ulos kun olen lyhentänyt kynteni ihan nysäksi, sillä mulla lohkesi kynnestä iso palanen. En edes huomannut sitä vasta kun poistaessani lakkauksen. Todennäköisesti se lähti kun olin Morsen kanssa lenkillä, ne lenkit kun ei ole yleensä rauhallisimmasta päästä. :D Instagramista löytyy kuva lohkeamasta ja tässä nyt sitten esittelyssä nysäkynnet. Onhan mulla joskus ollut lyhemmätkin, mutta mulle nämä on mukavuusauleen ulkopuolella. Tämän postauksen jälkeen mulla on taas pidemmät kynnet, tosin vain blogissa. :)

Sain Mi Nailsilta testiin uusia kynsivinyyleitä, jotka on siis Mi Nailsin omia! Ne kulkevatkin nimellä Mi Vinyls. :) Ensimmäisenä halusin testata näitä chevroneita, joissa on kahta erilaista paksuutta samassa arkissa, 1mm ja 2mm.

Mulla ei ole aikaisemmin kokemusta kuin Vinyl It Up -vinyyleistä, eikä nämä kyllä niille häviä yhtään. Vinyyli tarttuu hyvin kynnelle, mutta ei liian lujasti. Se joustaa juuri sopivasti, jotta sen saa mun kaareville kynsille aseteltua kunnolla.

Lakkasin pohjat OPIn My Vampire Is Buff -lakalla. Käytin molempia arkista löytyviä vinyyleitä kahdelle kynnelle ja töpöttelin A England Camelotia niiden päälle. Sitten vain vinyylit varovasti pois ja homma on päällyslakkaa vaille valmis!



Luulen, että olisin saanut siistemmät rajat aikaiseksi jos en olisi töpötellyt lakkaa tuohon päälle, sillä lakka ehti kuivua tuona aikana hyvin ja vinyyleistä jäi vähän epätarkat rajat. No, ensi kerralla sitten kokeilen lakata suoraan päälle töpöttelemisen sijaan. :)

Tykkäsin kovasti tästä lakkauksesta ja aion kyllä jatkossakin käyttää näitä vinyyleitä, ihan mahtavaa että näitä saa nyt täältäkin! Vinyyleiden hinnat ei päätä huimaa, arkin normihinta on 2,50€ ja ne ovat ainakin tätä postausta kirjoittaessa tarjouksessa 2€/arkki, ymmärsin että tarjous on voimassa viikon ajan julkistamisesta, eli ensi maanantaihin.

Vielä toinen juttu! Mi Nailsilla on menossa vinyylien suunnittelukilpailu, johon osallistumalla voi saada omat suunnitelmat vinyyleinä myyntiin! Kolme parasta palkitaan myös lahjakorteilla. Osallistumisaika 3.6.-22.6. Lisätietoja löytyy Mi Nailsin FB-sivuilta. :)

Käytetyt lakat:



22 kommenttia:

  1. Näyttää hyvältä, ei nysältä! Mulla muuten toi My Vampire is Buff on hieman vaikea lakattava, raidoittuu todella helposti, mites sun yksilö? Sävy on tosi kaunis joten harmittaa kun se on sellanen kurapullo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kuva ehkä vähän hämää, mutta nysät nämä itselle on. :D
      Mä oon kuullut muiltakin tuosta samasta lakasta että se olisi raidoittuva, mutta itsellä ei ole kyllä mitään valittamista tästä mun yksilöstä. Kaksi kerrosta on noissakin, joten hyvin se mulla pelitti. Onko näistä(kin) olemassa sitten maanantaiversioita liikenteessä...?

      Poista
    2. Mulla myös maanantaiversio... Huoh...

      Poista
    3. No höh. :/ Lakka on kyllä niin älyttömän nätti, harmi jos sitä ei pysty käyttämään huonon koostumuksen vuoksi.

      Poista
  2. Vitsi miten tyylikäs lakkaus! Olis ranskalaiset hienostelijalyylitkin kateellisia :). Mulla nää kulmavinyylit ei koskaan oikein toimi, kun kynsi on niin kaareva. Pitää testata vielä nämäkin ennen kuin annan periksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, kiitos! :)
      Mä ekaa kertaa vasta kokeilin näitä ja hyvältä vaikutti. Mullakin on aika kaarevat kynnet, mutta sun taitaa kyllä olla kaarevammat. Kokeilemallahan sen vasta kyllä tietää. :)

      Poista
  3. Voi, kun mä pystyisin pitämään kynnet edes tuon mittaisina niin että ne olisivat siistit :) Tykkään tuosta neliön mallisesta kärjestä kyllä, mutta omat kynnet venkoilee aina joka suuntaan :D Lakkaus on kiva! :) Ja kiva myös kuulla, että päteviä vinyylejä saa nyt ihan Suomen maaltakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on onneksi sattunut kynsien ja hampaiden kohdalla niin, että ne kasvavat suhteellisen suoraan. Muuta suoraa mussa ei taida ollakaan. :D
      Kiitos! Mä ainakin tykkäsin näistä kovasti!

      Poista
    2. :'D Nyt on pakko vielä sen verran vastata, että mulla ei ne hampaatkaan ole suoraan kasvaneet; kiero koko akka :'D

      Poista
  4. Aivan mahtavat kynnet <3

    VastaaPoista
  5. No nyt on kyllä halpoja vinyyleitä! Mä oon niin paljon halunnut vinyyleitä (mutten jostain syystä ole ostanut niitä :D), että nyt on kyllä pakko laittaa tilaus menemään ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, nämä ei maksa kyllä paljon ja kannattaa hyödyntää alennukset! :)

      Poista
  6. tosi kivat kynnet <3 just selailin paripäivää sitten mi nailsia ja ajattelin tilata näitä vinyylejä, olipa hyvä että kirjoitit niistä juuri :D nyt ainakin uskallan tilata !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Mä ainakin voin oman kokemuksen perusteella lämpimästi suositella näitä. :)

      Poista
  7. Näyttääpä hyvältä! Niin hyvältä, että kävin naputtelemassa tilaukseen parit vinyyliarkit :D Joo, pitää sitä vähän lohtushoppailla kun kesäloman joutuu alottaa kipeenä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen pahoillani jos aiheutin rahanmenoa. :D Voi ei, toivottavasti paranet pian!

      Poista
  8. Tosi tyylikäs lakkaus! Mä jouduin just kans lyhentää kynsiä oikeen tosi paljon ja nyt tuntuu typerälle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Musta tuntuu, että en viitsi edes koristella kynsiä nyt kun ne on sen verran lyhyet. Milli lisää niin varmasti helpottaa! :D

      Poista
  9. Ihanat kynnet! :) Multa löytyy myös tuo Buff, eikä sekään minusta mitenkään erityisen kurja ole. Pari kerrosta riittää ihan hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, tämä mun yksilö käyttäytyy myös hyvin. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)