maanantai 19. lokakuuta 2015

Foihan folio

Nykyään tulee ostettua koristelutarvikkeita todella harvoin Ebayn ihmeellisestä maailmasta. Leimauslaattoja ei uskalla oikein ostaa, kun ei tiedä onko laatat kopioita ja minkälaista laatua saa. Siirtokuvia käytän tosi harvoin ja mulla on niitä muutenkin jemmassa jo niin iso kasa, että en saa niitä ikinä käytettyä. Ihan kuin saisin mitään muutakaan tähän harrastukseen liittyvää koskaan käytettyä loppuun. :P

Kaveri vinkkasi kivoja folioita, joihin hän oli törmännyt Ebayssa. Kaveri jäi miettimään ostostaan, minä sen sijaan laitoin heti tilauksen menemään, vaikka en tiedä saanko koskaan näitä käytettyä.


Syy näiden folioiden ostoon oli se, että ne eivät ole kokonaan umpinaista kuviota, kuten esimerkiksi pitsikuviosta näkyy osittain läpi. Olen onnistunut aikaisemmin siirtämään tällaisia kuvioita kohtuullisen hyvin kynsille, siksi halusin kokeilla näitäkin. 

Tietenkään mä en voinut tilata yhtä tai kahta testiin, vaan heti piti tilata kahdeksan. Sain yhden ilmaiseksi tilauksen mukana ja se on juuri sellainen umpikuvio, mitä en usko saavani kynsille mitenkään.


Folioiden käytössä on tärkeää, ettei käytä pikakuivattajaa, sillä se kurtistaa folioita todella paljon. Itse olen käyttänyt China Glazen tavallista topperia, se ei ole niin paha.

Mä otin teille kuvat näistä herkuista, ajatelkaa jos nämä saa onnistumaan!









Eikö näytäkin herkullisilta? Mitä luulette, onko ihan mahdoton ajatus saada nämä ehjinä kynsille? :)

23 kommenttia:

  1. En usko, jos on pitkät hermot ja luja tahto. ;D Onhan ne kyllä kivoja, etenkin tuo toisiksi viimeinen pitskikuvio. Itse olen niin rakastunut ruusuihin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä mä aion ainakin jokaista kokeilla! :D Yhtä olenkin jo kokeillut ja keskiviikkona olisi siitä tulossa postausta! :)

      Poista
  2. Oi nuo pitsikuviot justiinsa! Haluaisitko linkata meille tuon myyjän? Ja odotan kyllä testituloksia, saitko kuviot siirtymään kokonaisina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä on linkkiä myyjän folioihin: http://www.ebay.com/itm/271531120302?_trksid=p2060353.m2749.l2649&var=570361669697&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      Varmaankin noita saa jo monesta paikasta ja ehkä halvemmallakin kuin tuo. Ja sen verran voin paljastaa, että kyllä mä aika hyvin sain ekalla testikierroksella ne siirtymään. ;)

      Poista
  3. Kyllä foliot aika helpostikin siirtyy mun mielestä kynsille. Tietty umpinainen kuvio on astetta haastavampi.
    Niin ja ymmärtää siirtää kuvion kalvon oikealta puolelta eikä väärältä ensimmäisellä kerralla. :D Leikkasin valmiita paloja pöydälle ja enkä tajunnu enään, kummalta puolen se kuva oikein irtoaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo, oikealta puolelta on tietty helpompi näitäkin käyttää! :'D Mielenkiinnolla kyllä näitä testailen tulevaisuudessa. :)

      Poista
  4. Ihania folioita :). Mä en saa noita koskaan siirtymään kynsille muuten kuin tekemällä siirtokuvat ja siinä taas menee aikaa hetki jos toinenkin. Noi holokuviot on aivan piru hienoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö!? Mulla on onneksi lyhyemmät ja suoremmat kynnet, joten mulla yleensä nämä siirtyy kivuttomammin. En ikinä jaksaisi tehdä näistä erikseen vielä siirtiksiä. :D

      Poista
  5. Onpas hienoja! Mä en ole foliohommia oikein edes kokeillut mutta sulta se sujuu varmasti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, että näistä saisi jotain kivaa aikaiseksi, olisipahan kerrankin jotain muuta kuin leimoja tarjolla. :D

      Poista
  6. Tosi kauniita folioita ♡ Mulla on jo monta vuotta ollut tarkoituksena ostaa folioliimaa, mutta aina jostain syystä unohdan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vain! Mulla on ollut tuo folioliima jo useamman vuoden, niin harvoin sitä tulee kuitenkin käytettyä. Onneksi se ei ole vielä mennyt pilalle. :D

      Poista
  7. Vautsi! Toivottavasti saat onnistumaan ja saadaan täällä ihastella! Mä oon kokeillut umpifoliota kerran tai kaks ja nojaaaa :D Ei ollut ihan niin helppoa, nää kyllä houkuttelis muakin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Umpifolioilla mäkään en saa mitään onnistumaan, mutta näissä on pieni mahdollisuus! :D

      Poista
  8. Oi, onpas kauniita folioita :)

    VastaaPoista
  9. Teet kai tuosta raitafoliosta joskus manikyyrin? :)

    VastaaPoista
  10. Ja vaikket onnistusi, julkaiset silti! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voin mä kokeilla! :D Just ton kohdalla on aika suuret epäilykset ettei onnistu, mutta yrittänyttä ei laiteta! :D

      Poista
  11. Vastaukset
    1. Joo, toivottavasti kaikki käyttäytyykin nätisti! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)