maanantai 5. lokakuuta 2015

The 31 day challenge | Day 20: Water Marble

Hahaa, vihdoinkin saan haastetta eteenpäin! Edellisestä haastepostauksesta on jo aikaa yli kuukausi. Tämä vesimarmorointi kun ei ole itselle mukavaa hommaa niin tämä haastekin siirtyi helpompien kynsien tieltä.

Jotenkin mulla on tökkii tässä sekin, että lakkaa menee paljon hukkaan tällä tekniikalla. Ihan kuin saisin tätä lakkamäärää muutenkaan koskaan käytettyä loppuun. :D


Mä yritin aluksi saada jotain vesivärilakoilla aikaiseksi. Lakat sekoittuivat jotenkin mystisesti toisiinsa, enkä pitänyt lopputuloksesta yhtään. Valitsin sitten sellaiset lakat jotka tiesin suurin piirtein toimiviksi. Essie Watermelon ja A England Camelot. Ei se silti helppoa ollut, enkä pidä lopputuloksesta yhtään. 

Olein usein maininnutkin, että pidän symmetrisistä kuvioista kynsillä. Vesimarmoroinnin jälki on kaikkea muuta, joten sekin vaikuttaa siihen, että en halua tätä tekniikkaa edes harjoitella. Kuivamarmoroinnista pidän enemmän sillä siinä on helpompi hallita kuvion kohdistamista kynnelle. 

Mutta on mulla antaa teille todistusaineistoa, että mä yritin.


Että näin hienot niistä sitten tuli. Vaikka mulla oli viikonloppuna aikaa järjestetty tämän tekemiseen, mua ei silti kiinnostanut tuhlata tähän epämieluisaan koristelutekniikkaan enempää aikaa. Mutta nyt voin kuitenkin ruksia tuon kohdan tehdyksi ja siirtyä eteenpäin. 

Vastaisuudessa taidan tyytyä ihastelemaan vain Kaisan tekeleitä. :)

18 kommenttia:

  1. Mä tykkään näistä kynsistä! Mun mielestä toi marmorointi on onnistunut hyvin. :)

    VastaaPoista
  2. Nätit noista tuli kuitenkin :)

    VastaaPoista
  3. näistä kyllä näkee että oot yrittäny ihan tosissas ! värit sopii hyvin yhteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, värit sopii kyllä yhteen, mutta lopputulos on vähän niin ja näin. :D

      Poista
  4. Mun mielestä nää on tyylikkäät:)

    VastaaPoista
  5. Ei pahat. Nimettömästä tulee mieleen body shopin smoky poppy.

    VastaaPoista
  6. Yrittänyttä ei laiteta! :D

    Nimetön on hieno - mulle tuli kans tuo smoky poppy mieleen! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ehkä mä vielä joskus innostun tuosta koristelutyylistä! :D

      Luonnossa kun näitä katsoi niin keskisormessa oleva kuvio oli hienompi kuin tuo nimetön, kuvissa taas ei. :)

      Poista
  7. Itselläni menee aina pieleen siinä, etten valitse tarpeeksi hyviä lakkoja marmorointiin, jota loppujen lopuksi ei edes näy... Mutta mielestäni sinulla on ainakin nimettömän marmorointi onnistunut hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mullakin vähän hakusessa nuo toimivat lakat, mutta nämä kaksi tiesin toimiviksi, joten valitsin ne. :)

      Poista
  8. Mun mielestä nää on ihanan taiteelliset ja värit sopii todella hyvin yhteen <3 Ihan turhaan mollaat näitä :) Mut tietty jos et tuollaisilla koristeluilla viihdy, niin ei sellaisia kannata pitää. Se ei oo kiva tunne, kun on epämieluisat lakkaukset kynsillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 En mä näillä kyllä viihtynyt, ehkä olisi ollut parempi, jos yhdessä kynnessä olisi marmorointi ja toisessa jotain muuta.

      Poista
  9. Oih näistähän tuli ihanat! ♥ Ja hei hienoa että sait tän kohdan vihdoin alta pois, se on kyllä rasittavaa ryhtyä väkertämään sellaisia kynsiä mistä tietää jo valmiiksi ettei tule tykkäämään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Siksi kai se itsellä venyikin yli kuukauden kun tiesin etten tykkää. :D

      Poista
  10. Hienot tuli :) mä tykkään vesimarmoroinnista, mut en kovin usein jaksa sitä tehdä ku aika hommahan siinä on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Mä en tykkää siitä yhtään, ehkä sekin on osasyy kun se on niin työlästä. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)