lauantai 22. joulukuuta 2012

Pitsiä

Nämä eivät nyt niin jouluiset olekaan, mutta ihanat silti! Näihin lakkauksiin mulla ei olekaan swatcheja pelkästä lakasta. Unohtui ottaa kun innoissani sähläsin menemään. :) Pohjalla on kuitenkin OPIn It's Sheer Luck. Swatchi tästä lakasta löytyypi vaikka täältä. Tähän päälle olen leimannut mustalla Konadin lakalla kuviot laatasta A43. Tämä laatta on mulla lainassa ja ihastuin tähän kyllä todella paljon! Leimat ovat neliön muotoisia, eikä näitä voi kovin pitkille kynsille laittaa, mutta mun töpöille ne oli just sopivat.




Aika työläät nämä oli puhdistaa reunoilta, koska Konadin perusmusta yleensä sotkee aika paljon ja nämä neliön malliset leimat oli mun kynsiin ylileveet. Siispä leimaa oli aika reilusti ihollakin. Mielestäni kuitenkin ehdottomasti vaivan arvoinen. Nää on niin hienot! <3

12 kommenttia:

  1. Onpas kerrassaan kauniit:)

    VastaaPoista
  2. Oi että, miten on kauniit! Tuo laatta on ollut munkin toivelistalla, mutten ole vielä päässyt siihen asti ;) Ehkä joulun jälkeen, kun kynnet lähtee, niin voisin tilata tämän!

    Voin kyllä kuvitella, miten oot saanut siivota sormia, mutta niinkuin sanoit, niin oli kyllä varmasti sen arvoista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä kävin huvikseni mittaamassa ton käytetyn kuvion korkeuden ja se on 16 mm, ihan vain tiedoksi jos tämän laatan olet hommaamassa. :D

      Poista
    2. Olipas hyvä tietää! Kiitos paljon :)

      Poista
  3. Upeat! Voisit tehdä tuton tuosta XL-stamperin käytöstä, sä kun oot mun leimaidoli ja mä en vaan saa tota silikonista stamperia toimimaan! Se olis just kun tehty mun kaareville pitkähköille kynsille mutta lojuu toimettomana ja jatkan Konadin stamperin kanssa pyöräyttelyä. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mä oon ollut aikeissa tehdäkin jonkinlaista tutoa, mieluiten vielä videon muodossa. Oon vain ollut tosi kiireinen viimeaikoina. Olen jostain lukenut, että leimasimiakin saattaa olla viallisia liikenteessä, joillakin on vasta viides leimasin tuottanut tulosta. :O Itsellä tämä XL-stamper on toiminut alusta asti kyllä moitteetta. Kaikkeen sekään ei sovellu, mutta aina kokeilen ja vaihdan leimasinta sen mukaan mikä sattuu toimimaan. :)

      Poista
  4. On kyllä tosi hienot!! Ja niin kauniisti aina onnistut leimauksissa!!

    VastaaPoista
  5. Konadin musta tosiaan sotkee, mutta nää on kyllä tosi ihanat! <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)