keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Lumene Blossom ja lahjonnan voittaja

Bongasin eräältä Oulun reissulta tämän Lumenen söpöyden. Mun oli pakko kotiuttaa tämä Blossom, vaikka en yleensä pidä näin pienistä pulloista, mutta onneksi tällä oli hintaa vain 3 euroa. Lakassa on vaalean oranssin tai persikan värisiä mattaglittereitä, sekä valkoisia kukkia ja pieniä hexoja.


Halusin saada tämän kynsilleni, joten tälle piti keksiä jotain pohjaa. Essien Tart Deco sopi mielestäni hyvin. Tart Deco on taas niitä lakkoja, jotka on vaikea saada kuvattua oikean sävyisenä. Lakkasin kaksi helppoa kerrosta kaikkiin kynsiin. Nimettömiin laitoin Blossomia ja metsästin molempiin kynsiin yhden kukkasenkin. Leimat tein Essencen valkoisella laatasta BP-L003.


Leima onnistui tosi hyvin. Miksi ne uudemmat laatat ei toimi kuten tuo laatta?!? 


Tykkäsin ihan älyttömästi näistä kynsistä. Mulla on ollut niin monia kynsiä jotka ei säväytä, mutta nämä säväyttää. On se vaan niin pienestä kiinni. :D

Loppuun vielä kiitokset teille kaikille, jotka annoitte palautetta/postaustoiveita. Sain ihan älyttömästi ideoita tulevaa varten. Teen vielä erillisen yhteenvedon palautteesta kunhan vain ehdin. :) Valitsin lahjonnan voittajan Random.orgilla ja onni suosi nimimerkkiä Enail. Laitoin sulle sähköpostia, joten vastailehan pian! :)

Käytetyt lakat:

28 kommenttia:

  1. Oih mitkä kynnet. <3 Ihanat!

    VastaaPoista
  2. Kivat kynnet! Hypistelin noita uusia Natural Coden lakkoja kaupassa ja noi glitterit on kyllä kivoja. Jos ens palkasta pystyis edes yhen kotiuttamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mäkin tänään hiplailin vielä sitä vaaleanpunaista, mutta päätin että tuo yks riittää. :)

      Poista
  3. Kaunis skittlette! Ja mulla on JUST tuo BPS:n laatta eikä se toimi alkuunkaan. Mur.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla tää taas toimii älyttömän hyvin ja ne uudemmat ei. Ihan arpapeliä näiden kanssa näköjään. :/

      Poista
  4. Mä oon niin kade tälle sun laatan toimivuudelle. Ihania kuvioita sillä saisi jos... Nämä kynnet on kyllä superherkulliset. Itselleni vähän liiankin herkulliset mutta tykkään katsella tällaisia muiden kynsillä. Ja miten sä osaatkin aina tehdä koristelut kohtuudella. Glitteriä hieman yhteen kynteen ja leima toiseen... täydellistä. Mulla olisi ollut taas jotkut leima-glitter-kasat kynsillä tyyliin "kokeilin ekaa kertaa viisinkertaista leimausta" :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi tämä laatta toimii!
      Kiitos! :) Mä oon ihan liian laiska kokeilemaan niin monimutkaisia kynsiä kun sä aina teet, ne on kyllä niin hienojakin! :D

      Poista
  5. Ihanat on ja kesäisen raikkaat <3

    VastaaPoista
  6. älyttömän suloiset <3 ihanat värit :) ärsyttää kyllä ihan tolkuttomasti kun oma BPS laatta ei toimi, en tiedä viitsinkö enää pyytää niitä testiin.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3
      Mä en enää ota noita isompia laattoja testiin kun ne edelliset oli sen verran huonoja... Oon noita pyöreitä ottanut nyt ja ne on taas ihan hyviä. Harmi kyllä kun kuviot on niin nättejä. :)

      Poista
  7. Ihana lakkaus, taas <3. Työjälki on niin siistiä :)

    VastaaPoista
  8. Ihanat ja täydelliset lomakynnet! Oispa kesä ja lämmin, no toinen niistä jo on :D Aivan täydellinen leima, mun on tehnyt tota laattaa mieli muttan viiti tilata niitä kun puolet ei toimi. Montakohan tollasta kukkasta siihen minipulloon edes mahtuu? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, toinen kyllä on jo. :D Eilen illalla viimeksi laitoin toppatakin päälle kun paleli...
      Tuosta mun laatasta nousee tosi hyvin nuo kuviot, mutta tää on ilmeisesti pelkkää arpapeliä kuka saa hyvän laatan ja kuka ei...
      Heh, ei niitä kyllä varmasti kymmentä siellä ole. Kaksi onnistuin keräämään kynsille, mutta en osaa sanoa jäikö sinne yhtään enää. :D

      Poista
  9. Ihanat kynnet. ^_^ Tulee niin kesäinen olo, kun katselee näitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Vielä kun se ilmakin olisi kesäinen... XD

      Poista
  10. Ihanan raikkaat lakkaukset! <3 Mulla on just tuo sama laatta ja siitä ei nouse stampperiin mitään varsinkaan essencen leimauslakoilla vaikka mitä kikkoja yrittäisi.. Noi kuviot ois olleet niin ihania ja mun tyylisiä ja siksi ärsyttää vielä enemmän kun nätti laatta ei toimi :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Harmi kun nämä laatat ovat mitä sattuu laadultaan. :/ Mua harmittaa mun uudemmat BPS:n laatat kun ne toimii ihan miten sattuu. Tämä on ihan kyllä tuurista kiinni sattuuko se toimiva laatta itselle vai ei.

      Poista
  11. Aivan mielettömän kauniit kynnet ♥

    VastaaPoista
  12. On kyllä söpö toi kukkalakka :) Lorealilta näin tollasen oranssin kans joku kerta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mä niin harvoin kiinnitän näihin huomiota joten itse oon kyllä missannut sen ihan totaalisesti.

      Poista
  13. Vitsit ku ihana tuo glitterlakka! <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)