keskiviikko 28. lokakuuta 2015

Arveluttavat

Tämänkertaiset kynnet ovat musta tosi kauniit, mutta mietin kyllä kerran jos toisenkin uskallanko näitä julkaista. 

Varmasti moni on lukenut postauksia leimauslaatoista, jotka ovat kopioita muiden valmistajien laatoista. Muutamat BCN-laatat ehdin minäkin ostaa kauan sitten ebaysta ennen kohua. Noissa laatoissahan on kopiokuvioita ainakin BBF-laatoista ja Pet'lan laatoista. Mä olen näitä muutamia laattoja säilyttänyt jo tosi kauan, mutta en ole niitä käyttänyt juuri tuon vuoksi. Vahinko on kuitenkin ehtinyt jo tapahtua, eikä sille voi enää mitään. Nyt mä käytin niistä yhtä, sillä en mä viitsinyt toimivia laattoja roskiinkaan nakata.

Lakkauksen pohjalla käytin uutta A England Cathya. Kerrankin mulla on jotain tuoreista kokoelmista kynsillä, eikä aina vain vähintään vuoden vanhoja kokoelmia. :D Cathyn koostumus on vähän paksu ja jännä, mutta silti tosi peittävä. Kahdella kerroksella sain hyvän lopputuloksen.


Se on tosi tosi tosi nätti!


Koristelin nämä leimaamalla etusormen ja keskisormen BCN-laatasta. Nimettömiin tein Mi Nailsilta saatujen vinyyleiden avulla helpot raidat. Töpöttelin samaa Essencen leimauslakkaa näiden päälle, mitä käytin leimatessakin.


Tykkäsin kyllä tosi paljon näistä kynsistä! Tuo Cathy on kyllä ehdottomasti ostamisen arvoinen lakka. Väriyhdistelmä on mun mieleen ja raidat tekee lakkauksesta aina onnistuneen. :D

Käytetyt lakat:

25 kommenttia:

  1. Oih, nätit kynnet! Ja tuo A-enkun lakka on upea. :o <3

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Oon kyllä niin ihastunut tuohon lakkaan tällä hetkellä! <3

      Poista
  3. Nättimykset ❤️ Mietin haluanko sen sinisen A Enkun uudesta kokoelmasta. Ehkä jossain vaiheessa. Tämäkin on kyllä nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ^_^ Mäkin mietin niitä muita, mutta sinistä en varmaan ole kotiuttamassa, sillä mulla on se DS Fantasy ja se on just oikean värinen mulle. Mutta se Wuthering Heights saattaa muuttaa jossakin vaiheessa tänne, se on tosi nätti myös!

      Poista
  4. Haa, mulla oli yks päivä ostoskorissa jo tää Cathy mutta vielä jäi ostamatta. Tosin en ostanut mitään muutakaan joten mulla on vielä tilaisuus. Äärettömän kaunis lakka ja koristelut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, suosittelen kyllä ostamista! Kiitos! :)

      Poista
  5. Hitsi miten kauniit! Sä se osaat aina tehdä lakkauksesta kuin lakkauksesta niin superviimeistellyn ja täydellisen. Mulla on sama ongelma BCN-laattani kanssa (BBF-kopio Hunger Games -kuvioilla). Kai mä sitä kuitenkin käytän sitten kun uusi leffa julkaistaan, koska (kuten sanoit) vahinko on jo tapahtunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos! ^_^
      Mä en edes tiedä mistä laatasta just tuo kuvio on kopioitu, mutta oletan sen olevan jostakin. Mulla on näitä kopiolaattoja kolme ollut pöydällä vaikka kuin kauan, kun en ole osannut päättää mitä näiden kanssa teen...

      Poista
  6. Onpa ihanat! Niin rauhalliset.

    VastaaPoista
  7. Ooh, ihana sävy ja nätti lakkaus muutenkin :) A Englandit on ihan yksiä mun ehdottomista lempparilakoista <3

    Ja tosiaan, käytä vaan niitä laattoja ihan hyvillä mielin, kun oot kerran ostanut ja kivoja kuvioitakin näköjään :) Kuinkahan monella maailmassa on feikki-Opeja tai kopio-Vuittoneita, ei niitä kukaan laske :) Selkeäksi sitä paitsi postauksen alussa teit, ettet piratismia tahaltesi ole tukenut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Ne ovat kyllä kaikki niin uniikkeja ja käyttäytyvät mallikkaasti. :)

      Näissä on tosiaan kivoja kuvioita, enkä haluaisi laattoja roskiinkaan heittää. Tottahan se on, että mullakin on olemassa varmasti monta feikkituotetta, joista en tiedä mitään. :D Näistä nyt vaan nousi se kohu ja harmittaa käyttää, kun tietää niiden olevan kopioita. Sitä en onnistunut selvittämään, mistä tämä kyseinen kuvio olisi kopioitu, mutta varmastihan sekin on jostain.

      Poista
  8. Ihanat kynnet! Tuo Cathy on myös upea. Se näyttää näissä sun kuvissa jotenkin nudemmalta kuin mitä oon kuvitellut - ajattelin, että se olisi enemmän puhtaasti vaalean harmaa. Siinä taitaa olla pieni liila vivahde myös?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tietysti näissä lakkojen väreissä aina vaikuttaa näyttöjen asetukset siihen, miten lakan väri näkyy kenellekin. Mä olen aina ajatellut että tää lakka on vaalea laventeli, eikä harmaa lakka. Mutta kuvauksessa tosiaan puhutaan harmaasta. :D

      Poista
  9. Huiman kaunis lakka! Ja tosi kaunis lakkaus myös. Olen myöskin sitä mieltä, että jos laatat on jo hankittu, niin miksi niitä ei sitten käyttäisi? Ns. vahinko on tosiaan jo tapahtunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli kuule ekana mieleen tästä lakasta, että se sopisi tosi hyvin sulle! :D Joo, kyllä mä varmaan käytän noita laattoja vastaisuudessakin kun vahinko on tosiaan jo tapahtunut.

      Poista
  10. No voihan, kun on nätti. :D Mä meen koko ajan eestaas tämän kokoelman välillä, periaatteessa harmaat eivät sovi itselle ja punaisia ja sinisiä on. (Ja Heathcliff ei kiinnosta.)

    Ihanat kynnet olet tehnyt. BCN:än kopiointi on kyllä ärsyttävää, mutta miksi sitä kun vahinko on jo käynyt heittäisi toimivat laatat menemään. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi nätti kyllä! :D Onneksi nämä ei ole mitään limmited editioneja, joten tämän asian kanssa saa pähkäillä kyllä. :D

      Kiitos! Ihan totta kyllä, en mä raaski niitä roskiinkaan heittää.

      Poista
  11. Mä ostin kaksi BCN-laattaa cesarsilta ennenkuin kuulin että ne on kopioita. Törmäsin äsken kynsikoristekirppiksellä tutunnäköiseen laattakuvioon ja otin ihan asiakseni selvittää mistä noi mun omat on kopioitu, ja löysin oikeat kuvat Winstonian ja Vivid Lacquerin laatoista. Harmittaa että ihan toimivat laatat on kopioita, mutta ei niitä nyt poiskaan heitetä - on mulla jotain Konadinkin kopioita kirpparilta ostettuna kun eihän niistä voi oikeasti MITENKÄÄN tietää! Kuka osaa ulkoa kaikki laattakuviot maailmassa... Ehkä esim Instaan kuitenkin mieluummin merkitsen että mistä laatasta se alkuperäinen kuvio on... niin menee mainos oikeaan paikkaan? Ja onhan niissä Born Pretty Storenkin laatoissa hyvin selviä kopiokuvioita eikä kukaan niiden käyttämistä epäröi (jos sattuvat toimimaan), että onhan tämä vähän kinkkinen kuvio. En nyt ainakaan tietoisesti enää osta noita laattoja kun tiedän ne kopioiksi. Satuin lukemaan HëHën instasta tunnistusmerkit aidosta laatasta ja sen perusteella eivät kyllä ole aitoja mitä olen Cesarsilta ostanut nekään. Ei ole leimaajan elämää helpoksi tehty näiden kaikkien feikkien ja kopioiden keskellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, että niitä on sieltäkin kopioituna niitä kuvioita. Harmittaa tosiaan itseäkin, mutta ei sitä siinä vaiheessa tiennyt olevan kopioita. Ei kaikkia pysty mitenkään selvittämään kun ei kaikkia merkkejä edes tiedä.

      Kyllä mäkin ajattelin, että jatkossa mainitsen mistä alkuperäinen kuvio löytyy, näin se mainos tosiaan menee oikeaan paikkaan.

      Totta tuo BPS:n laattojen kohdallakin, on niissäkin osa kopioita, mutta miten niitäkään selvittää mitkä ovat ja mitkä ei. Mäkin pyrin jatkossa kyllä välttämään kopioita, jos vain tiedän niiden olevan sellaisia. BPS:n valikoimasta tulen varmaan jatkossakin ottamaan laattoja, sillä kovin moni muu tuote sieltä ei kiinnosta. Täytyy yrittää niissäkin ainakin kertoa kopioinnista jos sellainen kohdalle sattuu.

      Hehen laatoissakin on mun käsittääkseni olemassa yksi ja ainoa jälleenmyyjä joka niitä saisi myydä. IImeisesti mullakin olevat ovat ostettu sellaiselta myyjältä, jolla ei ole oikeutta myydä niitä laattoja.
      Hankala asia tämä kyllä on!

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)