maanantai 15. kesäkuuta 2015

The 31 day challenge | Day 11: Polka Dots

Huh huh, mä en loppuviikosta enkä viikonloppunakaan viettänyt juuri yhtään aikaa koneella, sillä loukkasin selkäni torstaina. Pahasti. Ikinä koskaan milloinkaan mulla ei ole selkä ollut niin jumissa ja kipeä, mutta onneksi se on nyt jo melkein kokonaan helpottanut. En ole pystynyt istumaan koneella tai lakkailemaan, onneksi kuitenkin postauksia oli jonossa valmiiksi. En ole myöskään pystynyt lukemaan muiden postauksia, mutta kyllä mä tässä pikkuhiljaa palailen harrastuksen pariin! :)

Mutta nyt tämänkertaisiin kynsiin. Pilkut ovat tällä kertaa aiheena. Tykkään niistä tosi paljon kynsillä, mutta olen taas tarkka kuvioiden symmetrisyydestä. Vapaalla kädellä pilkuttaessa ne eivät yleensä sitä ole. :D


Lakkasin muut paitsi nimettömän Flormarin hololakalla 811. Tämäkin kaunokainen on uinunut hyllyssä ties kuinka kauan käyttämättömänä. Katsokaa tätä lähikuvaa, onhan se nätti! Lakan ainoa miinus on heikko peittävyys. Itse laitoin tätä kolme kerrosta.


Nimettömään laitoin sävyyn sopivan hiekkalakan Perfect Sand Lacquerilta, lakka on S78. Pilkut tein A England Camelotilla.


Pilkut tein mielestäni liian lähelle toisia, ne peittävät pohjalakkaa liikaa. Tätä tekniikkaa ilmeisesti pitäisi vaan harrastaa useammin, sillä tykkään lopputuloksesta lähes aina, vaikka pilkuttaessa palleroiden kokoerot ärsyttää. :)

Käytetyt lakat:


17 kommenttia:

  1. Siis teit ite pilkkutikulla noin hienot pilkut, en kestä! Upeet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos! Mä luulin tehneeni pilkut vähän epäonnistuneesti. :D

      Poista
  2. Pilkutus on kivaa mutta harvoin onnistuu symmetrisesti. Se sitten ärsyttää koska itsekin tykkään vain täydellisistä kynsistä :D tsemppiä selän kanssa, voi olla viheliäs vaiva, hoidata se kunnolla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta. :) Pitäisi tehdä tarkoituksella erikokoisia pilkkuja niin ei häiritse niin paljon. :D
      Kiitos, kyllä tämä tästä! Luulen, että Morsen lenkityksellä on suuri osa tässä jumituksessa... Mutta pitää yrittää pitää tuota koiraa mahdollisimman paljon irti. :)

      Poista
  3. Mä luulin, että oot tehnyt pilkuyt leimaamalla! Ei kukaan voi saada näin hienoja palleroita aikaiseksi käsipelillä. Miksei ne fuusioidu sulla? Mulla kaikki pallerot aina kosahtaa yhteen jossain vaiheessa vähemmän kauniiseen blobicure-tyyliin :). Upea tuo Flormar. Mulla on vaan yksi merkin holo, kun en tajunnut vielä mitään kynsilakoista silloin, kun näitä hehkutettiin ja ostettiin kaupat tyhjiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos! Oon joskus leimaamallakin yrittänyt tehdä pilkkuja, mutta ne taisi silloin venähtää aika pahasti, joten en sen koommin ole sitä koittanut. :)
      Mulla on vielä nuo kaikki Flormarin holot, osa kyllä on jo aika pahasti vajattanut. :)

      Poista
  4. Hyvinhän nämä onnistuivat :) Arvaa harmittaako nyt, että annoin tuon Flormarin siskolle kun en ite tykänny.. Näissä se näyttää upealta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Mäkin oon meinannut antaa tän monta kertaa jo eteenpäin, mutta hyvä että en oo antanut! On se nätti!

      Poista
  5. Törkeän hienot ja symmetriset pilkut oot saanut tikulla tehtyä! Mäkin olisin arvannut noita leimatuiksi. Multa ei onnistu sitten ollenkaan tuo pilkkutikun käyttö...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ^_^ Mun mielestä mullakin vaatii vielä paaaaaljon harjoittelua että itse olen tyytyväinen. :D

      Poista
  6. Mun silmään ihan täydelliset pilkutukset! Vau!

    VastaaPoista
  7. Mä leimaisin polkadotsit mutta aina ne pilkut jää paikoin tyhjäksi keskeltä. Oon yrittänyt eri tekniikoita mutta ei onnistu. Kai se pitää ottaa tikku kauniiseen käteen :D

    Toivottavasti selkä paranee pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, just noissa kuvioissa jää itsellekin muistaakseni niitä tyhjiä kohtia joita pitää sitten paikkailla jälkeenpäin. Tää on onneksi suhteellisen helppo tekniikka, jos vain löytyy vakaa käsi. :D

      Kyllä se vielä vähän oikkuilee, mutta on jo niin paljon parempi että!

      Poista
  8. Miten multa on mennyt tällainen upea kynsiblogi aivan kokonaan ohi?! Tosi upeita lakkauksia sulla. Nämäkin kynnet ovat ihanat! :) Jään ehdottomasti seurailemaan sun loihdintoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, voi kiitos! ^_^ Tervetuloa mukaan, toivottavasti viihdyt jatkossakin!

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)