perjantai 26. lokakuuta 2012

Halloweeniä

Blogit ovat esitelleet toinen toisiaan hienompia Halloween-kynsiä, joten pitihän minunkin kantaa korteni kekoon. Olen nähnyt niin aidon näköisesti tehtyjä kamalia kynsiä, että ne saavat voimaan suorastaan pahoin! :D Itse en tälle linjalle lähtenyt, koska edelleen teen itselleni kynnet jokapäiväiseen käyttöön. Ei onnistuisi kovin hyvin  sotketuilla tai revityillä kynsillä... :D Tässäpä vähän hillitymmät Halloween kynnet. Pohjalla liukuvärjäyksenä Color Clubin Daisy Does It ja Sparkle and Soar.




Tähän päälle vain leimoja Konadin mustalla monesta eri laatasta (BM-224, MB13 ja BM-305).





Musta näistä tuli oikeen kivat, vaikka eivät niin karmaisevat olleetkaan. :)

Tähän loppuun vielä maininta Sissin aikoinaan bloggaamasta kikasta poistaa glitterilakat ilman folioita, nimittäin käyttämällä sormikumeja. Sissi oli ostanut todella isoja sormikumeja testiin, mutta niihin tuntui menevän kokonainen vanulappu aina yhteen, joten mä tilasin itselleni medium-kokoisia ja nämä oli just hyviä mulle. Näihin mahtui hyvin puolikas nukkaamaton vanulappu, eli vähän reilun kynnen kokoinen ja nämä pysyivät sormissa helposti tippumatta. Oon käyttänyt foliomenetelmää aikaisemmin glitterilakkojen poistoon, mutta mulla tahtoo alkaa kädet kutista sen jälkeen, joten tämä on paljon parempi vaihtoehto mulle. :)



Aion käyttää tätä menetelmää jatkossakin. :) Käyttääkö näitä kukaan muu?

29 kommenttia:

  1. Voi herrane aika ku on ihanat ! Olen kyllästymiseen nähnyt oransseja halloween-kynsiä mutta nää sai miut kyllä hurmattua :D Noi kuviot on ihania<3

    VastaaPoista
  2. Vitsit jos mä oisin tiennyt, että sä kaipaat tommosia. Meitä tursuaa työpaikan tarvikevarasto noita, eikä kukaan tunnu koskaan käyttävän niitä. Oikeesti, jotkut niistä on seissy siellä laatikossa niin kauan, että ne on alkanut hapertumaan. Oisin voinu lähettää sulle tommosen setin ihan ilmaseks :D

    Mä otin joku aika itelleni noita aika pienessä koossa, ja leikkelin niitä vielä lyhyemmiksi (siitä nyppylöiden alta heti). Ne on nyt sellaiset, että ne on just sormenpään kokoiset ja peittää kynnet just eikä melkein. Ei toimi kyllä niin hyvin kuin folio, mutta välttyypähän siltä jatkuvalta folion repimiseltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä tilasin ebaysta näitä 12 kpl, makso alle 2e, että en mä konkurssiin näiden vuoksi kyllä mennyt. :D

      Mä en oo vielä vaikeampiin glittereihin testannut, mutta noihin yksiin puri ihan hyvin. Voi olla että hankalammissa tapauksissa käytän suosiolla foliota.

      Poista
  3. Niin.... ja mun piti myös sanoa, että noi kynnet voi ehkä olla hillitymmät, mutta ne on myös ehdottomasti hienoimmat halloween-kynnet mitä oon tähän mennessä nähnyt. Tykkään tosi paljon!

    VastaaPoista
  4. Mullekki kauhua kynsiin.... \o/

    VastaaPoista
  5. Liian kauniit kynnet <3 Pakko näyttää siskollekin, se on halloweenfani ja voin vaan kuvitella sen reaktion kun se näkee nuo... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kerro sitten mikä oli siskon reaktio! :D

      Poista
  6. Söpöt kynnet! Nuo lakatkin on yhdestä mun lempikokoelmasta. Itsekin tykkään enemmän tollasista vähemmän karmivista halloweenkynsistä, koska ne soveltuu ihan arkikäyttöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä pyrin yleensäkin tekemään aina sellaiset kynnet, että pystyy ihan normaalisti elämään niiden kanssa. :)

      Poista
  7. Nää on kivat! Jotain samansuuntaista vois väkertää itsellekin, kun mäkään en oikein voi kuvitella omiin kynsiin mitään ylihurjia halloweenläjäyksiä.

    VastaaPoista
  8. Nuo on todella upeat! Just mun mieleiset halloweeniksi, ne repalaiset on just johonkin naamiaisiin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Nää on munkin mieleen, yllätys yllätys... Sellaisten repaleisten kanssa voi olla hiukan hankala elää, vaikka vain yhden illan verran. :D

      Poista
  9. Voi ei, sä kerkesit tehdä postauksen näistä kumeista ennen mua, ja vielä melkein samanlainen kuvaki!! Däämm :D MUtta hienot kynnet:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! No eihän tässä mitään kilpasilla olla. Pistä vain omaakin postausta tuleen. Aika hyvä että melkein samanlainen kuvakin. :D

      Poista
  10. Ihanat halloweenikynnet!! Oikein nätti toi liukulakkaus ja leimat on söpösiä. Tykkään kovasti!

    En ole käyttänyt noita sormikumeja, käytän kumihanskoja silloin, kun on hankalasti poistettavat lakat kynsissä. Olen kärsimätön ja haluan mielellään puuhastella samalla jotakin kun kynsilakanpoistoaine muhittelee lakkauksia ja kumihanskat kädessä se käy vallan mainiosti. ;-) Jossain blogipostauksessa tuosta kirjoitinkin ja kuvankin taisin laittaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mäkin olen vähän sellainen malttamaton luonne, aina pitäis jotain puuhastella niin se istuminen tupot sormissa on turhauttavaa. :D

      Poista
  11. Oo älyttömän hienot kynnet !(:

    VastaaPoista
  12. Aivan ihanat halloween kynnet! :) Milläs nimellä noita sormikumeja vois sieltä Ebaystä katella jos hankkis ihtelleki tommottiset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mäkin kysyin samaa Sissiltä, et millä näitä pystyy hakemaan... :) Rubber thimbles oli ne hakusanat mitä mä käytin.

      Poista
  13. Uu, ihanat! Nätti toi liukuvärjäys tuolla alla, se on jotenkin pirtsakka ja sopii hyvin noihin leimoihin. :)

    VastaaPoista
  14. Tykkään! Mäkin teen käyttökynsiä vaan ja tällaisissa voisi hyvinkin olla pari päivää:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)