sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

The 31 day challenge | Day 12: Stripes

Toivottavasti selvisitte juhannuksesta ehjin nahoin! Meillä oli oikein mukavaa kylmästä ja sateisesta kelistä huolimatta. :)

Vihdoin päästään haasteessa mun nykyiseen lempiaiheeseen, eli raitoihin. 


Mä siirsin tätä haastekohtaa parin lakkauksen verran, sillä en millään keksinyt kivaa väriyhdistelmää jolla tehdä kynnet. Mulle oli koko ajan selvää, että teen kahdenlaisia raitoja. Peukaloon ja nimettömään tiheämpiä, muihin kynsiin väljempiä. Värit vain oli hakusessa. Päällimmäisen lakan pitäisi olla suhteellisen peittävää, että raidat tulee selvästi näkyviin. 

Eräänä iltana olimme kaatosateessa Morsea lenkittämässä ja sitten lamppu syttyi. Mietin kävellessäni miten jokin vähemmän upea lakka on tosi kiva, kun sen yhdistää johonkin toiseen väriin. Eräs tällainen lakka on Lumenen Farewells. Lakka on tumma ruskeanpunainen. Siitä sainkin idean käyttää tuota lakkaa tässä lakkauksessa. Sille piti vain keksiä kiva kaveri ja mielestäni sille oikein sopiva oli China Glazen Pink Of Me. 

Palasimme kotiin lenkiltä, mies meni pesemään Morsen ja minä suuntasin heti lakkailemaan. Olin ostanut Ebaysta tällaisen kätevän koristeluteipille tarkoitetun kotelon, joten halusin kokeilla sitä samalla. Käytin ohuempien raitojen teossa tätä teippiä ja paksumpien raitojen teossa vinyylejä.


Kyllähän tuo helpottaa teipin kanssa leikkimistä, mutta en siltikään saanut oikean käden nimetöntä teippailtua ilman apua. :D Teippailuun menikin ihan kiitettävästi aikaa, mutta lopputulos oli sen arvoinen!


Teippailuja jouduin vähän siistimään, mutta olin lopputulokseen erittäin tyytyväinen. Tykkään ihan älyttömästi. No, raidat vaan on <3

Käytetyt lakat:

32 kommenttia:

  1. Ihan järjettömän hienot värit! Ja raidat on tietty <3. Miten sä saatkin nää aina niin tarkkarajaisiksi. Mulla on myös usein mielessä tuo outojen tai muka tyhmien sävyjen yhdistäminen ihanaksi yhdistelmäksi. Joskus huomaan tikutuskupissa vierekkäin kaksi outoa kaverusta, joita en olisi ikinä yhdistänyt elleivät ne olisi olleet siinä nenän edessä vierekkäin. Värit on niin ihania :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Kun löytää ne toimivat teipit ja vinyylit niin niistä tulee hyviä. Kyllä mä korjailin siveltimellä näitä, varsinkin reunoja tuli siistittyä paljonkin. :) Värejä on kyllä kiva yhdistellä, varsinkin jos sattuu löytymään oikein toimiva pari. :D

      Poista
  2. Ihan täydellisiä raitoja, wau! Mun hermot tuskin olisvat kestäneet tuollasta :D
    Kyllähän juhannuksesta selvisin ehjänä, mutta kynnet on ihan rikki ja poikki. Onneksi ne kasvaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä mä sain näihin tosi paljon aikaa tuhlattua, mutta musta se oli sen arvoista! :D
      Mulla onneksi kynnet on ehjät, vaikka itse olin ihan älyttömän väsynyt. :D

      Poista
  3. Tosi nätit ja kiva idea :)

    VastaaPoista
  4. Todella ihanat kynnet! Mäkin tykkään raidoista tosi paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä oon aina tykännyt raidoista, mutta jostain käsittämättömästä syystä vasta nyt älynnyt rakastua niihin kynsissäkin. :D

      Poista
  5. Ompa ihanat! Pitääpä itsekin tehdä ihan perus raitoja pitkästä aikaa! Ja minusta tosi ihana väriyhdistelmä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Raidat on kyllä aina tosi kivat kynsillä. :)

      Poista
  6. Aivan upean pirteät!! =)

    VastaaPoista
  7. Todella kauniit! Hyvin sopii nuo kaksi väriä yhteen! :)

    VastaaPoista
  8. Näiden raitojen ihanuutta ja tarkkarajaisuutta jo ihastelinkin instassa. On kyllä upeat raidat ja erittäin toimiva väriyhdistelmä :)!

    VastaaPoista
  9. Tosi taitavasti tehdyt raidat! Upea lakkaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä mä näitä aika kauan väkerinkin! :D

      Poista
  10. Teipit toimii aina hyvin. Näistä tuli mieleen jäätelö :P

    VastaaPoista
  11. Iihanat! Nuo raidat on millilleen tarkat vauu! Mulla onnistuu aina jostain teipin alta livahtaan lakkaa suttaamaan, mutta vau näyttää niinku sulla ei koskaan ois sellasia ongelmia. :D Ihana väriyhistelmä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä painelen teippejä lähes neuroottisesti koko ajan paikalleen ja yritän laittaa tosi varovasti lakan niin ettei se menisi teipin alle. :D Sen lisäksi lopuksi tosi varovasti lähes kuivalla siveltimellä siistin jäljet. :D

      Poista
  12. Vastaukset
    1. Kiitos! Itsekin tykkäsin kyllä älyttömästi. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)