torstai 11. kesäkuuta 2015

Melkein julkaisemattomat

Meinasin aluksi jättää nämä kynnet kokonaan julkaisematta, mutta ei näissä mitään vikaakaan ole. Tein nämä kiiressä kynsien suojaksi, vaikka olin näillä lopulta kuitenkin useamman päivän. :)

Olin tehnyt aiemmin illalla edellisen postauksen sateenkaarikynnet, enkä pystynyt olemaan ne kynsillä kovin kauan, joten mun oli pakko vaihtaa lakkaukset. Mun piti lähteä hakemaan mies työhommista yhdeksän aikaan illalla ja sain siinä sitten loistavan idean vaihtaa lakkaukset kiireessä ennen sitä. 

Pohjalle kaksi helppoa kerrosta Cirquen Cerrillosta ja leimat päälle laatasta PB-40. Tämä laatta tuli mulle silloin BPS:n ylläripaketista.


Leimauslakkoina käytin Essencen valkoista leimauslakkaa ja saman merkin Grab This Hypeä, joka toimii mainiosti leimoissa. Peukalossa ja nimettömässä on valkoiset leimat ja muissa tuo GTH:lla tehdyt. 


Juuri kun sain viimeisen kerroksen pikakuivattajaa lakkauksen päälle, mies soittikin mut hakemaan. Onneksi ei yksikään kynsi mennyt ruttuun! Kuvat otin tosin vasta seuraavana päivänä, enkä hakureissun jälkeen. :)

Käytetyt lakat:


12 kommenttia:

  1. Toi Cerrillos on tosi kaunis lakka :) cremelakalla tehdyt leimaukset sopii hyvin sen kaveriksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, se on tällä hetkellä yks mun lemppareista! :)

      Poista
  2. Erittäin näpsäkät ja nätit :)

    VastaaPoista
  3. Tämä lakkaus on ilo silmälle kaikessa yksinkertaisuudessaan, kerrassaan ihana:)

    VastaaPoista
  4. Ne on oikein nätit! :)

    VastaaPoista
  5. Toi leima on niin kaunis, että melkein tekis mieli hankkia laatta ihan sen takia :). Upeat "pikakynnet"!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä meinasin pyytää tän laatan aikoinaan testiin juuri tuon kuvion vuoksi, onneksi sitten sain sen muutenkin. :D Kiitos!

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)