tiistai 9. lokakuuta 2012

Perusranskista ja lakkalistalla eteenpäin mars!

Mä sorruin. Ainakin yhden lakan verran. Vanquish hehkutti tässä taannoin tuota Essien Sugar Daddya, juuri tällaista lakkaa olen itsekin etsinyt jo pidemmän aikaa, joten kipaisin Citymarketista itselleni tämän yksilön. Kokeilin saanko kynsieni värjäytymiset peittymään tarpeeksi tällä lakalla. Kaksi kerrosta ei ainakaan tuottanut toivottua lopputulosta, aika pahasti kuultaa vielä läpi.


Tämän jälkeen tein teippien avulla ihan perus ranskiksen OPIn Apine Snowlla. Siihen kerros vielä Essietä päälle ja sain mielestäni tarpeeksi peittävän lopputuloksen omiin kynsiin (kuvassa on vieläkin nähtävissä noita värjäytymiä, mutta luonnossa niitä ei enää huomannut). Tosin ehdin hädissäni rutata etusormen kynnen ja kokeilin paikata sen yhdellä lisäkerroksella. Ei oikeen onnistunut ja lakkaus lähti vaihtoon. Mutta tulee varmasti tehtyä vielä! Mun mielestä nämä oli yksinkertaisuudessaan todella kauniit. :)


Tämän jälkeen halusin jotain nopeasti kynsille. Otin vain lakkalistasta seuraavan lakan. Dependin Nr. 310. Tätä vaadittiin tasan yksi kerros peittävään jälkeen, enkä siivoillut kynsinauhojakaan yhtään. Helppo levittää ja peittää hyvin. :)




Näihin nopeasti leimat päälle Konadin valkoisella lakalla laatasta BM-306. Viimeistä kynttä leimatessani huomasin kaikkien leimojen olevan "väärinpäin"! :D 




Tulee mieleen vähän jonkinlaiset suomenneitokynnet. Ei oikein mun tyyliset, mutta ne oli kuitenkin pakko kynsille jättää. 

14 kommenttia:

  1. Joskus se yksinkertainen vaan on kaunista :D

    VastaaPoista
  2. Mä leimaan aina noin päin, ei ole mun mielestä väärinpäin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle taas tämä on väärinpäin omissa kynsissä. :D

      Poista
    2. Hihi, minäkin leimaan kuviot ja lätkäisen tarrat kynsiin aina niin päin, että kuvion alaosa on kynsien tyveen päin ja yläosa kärkiin päin. Minusta se vaan on hassua katsella väärinpäin olevia kuvioita, vaikka ne muille olisivatkin enemmän oikeinpäin sillä tavalla.

      Minä tykkään noista sinivalkoisista kovasti, kuviokin on nätti! Ranskis on minusta aina nätti. Sugar Daddyä on kovasti kehuttu, on ollut aina silloin tällöin mielessä se hankkia, mutta enpä ole saanut hankituksi.

      Poista
    3. Tästähän pitäisi oikein tehdä kysely, kummin on kellekin oikeinpäin ja kummin väärinpäin... :D

      Tuo Sugar Daddy on kyllä ihana, varsinkin Suomalaisella sudilla. :)

      Poista
  3. Ihanat kynnet ja tunnustusta tulee: http://korukynsilla.blogspot.fi/2012/10/a-blog-with-substance.html.

    VastaaPoista
  4. Nätti ranskis, harmi kun meni ruttuun. Ja ihana tuo leimauskuvio! Mä leimaan mun mielestä kans noin päin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon huomannut sen, että riippuu siitä miten kynsiä esittelee muille, että kuin päin ne leimat laittaa. :) Mulle nämä oli siis väärinpäin. :D

      Poista
  5. Kauniit ranskikset ja myöskin suomineitokynnet:) Olisin muuten laittanut leimat juuri noin päin;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä ilmeisesti kuulun siis vähemmistöön tässä asiassa että mikä on oikein ja mikä on väärin kenellekin. No, ei se mitään, mä kuulemma laitan näkkileivän väärälle puolelle levitettä ja laitan vessapaperirullan väärinpäin telineeseen ym... :D :D

      Poista
  6. Vau! Nämä jotenkin pompahtivat esiin kun selailin tuota kuvagalleriaasi! En ymmärrä miten saat tuon leimailunkin onnistumaan noin upeasti, itse en saa mokomaa kuvaa edes tarttumaan leimasimeen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Oon aiemminkin sitä kommentoinut, että niin moni asia vaikuttaa leimauksien onnistumiseen, enkä oikeen itsekään tiedä millon ne onnistuu ja millon ei. :) Kokeilemalla eri lakkoja eri leimojen kanssa on paras tapa saada ne onnistuun. Nopeus on tietenkin valttia ettei leima ehdi kuivaa ennen kuin painaa leimasimen laatalle. Myöskin leimasimen mahdollinen rasvaisuus vaikuttaa jne. Eli paljon juttuja jotka voi vaikuttaa! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)