keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

BP-54

Tämän postauksen myötä haluan toivottaa teille oikein mukavaa juhannusta, blogi jää juhannustauolle ja palaa jälleen sunnuntaina uusilla kynsillä. :) 

Tässä postauksessa on tarkoitus taas testailla yhtä Born Pretty Storen laattaa. Tällä kertaa otin heidän omia laattoja kolme ja yhden QGirl-laatan. Enää en uskaltanut ottaa isompia laattoja testiin (tosin olen kyllä ostanut pisteillä yhden ja toivon itselleni sattuvan hyvän yksilön...), vaan nämä kaikki ovat nyt pieniä. Tämä ensimmäinen on BP-54




Halusin tämän laatan lähinnä tuon keskimmäisen kuvion vuoksi, mutta testihetkellä mulla oli niin nysät kynnet, että en sitten tuota kuviota edes yrittänyt kynsille vaan valitsin tuon oikeanpuolimmaisen. Tästä eteenpäin mulla onkin postauksissa lyhemmät kynnet kuin normaalisti. Onneksi ne kuitenkin kirjoitushetkellä on jo kasvaneet ihan hyvin. :) 

Nämä pyöreät laatat on mulla olleet kaikki sellaisia, että ne pelittää hyvin. Tämäkään ei tee poikkeusta.

Olin ostanut Zeppeliinistä kaksi Dependin lakkaa hintaan 3,99 €. Syy miksi ostin, oli Dependin hopeinen 223, joka toimii erinomaisesti leimauksessa. Edellinen vetää viimeisiään, joten halusin uuden tilalle. Kaveriksi valitsin violetin numero 420, koska toivoin sen toimivan myös leimailussa. Väärässä olin, sillä lakka on kahden kerroksen lakkaa ja leimausjälki on vähän utuinen.

Lakkasin peukalon, etusormen ja pikkurillin tuolla 420-lakalla. Keskisormessa ja nimettömässä Ginan valkoinen. Jos lakka olisi peittänyt paremmin, olisin tehnyt toisen valkoisen kynnen päälle raidat. Kuitenkaan kun lakka ei leimannut hyvin, en halunnut sillä alkaa säätämään vinyylien kanssa.


Olisin jättänyt nämä lakkaukset kynsille, ellen olisi huomannut kurkistaa leimasimeen leimojen teon jälkeen. Siihen nimittäin oli jäänyt vielä puhdistuksen jälkeen violetit leimajäljet. :O Tämän huomattuani nappasin äkkiä lakkauksesta kuvan ja poistin lakat. En halunnut ottaa riskiä että mun kynnet olisivat violetit seuraavan lakanpoiston jälkeen. Onko teille käynyt noin jonkin leimauslakan kanssa? Mä en taida uskaltaa avata tuota pulloa enää, vaan heitän sillä suosiolla vesilintua. :D

Käyttämäni laatta löytyy kynsikoristeista ja maksaa normaalisti 2.99 USD. Koodilla DRL91 saa 10% alennusta ostoksista. :)

19 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Totta! Harmi kun en uskalla tuota enää käyttää. :D

      Poista
  2. Hahaaa, ompa mun näkösiä kuvioita melkeen koko laatta täynnä!! Kiva toi kuvio kynsilläki, mä ottaisin (yllätys) toki ehkä toisen värisenä. ;) Täytyiski käydä selaan nyt joku josko me vaikka oikeesti saatais juhannukseks munki kynsille jotain... Läähhh. :D

    VastaaPoista
  3. Oikein hyvää juhannusta sinne teille. :)

    Kynnet on simppelit ja kauniit!<3

    VastaaPoista
  4. Hui! MUlla ei ole koskaan värjännyt lakka leimasinta. Onneksi huomasit ennen kuin kynnet oli värjäytyneet. Ihmeen hailakka leimausjälki noin tummassa lakassa, kun sitten on kuitenkin värjäävää? Ota näistä nyt sitten selvä :). Upea tuo leima ja nätit kynnet muutenkin. Voisitko kuitenkin olla esittelemättä näitä pieniä pyörylälaattoja, kun mä jo päätin, etten enää hanki näitä mutta sä vaan koko ajan esittelet kaikkia ihania kuvioita :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan kertaakaan aikaisemmin oo käynyt noin, siksi sitä ihmettelinkin. Nyt kun jälkeenpäin katsoin leimasinta, ei siinä enää näkynyt varjokuvaa tuosta, mutta olen puhdistanut sen jo aika monta kertaa tuon jälkeen. Juuri näin, ota näistä nyt sitten selvää. :D
      Mulla väkisinkin tulee näitä laattoja tänne, sori vaan! Mä en oikeen keksi muuta testattavaa tuolta, joten näitä tulee aina vaan napattua... :D

      Poista
  5. Kleancolorin Metallic-sarjan lakat on loistavia leimauksessa, mutta niistä voi kans joskus jäädä jälkeä stamperiin. Luin tästä kyllä jo ennen kuin hankin niitä ja teen aina tuplasuojaukset enkä kyllä ole niitä muuhun käyttänyt kuin leimaamiseen, etten tiedä värjäisikö ne kynttä. Luultavasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niihin Kleancolorin lakkoihin en suostu koskemaan, sillä haistoin aikoinaan kaverilla eräitä yksilöitä ja olin oksentaa. :D Ei ne kaikki varmaan niin pahalle haise, mutta en ole sittemmin harkinnut tuon merkin lakkoja. :D Mäkään en kyllä uskaltaisi koko kynttä lakata tuollaisella lakalla...

      Poista
  6. Ohhoh, aika jännä tuo leimasinjuttu :o enpä kyllä taitais itekää uskaltaa pitää samaa lakkaa kynsillä.
    Ja mä odotin tuon laattakuvan nähtyä, että ois pöllökynnet ollu mutta ei ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta. :O Mä odotan katsos että mulla on vähän pidemmät kynnet ja sitten kokeilen noita pöllöjä. :D

      Poista
  7. Kauniit kynnet! Erikoista, että noin tummalla lakalla on noin hailakka leimausjälki. Tuon leimauslaatan keskimmäinen kukkakuvio on myös Winstonian laatassa 04.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin vähän ihmettelin tuota jälkeä. :O Joo, mun mielestä oon nähnyt tuonkin jonka leimasin kynsille jossakin muussa laatassa... Ei nämä kiinalaiset yleensä niitä kaikkia kuvioita ihan itse ole keksineet... :/

      Poista
  8. Jaahas mä ostin pari viikkoa sit ton saman dependin violetin ja meinasin kokeilla sillä leimausta, mut nyt ei sit enää tarvikkaan :D. Kauniit kynnet kyllä ja upee tuo lakka, mut mahtaako uskaltaa käyttää sit jos kerran leimasimeenki jäi jäljel.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ainakaan tämä mun lakka ei leimannut. :D Kannattaahan se kokeilla tuota, jos se ei vaikka värjääkään. Mä en uskaltanut! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)