keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Lemppareita yhdessä + mahtava uutinen!

Olen taas toipilaana. Maanantaina mulla oli jälleen aika viisurin poistoon. Yhden. Tai niin mä luulin. :D Multa poistettiinkin sitten taas kaksi. Toinen oli vielä sellainen, että se ei ollut edes paljon näkyvissä. Mutta jälleen kaikki kävi kivuttomasti ja nopeasti. Mulla oli aika puoli yhdeksältä ja poistuin tasan yhdeksältä. Aika nopeaa toimintaa! Mutta nyt mä olen saanut nuo kaikki neljä poistettua, oon niin tyytyväinen. Selvästi olen kuitenkin nyt paljon kipeämpi kuin ensimmäisten poiston yhteydessä, mutta kyllä sekin tästä!

Jostain syystä nyt kun syksy on jo vahvasti läsnä, mun tekee hirvittävästi mieli lakata kirkkailla lakoilla. Olen lakannut mm. China Glazen Thistle Do Nicelyllä, mitä en tehnyt kesän aikana ollenkaan. :D Nyt mieleni halusi taas jotain helppoa ja kirkasta kynsille. Essie Blossom Dandy on oikein hyvä vaihtoehto siihen. Itselläni tämä leveäsutinen versio toimii kuin unelma, mutta kaveri valitti oman kapeasutisen version olevan aika kuraa. Jännä miten tuo sivellin vaikuttaa, vai voiko näissäkin olla sitten koostumuseroja?

Lakkasin muihin paitsi nimettömään Blossom Dandya. Nimettömään pohjalle pääsi tuo tuore vaaleanharmaa Essence Sunny London. Leimat tein vaihteeksi MoYoun origamilaatalla.


Nimettömiin laitoin Mi Nailsilta saatuja vinyylejä, jolla tein raidat kynteen. Kyllä se vain helpotaa kummasti kun ei tarvitse yksitellen noita vinyylejä laittaa kynteen! :) Blossom Dandy ei ole niin peittävä kuin Essencen Grab This Hype, joten tein sillä nuo raidat. Töpöttelin lakan vinyylien päälle, jotta lakkaus olisi siistempi.


Sanomattakin on varmaan selvää, että mä viihdyin näillä kynsillä todella hyvin. :D

En ymmärrä mikä mun kameraa vaivaa, aina kun mulla on mintut tai turkoosit kynnet, kamera haluaa säätää mun näpit ihan tulipunaiseksi. Aina kun käännän kämmenen kameraa kohti, väri normalisoituu. No, yritin säätää näihin tuota punaisuutta pois, mutta samalla se haalensi Blossom Dandyn väriä hiukan. Sehän on kuitenkin ihanan kirkas ja raikas väri. :)

Mutta loppuun vielä ihana uutinen meille leimoja rakastaville! Mi Nailsilla alkoi Überchic-leimauslaattojen ennakkomyynti! Ennakkotilaajat saavat vielä 10 % alennuksen. Minä ainakin aion ostaa näitä himottuja laattoja! :3

Käytetyt lakat:

16 kommenttia:

  1. Upeat kynnet! Hieno laatta mutta arvaa vaan saisinko noita ikinä kohdistettua :D mulla on BD:n leveäsutinen versio ja toimii kyllä tosi hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mulla meni ihan puhtaasti tuurilla tuo kynsi, oikeaan käteen meni pikkuisen enemmän pieleen. :D Joo, leveäsutinen toimii mullakin tosi hyvin.

      Poista
  2. Mä niin tarvisin niitä ÜberLaattoja, mutta kun ihan kaikkea ei voisi ostaa mitä tekee mieli. En oikein osaa päättää missä järjestyksessä himoitukset toteuttaisi.

    Ja on kyllä taas ihanat kynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tilasin jo yhden setin itselle tuolta, yritin valita sellaisen, missä olisi eniten miellyttäviä kuvioita. Niitä kyllä löytyi noista kaikista, mutta piti kuitenkin valita joku. :D

      Kiitos! ^_^

      Poista
  3. Ihanat kynnet, kelpais mullekin! :) Mulla on Blossom Dandystä kapeasutinen versio eikä se missään nimessä ole kuraa. Hyvin toimii ja peittää kahdella kerroksella. Mäkin aion hankkia überin laattoja, jos niitä vain on vielä Mi Nailsilla siinä vaiheessa kun ostoshommiin pääsen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ok, eli kaverilla vain täytyy olla joku maanantaiversio tuosta lakasta.
      Tää laattajuttu tuli kyllä just hyvään saumaan kun olen pitkään jo haikaillut uusien laattojen perään. :)

      Poista
  4. Waude mitkä raikkaat upeudet! ♥

    VastaaPoista
  5. Oot sä kyllä sellanen leimamestari! Raidat on aina pirteet ja toi leima on kyllä hieno ja jihuuu uutisille! :)

    VastaaPoista
  6. Arvaappa vaan kuka "unohti" mennä sinne poistoon. :D Ja edelleen on kaikki 4 suussa jäljellä! *****

    Kynnet on ihan mahtavat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eih! Mulla on onneksi niin, että jos jotain uskallan sopia niin sen pidän. Nyt on enää tikit suussa, mutta pahin on ehdottomasti ohi! Älä anna mennä liian kauan sen poiston kanssa, sitten se vasta kamalaa onkin! Mutta nyt on saldo nolla!

      Kiitos! <3

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)