torstai 25. kesäkuuta 2015

BP-46

Kolmas testilaatta Born Pretty Storesta oli BP-46. Laatta toimi kuten muutkin pyöreät, eli moitteettomasti.


Tein nämä kynnet aika hirvittävissä tuskissa, sillä olin aamulla niksauttanut selkäni jotenkin oudosti ja kivut olivat aika kamalat. Särkylääkkeetkään eivät tuntuneet auttavan asiaa. Iltaa kohti kivut hiukan hellittivät ja sain kuin sainkin lakattua kynnet seuraavaksi päiväksi. Silloin juhlimme pienimuotoisesti hyvän ystäväni polttareita. <3

Peukalossa, etusormessa ja pikkurillissä Lumenen Poetic Days. Keskisormessa A England Camelot ja leimat Konadin lakalla, joka ei näy mustan päällä paljon. Nimettömässä Orlyn Mirrorball ja mustia pieniä niittejä Mi Nailsilta.


Lopputulos olisi varmasti ollut erinomaisen ihana, jos olisin käyttänyt leimauslakkana jotakin muuta kuin tuota Konadia. Kyllä näillä silti tuli polttarit vietettyä! :)

Käytetyt lakat:



Käyttämäni laatta löytyy kynsikoristeista ja maksaa normaalisti 2.99 USD. Koodilla DRL91 saa 10% alennusta ostoksista. :)


13 kommenttia:

  1. Mulla on joku BPS-masis menossa. Yritin taas epätoivon vimmalla saada kahdelta suorakulmalaatalta jotain ylös ja nyt olen valmis myöntämään, että ei tule kesää niiden kanssa. Olkoon, pirulaiset! Mirrorball on kyllä niin rakkautta <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne suorakulmaiset laatat on kyllä melkoinen ongelma noilla.. :/ Mä tilasin yhden ilmaispisteillä ja onneksi se sattui pelittään hyvin. Mutta tuntuu olevan täysin arpapeliä noiden kanssa.
      Mirrorball on! <3

      Poista
  2. Mä just katoin tota laattaa äsken BPS:n sivuilta ja mietin, että mun on pakko tilata se! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hyvä sattuma! :D Mulla tämä laatta toimi ainakin tosi hyvin.

      Poista
  3. Taas Mirrorball, eikä! :D Se huutelee yhä kuuluvammin nimeäni. Nätit kynnet kuten aina:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, harvinaista että oon käyttänyt samaa lakkaa kahdesti peräkkäin. :D Kiitos! :)

      Poista
  4. *huokailee ihastuneena* Kerrassaan upeat!

    VastaaPoista
  5. ompa sievä kokonaisuus <3 BeePeeÄssän pyöreät laatat ei petä koskaan ! laitoin sinne kyllä viestiä niistä L -sarjan laattojen ongelmista saas nyt nähdä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3
      Mullakin on kaikki pyöreät laatat pelittäneet ongelmitta ja ne vanhemmat L-sarjan laatat. Ongelmat alkoi mulla vasta sen jälkeen kun se taustamuovi vaihtui valkoiseksi. Toivottavasti saat toimivat laatat tilalle! :)

      Poista
  6. Taas piti tulla tuota Lumenea ihailemaan, viimeksikin piti sen takia kommenttia pistää. :-D Se sopii tosi hyvin tuon Mirrorballin viereen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Se on kyllä mielettömän ihana väriltään, siksipä se varmaankin näin lyhyen ajan sisään pääsi jo toistamiseen kynsille. :)

      Poista
  7. Oi, onpa ihanat värit. Mun mielestä toi tummempi leima tekee tosta lakkauksesta vaan mageemman. :) Ei oo liian ilosen pirtee Barbiehärpäke. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)