sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Ruskeaa ja kultaa

Näillä väriyhdistelmillä on menty aiemminkin, mutta niin mennään nytkin. Lakkana L´orealin 805. Tämäkin on todella kaunislakka ja unelma levittää siveltimen ansiosta. Sivellin on juuri sopiva mun kynsille.




Kello oli taas vaihteeksi paljon kun kynsiä lakkailin, joten nopeasti vain leimat kynsille. Leimasinlakkana China Glazen Passion ja leimasinlaattana BM-320. Yritin tehdä kaikki nopeasti, että ehdin ajoissa nukkumaan, niin tietenkin siinä käy sitten näin:


Onneksi ehdin nopeasti nappaamaan pullon, ettei enempää lakkaa mennyt hukkaan. Myös tuo pöydän lasipinta tuli todettua taas niin tarpeelliseksi. :) Tässä kuitenkin vielä lopputulos:




Onhan nämä taas vaihteeksi tylsät, mutta tykkäsin itse kovasti lopputuloksesta! Leppoisaa sunnuntaita kaikille!

7 kommenttia:

  1. Eipähän ole tylsät, minusta kauniit ja onnistuneet kaikin puolin. Tosi kaunis sävy tossa Lorkussa. Mä en ole uskaltanut ostaa niitä kun sain yhden onnettoman kappaleen joka levittyi huonosti eikä kuivunut ikinä. Moni on kehunut noita joten mulla oli vaan huono tuuri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mulla on neljä näitä tämän sarjan lakkoja: 601 (vaaleansininen) levittyi todella huonosti, 605 (vaaleanvihreä) levittyi kuin unelma, 609 (tumma violetti) vähän hankala levittää ja 805 (tämän postauksen lakka) joka oli myös unelma levittää. Joten kai näissäkin sitten paljonkin eroja on.

      Poista
  2. Herrajestas, mun pitää kyllä haalia jostain toi L'orealn 805. Ihana sävy ja mulla kun näitä on jo muitakin ja kaikki ovat tähän asti olleet ihan moitteettomia. Hienosti sopii leimauksetkin, ei oo mitään vikaavikaavikaa. Hauskaa sunnuntaita sinne myös! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä ostin tän jo aika kauan sitten, mutta jotenkin se muka unohtui sinne hyllylle käyttämättömänä. Tämä on kyllä tosi herkullinen lakka! :)

      Poista
  3. Tosi ihanan värinen toi Lorealin lakka, kelpais mullekin =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)