perjantai 23. tammikuuta 2015

BP-L003

Tässä kolmannessa testilaatassa Bron Pretty Storelta on kaikista suurimmat kuviot. Nämä yltävät jo ihan reilusti mun kynsien yli. Tämäkin laatta toimi mulla tosi hyvin, mutta Sissi valitteli Facebookissa vastaavan laatan temppuilusta. En tiedä saiko Sissi laatan pelittämään, mutta mulla tämä toimi. Näissäkin täytyy olla jotain eroavaisuuksia laadussa.


Tässä tarkempi kuva kuvioiden koosta:


Tein vahingossa omasta mielestä aika hienot kynnet. Peukalossa, etusormessa ja pikkurillissä on pelkästään Essencen Got My List -setin lakkaa, jolla ei ole erikseen nimeä tai numeroa. Itse olen erotellut nämä erittäin monimutkaisesti 1, 2 ja 3. Pinterestissä tämä lakka näkyy olevan merkitty kolmoseksi, joten tämä on sitten Got My List 3. Lakka oli äärettömän helppo levittää ja peitti jopa yhdellä kerroksella. Pikkurillin kuorrutin saman setin hopeaglitterillä, jonka nimesin Got My List 1:ksi. Keskisormessa ja nimettömässä on pohjalla A England Camelot. 

Vaikka tiesin vastauksen, halusin kokeilla näkyykö tuo Got My List 3 leimattuna mustan päällä. Eihän se erottunut juuri yhtään väriltään, mutta jäljestä tuli kuitenkin tosi hieno ja leimat onnistui ihan nappiin! Ha, kerrankin onni onnettomuudessa!


Katsokaa nyt kuinka hienoa jälkeä tosta tuli! Näyttää ihan kuin leima olisi nahkaa! 8)


Olin niin tyytyväinen näihin leimoihin, että viihdyin monta päivää näillä kynsillä. Vieläkin kun kuvia katselee niin noita jää vain tuijottamaan. :)

Tässä vielä käytetyt lakat, josta näköjään on jäänyt hopeinen glitteri pois. :D

Essence Got My List 3 ja A England Camelot

Näihin toisiin kynsin halusin ehdottomasti käyttää tätä leimaa. Olen nähnyt niin upeita käsinmaalattuja Quatrefoil-lakkauksia, että itselläni ei ole mitään saumaa saada niin upeaa jälkeä. Siksipä mä turvaudun aina leimoihin. Kuten tälläkin kertaa.




Halusin kynsille upean Cirquen Mirror Mirror -lakan, mutta en oikein keksinyt sille kaveria. Jostain syystä mä haluan kauheasti säästellä noita käyttämättömiä ja jättää ihanimmat viimeiseksi. Hyvä taktiikka! :D Nappasin hyllystä Essien Sand Tropezin ja lakkasin sillä muut kynnet paitsi nimettömän ja nimettömään laitoin tuota upeaa Mirror Mirroria. 



Leimat onnistuivat tässäkin tapauksessa tosi hyvin, ainoastaan noita risteyskohtia paikkailin hieman jälkeenpäin. 


  
Mun mielestä molemmat näistä lakkauksista olivat onnistuneet ja viihdyin molemmissa useamman päivän. En tiedä olisiko Mirror Mirrorille ollut kaveriksi parempi jokin voimakkaamman värinen lakka, mutta niitä on näkynyt jokaisella, joten mä valitsin tuollaisen hyvin neutraalin. :) Mitä raati tuumaa, kummat iskee enemmän?

Käytetyt lakat:


Essie Sand Tropez, Cirque Mirror Mirror ja Konad helmiäismusta

Käyttämäni laatta löytyy kynsikoristeista ja se maksaa 5.99 USD. Koodilla DRL91 saa 10% alennusta ostoksista. :)


25 kommenttia:

  1. Raati tykkää molemmista, mutta jälkimmäiset iskee enemmän. Mulla Mirror Mirror on vielä korkkaamatta, mutta tänään on tarkoitus kokeilla :) Viikonloppuja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Mä jäänkin odottelemaan mitä saat Mirror Mirrorilla aikaiseksi. Viikonloppuja myös sinne teille! :)

      Poista
  2. Mahtavia kynsiä, olet varsinainen leimausguru! Nahkakynnet olis mun juttu, saisit tehdä mulle sellaiset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Tuo ihmetyttää vieläkin miten se näyttää noin nahkaiselle! :D Mä aion kyllä kokeilla joskus muulloinkin tätä yhdistelmää, niin jännä se oli!

      Poista
  3. Nahkakynnet! Ihanat! :) Mutta niin on Mirror Mirroriki! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Tuo Mirror Mirror oli kyllä ostamisen arvoinen! <3

      Poista
  4. Nahkakynnet! :D Todella kauniit on, molemmat lakkaukset! :)

    VastaaPoista
  5. Mielettömiä leimauksia! Suu auki täällä tuijottelen näitä. Molemmat on niin upeita, ettei voittajaa voi valita. Nahkaa ja quatre foilia leimana! Olen mykistynyt :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Mäkin ihmettelen suuresti miten nuo noin hyvin onnistui molemmat. :D

      Poista
  6. Ehdottomasti valitsen molemmat. Aivan tajuttoman upeat<3 Ja leimat on kyllä onnistunut täydellisesti. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Fani! <3 Nuo on varmaan parhaiten onnistuneet leimat ikinä. :D

      Poista
  7. Wohou! Upeita molemmat lakkaukset. Iskee muhun täysin kumpiki!

    VastaaPoista
  8. Todella komeita kynsiä kummatkin. Ensimmäisissä tuo leimauksen jättämä efekti on tosi hieno ja toisissa taas on kaikki asiat kohdallaan. Tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin tykkäsin näistä molemmista tosi paljon! :3

      Poista
  9. Upeita lakkauksia kumpainenkin! Minä taistelin vielä toistamiseen tuon laatan kanssa ja tosi heikosti kyllä sain kuvioita nousemaan. Ehkä pitäisi kokeilla vielä toisella stamperilla jos niiden yhteistyö toimisi paremmin. Harmittaa, koska tossa on tosi kivat kuviot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä luulen, että sun laatassa on pakko olla jotain vikaa kun tästä ne nousi niin helposti? :O Voikohan sieltä pyytää uutta vastaavaa tilalle... :D Tässä tosiaan on kaikki kivoja kuvioita, joten ymmärrän kyllä että harmittaa jos ei ala toimiin.

      Poista
  10. todella kauniita kynsiä <3 ihana tuokin BPS:n laatta.. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuossa laatassa on kyllä tosi paljon ihania kuvioita! :)

      Poista
  11. Onpas ihan mahtavat leimaukset kyllä! ♥ Tykkäilen kovasti!

    VastaaPoista
  12. Tosi upeaa jälkeä jälleen kerran! Meinas jo mennä sumpit väärään kurkkuun kun ajattelin että oot pilkkutikulla quatrefoilit tehnyt, onneks olit kuitenkin "vain leimannu" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Haha, en ikinä pystyisi tekemään noita itse, oon niin huono kaikessa muussa paitsi ehkä leimaamisessa. :D Joskus harmittaa kun olen niin surkea piirtämään ja maalaamaan, mutta kyllä se vaan leimaaminen on mun juttu, toisilla se ei sitten välttämättä luonnistu mitenkään. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)