maanantai 26. lokakuuta 2015

OPI I Cannoli Wear OPI Vs. Essence Sunny London

Yritin pariin otteeseen kysellä teiltä lukijoilta OPIn ja Essencen lakan eroja. Onko niitä ja tarvitsenko molemmat? Kukaan ei oikein osannut vastata asiaan ja olin jo päättänyt, etten tarvitse tuota OPIn lakkaa. 

Eräänä päivänä sain kivan sähköpostin lukijaltani Minnalta. Minnallakaan ei ollut suoraa vastausta mun kysymykseen, mutta hän kuitenkin laittoi viestiä, että OPI on kuulemma hyvin lähelle Picture Polishin Lakodomia, jos tästä on vaikka minulle apua. Ihan mahtavaa, että hän näki vaivan laittaa mulle sähköpostia asiasta! <3

Mullahan Lakodom on, joten pääsin vertailemaan sitä ja Essencen lakkaa keskenään. Essence on kuin onkin aika paljonkin tummempi Lakodomiin verrattuna, joten tästä sain sitten kimmokkeen tilata itselleni tuo OPI. 


Ostin lakan Ebaysta ja olin jo varma, etten saa lakkaa itselleni. Se postitettiin nopeasti ja se saapui seurannan mukaan nopeasti Suomeenkin. Posti vaan ilmeisesti onnistui hukkaamaan sen kahdeksi viikoksi johonkin. Juuri kun ehdin laittaa myyjälle viestiä lakan hukkumisesta, se ilmestyikin postilaatikkoon. Niin aina. :D

Sävyeroa näissä siis löytyy. Yritin saada sitä kuvissa esille, mutta aika heikosti onnistuin siinä. Kyllä siinä jotain eroa näkyy, mutta ei paljon!



Tikkukuvassa vasemmalla OPI ja oikealla Essence. OPIn lakka on vaaleampi verrattuna Essencen lakkaan. Essence näyttää tuon vieressä taittavan vähän violettiin. Ero on livenä kuitenkin helposti huomattavissa! :)



Ja kyllä, minä tarvitsen molemmat. :D Kiitos vielä Minnalle, että lähetit sitä sähköpostia mulle! :)

8 kommenttia:

  1. No niin, saatiin selvyys tähänkin asiaan! Mua jää aina mietityttämään tällaiset "todella tärkeät" jutut, kunnes ne selviää :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on niitä tosi tärkeitä juttuja kyllä, onneksi saatiin selvyys! :D

      Poista
  2. Hih, meinasin juur tänään huikata sulle että on niissä eroa. Mulle tuli toi OPI viime viikolla ja testasin eilen eron :D Hyvä näin koska suomalainen ei usko ennen kuin itse näkee, eikö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, aika hyvä sattuma että kirjoitin just tänään tuosta. :D Ja nyt se on ainakin kahdelta henkilöltä varmistettu, että eroa niissä on. :D

      Poista
  3. Ja vaikka eroa ei oliskaan ollut, niin Cannoli on AINOA puhdas vaaleanharmaa lakka minkä OPI on ikinä tehnyt. Omistamisen arvoinen harvinaisuus siis joka tapauksessa. :D

    VastaaPoista
  4. No voi pylly, just ku päätin, et en sit tarvi tota Opia. Nyt se on pakko saada. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, niin mäkin päätin etten tarvitse, mutta toisin kävi! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)