torstai 4. lokakuuta 2012

Ah niin ihana lakka taas!

Tähän väliin vetäisin testiin tuon OPIn Every Month is Oktoberfestin. Olisi muuten listan mukaan tullut kaksi samansävyistä lakkausta peräkkäin. Tämä lakka on taas niitä just mun näköisiä. Huomatkaa tuo peukalon kynsi, hienosti paikattu ruttu. :D




Näihin en oikeen taaskaan keksinyt mitään koristeluja, joten vanhalla kaavalla mentiin. Leimasinlaattana BM-311 ja lakkana käytin China Glazen Devotionia. En oikeen tiedä mikä muhun meni, mutta jostain syystä päällylakkaa laittaessani tökkäsin sudilla aika voimakkaasti etusormeen, ja leimaukset levisivät osassa kynttä... En kuitenkaan enää ehtinyt vaihtaa lakkausta yhteen kynteen, joten näillä mentiin. 




Näillä mentiin sitten pari päivää. Tähän on vielä pakko kertoa tästä mun ongelmasta. Mulla olis jo lakatkin valittuna seuraavaan lakkatilaukseen, enkä tiedä kuinka kauan pystyn olemaan tilaamatta niitä! Toisaalta, sain tällä viikolla suoritettua yhden tutkinnon, joten enkö voisi ostaa itselleni valmistujaislahjan?!? Mä olen niin heikko! :D

22 kommenttia:

  1. Jos ei munkaan lakko pitänyt, niin ei kai sunkaan tartte :P Ja hienoa että tykkäät tuosta Oktoberfestistä, se on aina kiva kun lakka saa hyvä kodin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe... :) Tämä lakka kyllä sai hyvän kodin mun luota. :)

      Poista
  2. Kaunis lakka! Ja tosi kiva kuvio! Tutkinnon suorittaminen on hyvä syy tilata lisää lakkoja, go for it :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekosyykin on syy! Pakko varmaan kohta pistää tilausta vetään... :D

      Poista
  3. ONNEE VALMISTUMISESTA SYSTERI!!!<3 heikko-systeriii... hih*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos. Ja olen heikko, myönnän sen. :D

      Poista
  4. Ihana toi opin lakka, voi ku ittekki löytäis ton jostaki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän tätä varmaan jostain löytyy Suomestakin jos ei ulkomailta halua tilata. :)

      Poista
  5. Ihana lakka, just mun makuuni :) Kyllä siä aina keksii hyviä syitä ostaa uusia lakkoja ja tää sun ei oo mistään huonoimmasta päästä, onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä tästä lakasta, tää on ihana! Kiitos onnitteluista, mä luulen että mä sorrun kohta! :D

      Poista
  6. Valmistujaislahja on oikeasti hyvä syy katkaista lakkaostolakko! :D Odotinkin tätä postausta, että miten oot tuon ihanuuden saanut koristeltua! Ja nätisti saitkin, tuo on yksi mun suosikkikuvioista siinä setissä :) Mutta jostain syystä en onnistunut sitä liljakuviota, mitä säkin oot käyttänyt, niin ainakaan Konadeilla leimaamaan. Vai johtuisiko stampperista, kun käytin sitä XL:ää, osaatko sanoa? Oot "vähän" kokeneempi näissä leimausjutuissa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)
      Hmm. En osaa kyllä sanoa, että miksi se kuvio ei onnistu sulla. Mulla ei muistaakseni ollut minkänlaista ongelmaa sen kuvion kanssa. Mäkin käytin XL-stamperia, joten vika ei todennäköisesti ole siinä. Toisekseen käytin Konadin mustaa leimasinlakkaa, mutta se oli sitä helmiäismustaa. Se on mulla aavistuksen paksumpaa kuin perusmusta, joten en tiedä voiko johtua siitä...? Yksi syy voi olla tietty se, ettei kuvio ole sun laatassa kaivertunut kunnolla. Mulla on ainakin muutamassa laatassa huono kaiverrus ja ne kuviot ei onnistu. En kyllä oikeen muita syitä tähän hätään keksi...

      Poista
    2. Kiitti pikaisesta vastauksesta ;) Harmi, jos noin on, mutta ei toisaalta eurolla per laatta voi liikaa vaatia :D Pitänee sinnikkäästi koittaa muita kuvioita, vaikka kokokynnenkuvat onkin liian lyhyitä mun kynsille just nyt. Mutta ompa jotain mistä valita, kun kynnet lohkeilee :D

      Poista
    3. Ihmettelen kyllä ettei se onnistunut sulla koska itse en muista minkäänlaista ongelmaa kyseisen kuvion kanssa.. Harmillinen juttu, mutta niin kun sanoit, ei eurolla voi kovin paljon odottaakaan. Mulla taas on tällä hetkellä niin, että kokokynnen leimat mahtuu helposti... Sitä kasvupyrähdystä odotellessa... :D

      Poista
    4. Mä oon ihan varma, että näissä on vaihtelua laadussa. Meinaan mulla tää sama sanomalehtikuvia ei oikeesti leimaannu ollenkaan, ja oon kokeillut vaikka mitä. Eri leimasimia, eri skraappoja, eri lakkoja, eri vetosuuntia... Ei leimaa tai leimaa toooosi huonosti. Ja sulla kuitenkin on (ilmeisesti) leimautunut ihan normaalisti. Muilla voi olla sama juttu jonkun toisen kuvion kanssa, niin kuin sen liljakuvion.

      Mun ekassa bundlemonster-setissä oli kaksi laattaa, jossa kuviot oli jotenkin nirhaantunut, mutta sain niiden tilalle uudet kun valitin. Kannattaa valittaa tuosta leimautumattomuudestakin jos kovasti harmittaa. Rikkinäinen tuotehan se on jos ei tee sitä mitä pitäsi :)

      Poista
    5. Jep, näin sen täytyy olla. Mulla tosiaan leimautui ihan normaalisti toikin kuvio. Pitää katsoa jaksaako valittaa noista parista laatasta, ne ei kuitenkaan kuulu niihin joista kauheesti tykkään... :)

      Poista
  7. Ihkut:) Onnea valmistumisesta!

    VastaaPoista
  8. Jälleen ihan mielettömät kynnet olet saanut aikaiseksi!

    Onnittelut myös valmistumisesta, pitäähän sitä vähän juhlia ;)

    VastaaPoista
  9. Kauniit kynnet taas kerran! Ja onnea valmistumisesta - se on kyllä totisesti hyvä syy tilata kynsilakkoja :D -Papu-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä aattelin, että te puhuisitte mulle järkeä, mutta kaikki kannustaa vaan tilaamaan! Pakkohan mun on kohta tästä tilausta laittaa menemään! :D :D

      Poista
  10. Oi miten hienot,taas:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)