maanantai 10. joulukuuta 2012

Vertailun vuoksi

Tässä postauksessa mulla on vielä pidemmät kynnet kuin tällä hetkellä. Eli tämä on tehty ennen kynsien lyhentämistä. 

Olen maininnutkin vaihtaneeni Vanquishin kanssa OPIn Stranger Tidesin OPIn DS Classiciin. Vanquish ei pitänyt lakan sävystä omilla kynsillään, joten mun piti sitten kokeilla samoja lakkoja omilla kynsillä joita hänkin kokeili.




Aika nätti lakka vai mitä? Vanquish koristeli omat kyntensä leimaamalla ne Color Clubin Revvvolutionilla, joten mun piti tehdä samoin. :) Tosin samaa kuviota ei multa löytynyt ja päädyin kokeilemaan Cheekyn laattaa CH33.




Täytyy kyllä sanoa ettei kaduta se lakkavaihto yhtään. Tykkään tästä tosi paljon! <3

12 kommenttia:

  1. Oho, jopa minä pidän. Vaikka vivahtaa jonkuverran vaalianpunaseeeeee.. Siis silleee!!:) Tää leimasinkuvia on kiva, missä se on ollut ku mä oon noit katellu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä et oo tainnu näitä laattoja edes vielä nähdä. :D

      Poista
    2. Kirjotushärö. Nojoooooo.

      En oletettavasti, mutta taidan pian nähdä. :)

      Poista
    3. No eipä tuolla hirmusti väliä ole, en minä sitä olis huomannut kuitenkaan... :D

      Poista
  2. Kaunis lakka, mäkin tykkään :)

    VastaaPoista
  3. Miksi tuo lakka näyttää sun kynsillä siltä, että voisin huolia sen :D Mutta heti kun vilkasee omaa kuvaa, niin se ei enää kelpaakkaan ;) Ihana tuo kuvio, minkä leimasit, ja näillä väreillä siitä varsinkin tulee mieleen joku vanhan ajan karttatyyli :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D
      Mulle tuli kans mieleen joku vanha kartta näistä! :D

      Poista
  4. Uuh, aivan ihanat jälleen kerran!!! :p

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)