torstai 6. joulukuuta 2012

Talvikynnet

Vaikka ensilumi satoikin maahan jo jokin aika sitten, olin aikonut tehdä nämä kynnet niihin aikoihin kun se tapahtuu (päätin sen kun ostin tämän laatan, eli toukokuussa :D). Onneksi toteutus onnistui helposti, eikä tarvinut muuttaa suunnitelmia kesken kaiken. Pohjalle valitsin jäänsinisen Color Clubin Lumin-Icecentin. Olen jo aiemmin esitellyt tämän lakan täällä, joten en laita siitä kuin tuon yhden kuvan.


Töpöttelin kärkiin valkoista lunta OPIn Alpine Snowlla. Tähän päälle leimasin musta tosi ihanan kuvion laatasta H39. Leimasinlakkana käytetty Konadin mustaa.




Nämä on musta aivan ihanat! Kerrankin mun alkuperäinen idea siirtyi kynsille asti ilman ongelmia! Yleensä aina jotain muuttujaa joutuu vaihtamaan, lakka ei leimaa tiettyä kuviota tai kuvio ei siirry ollenkaan tms. Nämä kuitenkin siirtyivät sillä lakalla jota olin ajatellutkin ja ilman leviämisiä. 

Näissähän on vielä kaiken lisäksi sinistä ja valkoista, joten sopivat mainiosti Itsenäisyyspäivän viettoon. :)

22 kommenttia:

  1. Tuo hopea lakka näyttää todella kivalta :) Todella nätit kynnet!!
    Katsoin ensin, että onko nuo maalattu käsin :D
    Se on välillä aika ärsyttävää kun idea ei toteudukaan niin kuin olisi halunnut D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sisko luuli myös että nää olis maalattu käsin. Olisin kyllä tosi tyytyväinen jos saisin tällaista jälkeä maalattua, mutta kun ei vain osaa... Se on tosiaan ärsyttävää, kun on oikein hyvä idea ja mikään ei onnistu... Sitten vaan on pakko vaihtaa toimivampaan ratkaisuun..

      Poista
  2. Erittäin kauniit kyllä, ei uskoisi heti että tuo kuvio on leimattu. Menisi nimittäin käsimaalauksesta kun väärä raha jos ei tietäis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun oliskin pitänyt kirjottaa että mä maalasin nää käsin. :D Tosin kun katsoo noita mun käsinmaalattuja räpellyksiä niin sitä ei kyllä olis kukaan uskonut! :D :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Mä tykkään kans ihan älyttömästi näistä. :)

      Poista
  4. Miksi, oi miksi mun kynnet on niin pienet. Noi leimat ei sitten niin mitenkään mahtuisi näille. Ihan eppaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mahtuishan ne varmaan osaksi... Tai sitten pitää tosiaan maalata käsin ne. Mutta lohdutukseksi voin sanoo, että mulla on tänään lohjennut kolmesta kynnestä nurkat pois, että taitaa olla lyhennys taas edessä... :(

      Poista
  5. Ihanat! Tuo leima on kiva, ja että teit sen alle lumihangen :)

    VastaaPoista
  6. ...siitä se siis johtuikin... hmmm. :D

    No näät on kyl kivat. Mäki voisin ottaa
    tämmööset. Taisinki jo mainita!?!? :D

    Unohtui muutes täysin se huominen juttu, mä
    taidan mennä vanhoilla ku ei enää kerkee!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taisit jo mainita joo. :D
      Nopeesti mä Piipankin kynnet tossa äsken laitoin, niistä tuli aika kivat. Mutta jos ei ole aikaa niin sitten ei ole. :D

      Poista
  7. ihanat !! mistä sä oot ton laatan löytänyt, mäkin tarviiiiiiin ! ♡ nää tuli heti mun lempparitalvikynsiksi! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Vanquish järkkäsi keväällä kimppatilauksen Magnonailsille, ja sieltä tämä tarttui mun ostoksiin. :)

      Poista
  8. Ihanat kynnet (: Lakkaatko koskaan muuten varpaiden kynsiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Lakkaan mä varpaidenkin kynsiä, mutta niissä on aina vain yksivärinen lakkaus, ehkä joskus tarroja tai vastaavaa. :)

      Poista
  9. Siis aivan mielettömän ihanat! Mistä oot tuon laatan hankkinu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Tää laatta on ostettu Magnonailsilta.

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)