tiistai 25. joulukuuta 2012

Vielä ainakin yhdet jouluiset kynnet

Tässä vielä yhdet jouluiset kynnet jotka tein tässä ennen joulua. Nämä vain eivät ehtineet vielä julkaisuun ennen joulua, mutta tässä nämä kuitenkin. Pohjalla on Color Clubin holiday Splendor. Tätä lakkaa ostaessani vähän emmin, mutta onneksi ostin. Ihan mieletön kimallus tässä lakassa! En halunnut sotkea lakkaa sen kummemmin, joten leimasin vain yksinkertaiset kellot China Glazen Passionilla laatasta BM14. Huomatkaa, että kuvat ovat nyt isompia kuin ennen ja näitä ei nyt sitten tarvitse enää klikkailla isommiksi. :)




Mun kädet näyttää noissakin kuvissa hiukan kuivilta. Mä oon huomannut tarvitsevani käsirasvaa ensimmäistä kertaa ikinä käsien kuivuuden vuoksi, joten yritän rasvailla näitä aina kun muistan. Se vain on vähän hankalaa, kun ei ole ennemmin tarvinut rasvailla. :D

Mä sain muuten joululahjaksi valita itselleni yhden OPIn lakan, joten Emotionissa näitä katsellessani päädyin sitten The World Is Not Enoughiin. Se taisi olla eniten mun näköinen lakka tästä kokoelmasta. Tämän lisäksi sain myös ihanan lämpimän aamutakin, jota olin toivonut. Saitteko te mitään mieluista lahjaa? :)


6 kommenttia:

  1. Ihana lakka, sopii niin hyvin jouluun! :) Nuo Color Clubin glitterlakat on kyllä niin kauniin kimaltavia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mulla on vielä pari näitä oikein kimaltavia lakkoja kokeilematta. Kyllä ne tässä kuitenkin tulee varmasti kokeiltua aika pian. :)

      Poista
  2. sain ku saa ite ostaa =)
    kivat kynnet

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta, että saa mitä haluaa kun itse ostaa. :D
      Kiitti! :)

      Poista
  3. Todella ihanat kynnet <3

    http://kaizukainen.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)