tiistai 18. joulukuuta 2012

Katastrofin ainekset taas kasassa

Lakkasin ihan normaalisti kynnet eräänä iltana. Halusin kokeilla tätä Essencen kaksiosaista lakkaa.


Pohjalle laitoin tuota ylhäällä olevaa, eli Essencen Midnight Datea. Lähes täydellisen sininen lakka mun mielestä. :)


Tähän päälle laitoin sitten tuota alhaalla olevaa lakkaa nimeltään City that Never Sleeps. Täydellinen yhdistelmä. :)




Pikkurilliin laitoin kuvien oton jälkeen vielä valkoiset perhostarrat, mutta en jaksanut enää kuvata niitä. Musta nää oli aika mageet ihan tällaisenaan. :)

Sitten seuraavana aamuna kun heräsin, niin mua kohtasi kamala näky! Kynnestä oli jotenkin ihmeellisesti yön aikana häipynyt palanen! Mitä ihmettä mä oon yöllä tehnyt? :)


En tasan alkanut leikkaamaan kaikkia lyhyiksi, vaan mun oli pakko tehdä tohon etusormeen geelaus tohon päälle et sain ton nurkan paikattua. Harmittaa vähän kun haluaisin pitää nämä ihan luonnonkynsinä, mutta ymmärrätte varmaan miksi geelasin ton yhden? :) Tein kynnestä mahdollisimman luonnollisen näköisen mun silmään, katsotaan kuinka se pysyy tuollaisena. En halua että se kauheasti erottuu muista. Tässä kuitenkin lopputulos geelauksen ja uudelleenlakkauksen jälkeen.


Nyt vain alkaa taas se tuskallinen poiskasvattaminen, mutta minkäs teet. Kynnettömänäkään kun en enää osaa olla. :) Ennen saatoin nauraa niille naisille jotka kirosivat kun kynsi katkesi... Nyt kuulun juuri tähän kastiin! :D

18 kommenttia:

  1. voi mikä upeus! ♡ mullakin lohkes yks päivä kynsi, geelit olis siitä hyvät että suojais näitä surkimuksia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)

      Kaveri käyttää geelilakkauksia koko ajan normilakkausten pohjalla jotta kynnet ei lohkeile koko ajan, vissiin pitäis itsekin talvella tehdä samoin...

      Poista
  2. Oooh, mulla kävi vähän samanmoisesti. Nyt aika lyhyet kynnet!!!:/ Mikähän tässä talvessa on ku alkaa heti liuskottuun kynnet?? höh ja pöh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No talvi kuivattaa, sen kyllä itsekin huomaa vaikka en paljoa rasvailekaan käsiä..

      Poista
  3. Mulla on toi sama lakka ja se on aivan täydellinen sininen vaikka ei ole suosikki värini yhtään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en välitä oikeen hirmusti sinisistä lakoista, mutta tää on todella kaunis. :)

      Poista
  4. Oi ei!! Ymmärrän täysin miten tuo kynnen palan mystinen katoaminen ketuttaa. :) Itse luovuin rakennekynsistä ja omista geelaustouhuista n. 6kk sitten ja äh ja uh mikä homma on pitää kynnet ehjinä. Viimeksi repäisin peukun kynnen oltuani miekkosen kanssa keilaamassa. Nyt ne on sitten lyhyempääkin lyhyet, mutta onneksi niihinkin saa kivat lakkaukset. <3 Ihania kynsiä sulla! Oon jo piitkään seurannut taustalla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän se ihmetyttääkin kun en tiedä miten olen tämän telonut... Ei siinä jos olisin ottanut matsia jonkun keilapallon tms. kanssa, mutta kun en omasta mielestäni telonut kynttä mihinkään. :)

      Kiitos ja kiva kun uskaltauduit kommentoimaankin! :)

      Poista
  5. Heh, mä en aiemmin ymmärtänyt näitä "Iik, mun kynsi katkes" -juttuja ja naureskelin niille aina. Hmph, pilkka ja oma nilkka. Ja nii ees päin.

    VastaaPoista
  6. Onpa kauniit lakat! Ja luonnolliseksi tuon geelauksen sait :)

    VastaaPoista
  7. Levotomat unet:D Vaan onpas nätit lakkaukset taasen!

    VastaaPoista
  8. Mistäs tämä lakka ihanuus on hankittu?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä lakka on tilattu tossa syksymmällä beautycosmetics.biz-verkkokaupasta.

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)