lauantai 29. joulukuuta 2012

Jälleen kimaltaa

Mulla on jostain syystä taas ollut koko viikon huonoja lakkauspäiviä kerta toisensa jälkeen. Yritin keksiä tälläkin kertaa kynsille jotain helppoa lakkaa. Käsiin osui China Glazen Atlantis. Tämä lakka muistuttaa hyvin paljon Color Clubin Holiday Splendoria, mutta tämä vain on sininen versio. Tosi ihana ja kaunis lakka!




Olin yrittänyt tehdä kynsiä tovin jo ennen tätä lakkausta, joten en jaksanut taistella enää lakkauksien kanssa sinä päivänä. Valitsin vain leimat Cheekyn laatasta CH5 ja leimasin ne mustalla Konadin lakalla. 




Kauniithan nämä ovat, mutta ei mitään ihmeellistä ja maatajärisyttävää lakkausta ollut siis tälläkään kertaa tarjolla. Jospa näiden lakkauksien teko pikkuhiljaa alkaisi helpottamaan! :)

P.S. Mä sain eilen itselleni ostaa Emotionista uuden lakan edellisessä postauksessa mainitsemani rikkoontuneen tilalle. Mä valitsin sieltä sitten OPIn My Private Jetin. Aivan ihana lakka! <3 Nyt se pullon rikkoontuminen ei enää haittaa yhtään. :D Mukavaa lauantaita teillekin!

21 kommenttia:

  1. Mä olen miljoona kertaa meinannut tilata tuon Atlantiksen, mutta jotenkin se on aina tippunut tilauksesta viime metreillä. Nyt harmittaa, sillä toihan on aika makea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olin meinannut tilata tän miljoona kertaa, kunnes nyt viimeisessä lakkatilauksessa sen tilasin. Tää on ihana! Kimaltelee kauniisti ja tykkään tosi paljon tosta sävystäkin! :)

      Poista
  2. Toi on kyllä niin upee väri o__o :)

    VastaaPoista
  3. Jäikö röpelöistä pintaa? Mä tilasin tän joskus syksyllä mutta en ole vielä lakannut. Väri on kyllä tosi ihana mutta joku mainitsi, että siitä jää karhea pinta vaikka laittaa parikin kerrosta päällyslakkaa.

    Kaunis se on kuin mikäkin ja hyvin sopii nuo aika peittävät leimat tuohon päälle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jäi siitä vähän röpelöinen pinta, tai oikeastaan vain epätasainen kuten loppupään kuvista näkee. Jos pelkän lakan laittaisi ilman päällylakkaa niin se kyllä on karhea. Mä käytän itse aina leimojen päälle Poshen pikakuivattajaa, ja se ei ainakaan jättänyt karheaa pintaa. Ehkä jotkut ohuemmat päällylakat saattaisikin jättää, mutta ei tämä. :)

      Poista
    2. No juu, nyt kun sanot niin huomasin nuo pienet epätasaisuudet. On muuten täydellisesti blogin ulkoasuun sopiva lakkaus:)

      Poista
    3. Haha, en edes tullut ajatelleeksi tuota yhteensopivuutta. :D

      Poista
  4. Voi että, se on kaunis! Minäki oon meinannu monet kerrat sen tilata :D Jännä tuo leima, mulla tulee kuviosta mieleen sellainen kohokuvioinen alumiini, niinkun esim. kuorma-autojen lastausrampeissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihanan värinen kyllä! Tuo leima olis saanut kyllä onnistua vähän paremmin, mutta en jaksanut alkaa tappelemaan. Noi on nimittäin vähän levenneet. :D Mutta ihan kivalta ne näyttää silti. Ja tosiaan nyt kun mainitsit niin tulee mieleen se alumiini. :)

      Poista
  5. Mä luovuin omasta Atlantiksestani juurikin sen tekstuuripinnan takia. Kuvissa kyllä kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua ei kyllä häirinnyt yhtään tuo pinta, mun mielestä se tasoittui ihan tarpeeksi poshen avulla. Ja kaunishan tuo on. :)

      Poista
  6. Upea efekti tuli tosta leimasta. Miellyttää kovin omaa silmää. =)

    Onni onnettomuudessa oli, että OPI oli helposti korvattavissa. Ettei ollut mikään 50 euron VHTF. Onnea uudelle lakalle! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)

      Sepä se, vähän olisin ollut kauhuissani jos esim mun DS Exclusive olis mennyt rikki!

      Poista
  7. Voih kamala miten kaunis lakka ihan ilman mitään koristeluja! Kimaltaa niin että sokaistun:D

    VastaaPoista
  8. Onpa upia <3 Vähä kahtellu tuota sillä silmällä vaan en oo vielä innostunu tilaan, ehkä sitä vielä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep jep! Kyllähän niitä lakkoja pitääkin etukäteen katella vähän sillä silmällä ennen ostopäätöstä. :D

      Poista
  9. Tosi nätti lakkaus, eikä mun mielestä hienoon lakkaukseen välttämättä tarvii nähdä hirveästi vaivaa, vaan joskus yksinkertainen on tosi nättiä ! :)

    http://dancingwiththenails.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Näinhän se kyllä on, ei kauniin lakkauksen tarvitse välttämättä olla hirvittävän monimutkainen. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)