perjantai 30. tammikuuta 2015

Mä olen matkalla Pariisiin!

No vitsi vitsi! Mä mihinkään Pariisiin ole pääsemässä, saati sitten muuallekaan lomalle. :P Mutta jos minä en pääse Pariisiin, tuon Pariisin tänne. Picture Polishin muodossa. Tämä lakka on suurin syy, miksi aloin haikailemaan tämän merkin lakkoja viime syksynä. Tämä meni ensimmäisenä ostoskoriin kun tein tilausta The Nailista Shopiin. Lakka on ihan mielettömän upea ja ihana. En saanut omia kynsiä kuitenkaan kahdella kerroksella tarpeeksi peittäviksi, joten lisäsin kolmannen kerroksen. Lakka on kuitenkin äärimmäisen helppo levittää, siistimisiä ei juuri jäänyt.


Jostain ihmeellisestä syystä halusin kokeilla miten Paris leimaa, vaikka se peittikin vähän heikosti. Siksi yksi kynsi täytyi lakata Ginan valkoisella. Pikkurilliin laitoin Shimmer Polishin Alicea muutaman kerroksen. Leimat ovat laatasta BP-L008. Kaivelin vanhan Konadin valkoisen viimeisiä jämiä pullon pohjalta ja vitsit sillä leimaa ihan täydellisesti. Miksi kaikki leimauslakat eivät voisi olla yhtä jänkkiä? :) Lakka kuitenkin loppui nyt ja toisen käden leimasin Dashican valkoisella.


Kuten kuvasta näkyy, Paris ei ole kovin pigmenttinen ja leima jää hyvin hailakaksi. Silti siitä erottuu kivasti noita hituloita. :)


Nämä lakkaukset oli tosi mieluisat ja viihdyin näissä monta päivää. Ainoastaan poistovaiheessa harmitti, miksi en laittanut Alicen alle peel offia, hetken sai kyllä muhitella ennen kuin sain molemmat kynnet puhtaiksi! :D

Käytetyt lakat:

Picture Polish Paris, Gina Tricot White, Dashica valkoinen ja Shimmer Polish Alice

23 kommenttia:

  1. Ooh, voin vain kateellisena tuijotella näitä!:) kauniit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuosta lakasta kannattaa kyllä olla kateellinen, se on niin ihana! <3

      Poista
  2. Kauniit kynnet! Itsekin olen Parisia pyöritellyt mielessä jo pidemmän aikaa, nyt olen kallistumassa siihen että kunhan sen jostain järkevästi saan niin kyllä se pitää hankkia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kyllä se mun mielestä kannattaa hankkia, se on tosi kaunis ja hyvinkäyttäytyvä yksilö. :)

      Poista
  3. Mä lähden oikeasti keväällä Pariisiin :) ystävän luo käymään. Voi olla ettei tuota lakkaa tule hommattua mutta on se vaan nätti! Ja ihanat kynnet muutenkin, pitää laittaa tuo vastoinpäin leimaaminen korvan taakse :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kerran käynyt Pariisissa, mutta hyvin pikaisesti vain, enkä nähnyt edes Eiffeliä. :D Mutta täytyy sanoa, että kateeksi käy! Viimeisin kunnon lomareissu mulla oli 4 vuotta sitten Roomaan, sen jälkeen olen käynyt vain tämän maan rajojen sisällä... No, ehkä joskus! :)

      Poista
  4. Oih, upea tuo Paris! Ja kynnet muutenkin todella kauniit <3

    VastaaPoista
  5. Paris on aivan älyttömän kaunis<3 Silloin kun se ilmestyi niin se päätyi suoraan ostoskoriin, eikä kyllä ole kaduttanut sen osto<3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ei muakaan kaduta yhtään tämän ostaminen. <3

      Poista
  6. Ihailin näitä jo Pinterestissä ja ihailen näitä vieläkin täällä. Tarvisikohan sitä itsekin lähteä Pariisiin, on tuo niin upea lakka..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluaisin kovasti päästä käymään jossakin, ei ole paljosta kiinni, kun rahat vaan puuttuu! :D

      Poista
  7. Tosi kauniit ja herkät kynnet! Mä leimasin juuri Pp:n Demeterillä, siitäkin tuli tosi hauska jälki vaikkei tosiaan kovinkaan peittävä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Demeter näyttää kyllä tosi kauniilta kuvissa, näistä tulee ihan jännä jälki kyllä. :)

      Poista
  8. Mun mielestä tuosta nimettömän leimasta tuli todella suloisen herkkä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Luonnossa se oli tosi nätti, mutta valokuvaan en ihan saanut sitä esille. :)

      Poista
  9. jessus mikä makrokuva ! :o aivan upeat kynnet, kauniisti onnistuneet leimat <3

    VastaaPoista
  10. Paris on NIIN IHANA. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)