sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Tunnustus

Tämän tunnustuksen lähetti minulle ensin Lunalii ja sitten Caramel. Kiitos molemmille! 
 
Tunnustuksen "säännöt" ovat seuraavanlaiset:
1. Kiitä tunnustuksen antajaa.
2. Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi. 


Tässäpä kahdeksan täysin turhaa randomifaktaa minusta (toivottavasti en ole aikaisemmin näitä maininnut):

1. Olen eläessäni juonut yhden kokonaisen kupin kahvia. Ja senkin join vasta viime vuonna. :)
2. Pelaan tällä hetkellä liian paljon.
3. Pidän pannulla paistetuista porkkanoista yli kaiken. :)
4. Pidän kotona ollessa lähes aina ruskeaa teddykarvaista huppariani, koska se on lämmin ja olen yleensä aina jäässä. :)
5. En juo juurikaan hiilihapollisia juomia, mutta nyt olen ihastunut tiettyihin energiajuomiin ja mehukivennäisvesiin.
6. Odotan ilman viilenemistä, jotta metsästä ei tasan löydy yhtään hirvikärpästä.
7. Tein lakkatilauksen. Se siitä ostolakosta...
8. En voittanut lotosta tälläkään kertaa. :D

Jaan tämän tunnustuksen seuraaville bloggaajille:

Sissi
Vanquish
Mia
Sulokynnet
Lunalii
-Caramel-
Verieana
Helinä

11 kommenttia:

  1. Kiitos tunnustuksesta <3

    Bye bye ostolakko... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä. :)

      Ja lakothan on tehty rikottavaksi vai miten se meni... :D

      Poista
  2. Kiitti tosi paljon tunnustuksesta <3
    Mä joskus söin ihan himona pannulla paistettuja baby-porkkanoita joihin päälle piti saada rakuunaa, naminami!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä. :)
      Nyt alkoikin tekeen mieli porkkanoita... Nam!

      Poista
  3. Kiitti tunnustuksesta. Minäpä voitin viiskymppiä lotosta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä tietenkin. No, toisia se onni potkaisee ja toisia ei... :)

      Poista
  4. Yhden kahvikupillisen ? Mitä ihmettä, miten oot jaksanu pysyä hereillä:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sitä mäkin joskus oon ihmetellyt ja kateellisena katsonut kun muut vetää kahvin voimalla... :D No, nythän mä olen sortunut energiajuomiin, että jospa se korvais sen kahvin. :D

      Poista
  5. Kiitos kun annoit mullekin <3 Ostolakkoa on niin ihanan riipaisevaa rikkoa :D Mulle ainakin tulee kauhee syyllisyys välillä ja silti se on niin ihanaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä! Sitä ostolakkoa on kyllä kieltämättä ihana rikkoa. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)