maanantai 5. tammikuuta 2015

Joulukuun ostosyhteenveto

Tämä ei olekaan sitten ihan pieni lista... Mutta minkäs teet, veronpalautukset tuli! Tämä on jälleen tarpeen tehdä, jospa mä nyt tammikuussa hillitsisin tätä ostamista tämän postauksen myötä...

Ostin veronpalautuksista YHDEKSÄN Picture Polishin lakkaa The Nailista Shopista.



Essencet rantautuivat myös Kärkkäiselle. Kärppä oli siellä toisen kärpän kanssa hamstraamassa.




Kolme Essencen lakkaa voitin Mimosan blogiarvonnasta.



Yksittäisiä lakkoja tuli ostettua ebaysta ja muualta.

Orly Mirrorball


Essie Pinking About You



Lumene Silver Sand



Lakkojen lisäksi mulle kotiutui 4 BPS:n laattaa, mutta nämä tulivat testiin, eivätkä maksaneet mitään.



Aloitin myös yhteistyön Mi Nailsin kanssa. Tilasin Nufun Cuticle Removerin (joka on muuten ihan mielettömän koukuttava tuote!) ja muutamia siirtokuvia. Dream Girl -leimauslaatat ja kaksi lakkaa sain testiin.



Joulukuun puolella tilasin kimpassa vielä kaksi lakkaa (Picture Polishin Cyan ja Cirquen Mirror Mirror, kiitos vaan Sissi!), mutta ne eivät ole saapuneet vielä. :)

Lakkojen lisäksi ostin vähän meikkejä, mutta en nyt niitä ala kuitenkaan tähän postaukseen luettelemaan, sillä se hirvittäisi vielä enemmän! :D

Ja kyllä. Rahaa paloi ihan tolkuttomasti. Picture Polishit ne siellä eniten maksoivat, mutta mä tiesin ostavani ne joulukuussa veronpalautuksista. Ylläriostoksia olivat lähinnä Essencet, sillä niitä nyt vain piti käydä hiplaamassa paikan päällä, eikä sieltä tyhjin käsin päässyt ulos. :D Pari Ebay-ostosta oli myös tiedossa jo marraskuussa. Olin myös kauan ajatellut tilata Mi Nailsilta ja nyt se sitten tuli tehtyä. :) 

Miltä teidän veronpalautusostoksenne ja joululahjat näyttivät? Olivatko yhtä pahoja kuin mulla? Ajattelin aluksi pyrkiä olemaan ostolakossa tammikuun, mutta sitten mä repsahdin heti kun olin sitä edes ajatellut. :D Yhden Essencen lakan kotiutin Kärkkäiseltä, mutta muuta en ole VIELÄ ehtinyt ostaa... 

20 kommenttia:

  1. Vaude mitä ostoksia!
    Mua kiinnostais kovasti postaus noista dream girl laatoista, ostin nimittäin itse kyseisen joululaatan ja jouduin pettymään aikalailla, pieniä lumihiutale kuvia ei vaan saa nostettua stamperiin ja just niitä pieniä kivoja kuvia on paljon.
    Kiinnostava ois tietää onko kaikki laatat yhtä huonoja, vai oonko mä huono leimaamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postauksia on tulossa noista laatoista aika piankin. Mulla on tällä hetkellä juuri tuosta joululaatasta leimatut kynnet ja osa lumihiutaleista oli vasemmassa laidassa sellaisia, etten saanut niitä nousemaan kynnelle kunnolla, mutta sain kuitenkin keskemmältä leimailtua. Toisessa laatassa taas ei ollut mitään ongelmaa. :)

      Poista
  2. Jee! Joku muukin on laittanut rahaa haisemaan :D Essenvet on ihania kyllä, lähinnä olen raahannut niitä aina jostain reissulta matkalaukun syövereissä. Vieläkin joutuu yli sata kilsaa ajamaan jos niitä halajaa. Vielä en ole sortunut! Ihania ostoksia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehkä vähän! :D Just päivittelin mun lakkalistaa ja Essencen lakkoja mulla on jo yli 50... :D

      Poista
  3. Kyllähän sitä rahaa meni ihan kiitettävästi, kun ostin itselleni "muutaman" lakan joululahjaksi. :)
    Ihania sun ostokset. :)

    VastaaPoista
  4. Mun veronpalautuksilla ei juuri rällätty mutta muuten tuli kyllä ostosteltua jonkin verran kaikenlaista:) Olen luopunut ostolakkoiluista, ne ei pidä kuitenkaan ja toisaalta ostan mieluumin kohtuudella aina kun siltä tuntuu. Harvoin lähtee mopo käsistä mutta joulukuu oli kyllä kukkarolle turmiollinen tietenkin lahjaostostenkin vuoksi. Nyt sitten vyötä kireämmälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään enää aio mennä totaaliseen ostolakkoon, ei se onnistu. Mutta vähentää aion kyllä! Yleensä mäkin aika kohtuudella ostan (omasta mielestä), joulukuu meni kuitenkin ihan överiksi... Jos muut aloittaa laihduttamisen näin tammikuussa, niin ehkä mä sitten aloitan lakkadietin? Silloinhan sitä pitää ostaa vähemmän, mutta siitä saa kuitenkin kohtuudella tehdä. :D

      Poista
  5. Upeat PP:t olet valinnut. Muakin kiinnostaa tuo Paris, mutta katsotaan nyt tässä keväämmällä. Viides päivä ostolakkoa menossa. Kyllä tää tästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä säästelen tuota Parisia jostain syystä, se näyttää niin herkulliselle että en halua laittaa vielä sitä kynsille vaan testaan ensin muita. :D Tsemppiä ostolakkoon! :D

      Poista
  6. Joulu nielaisi itsessään niin paljon rahaa että ihan näin mittavia shoppailuja ei tullut tehtyä :D Jospa tässä kuussa vähän tasottaisi tuota asiaa... Ja mä sain mätkyjä! Ei olis voinukkaan shoppailla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla meni joulu muuten maltillisesti, lahjoihin ei uponnut paljoa rahaa, kun ostettiin vain muutamia lahjoja kummilapsille. Ruokakin ostettiin perheen kesken. :)
      Mulla on vähän sellainen olo, että lakkakokoelmaa pitäisi nyt alkaa vähän karsimaan. Saa nähdä löydänkö myytäviä yksilöitä. :D

      Poista
  7. Jos yhtään lohduttaa, mä taisin laittaa vielä paremmaksi lakkasaldollani kuin sinä :D joulukuussa mopo lähti kyllä käsistä oikein kunnolla... itsekään en mihinkään ostolakkoon ala, koska tiedän, että se ei todellakaan muuta kun lisää mielitekoja, mutta jos kohtuullisina sais pidettyä ostokset niin ois kiva :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, lohduttaa kyllä! :D
      Kohtuullisuuteen mäkin yritän päästä, se on sellainen missä voi onnistuakin. :D

      Poista
  8. Uuuh, sun luottokortin käry tuntuu täällä asti :D mutta ihania ostoksia, kyllä noista riittää iloa pitkäksi aikaa! Mun joulukuun ostoksissa oli monta hutia, ärsyttää. Ei pitäis tehdä heräteostoksia, varsinkaan indielakkojen puolelta, kun niistä ei ikinä saa lähimainkaan omiaan pois jos myy eteenpäin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei ihme! :D
      Mä yritänkin säästellen käyttää näitä ihanuuksia, ei iske kynsimasis niin helposti kun on käyttämättömiä jemmassa. :)
      Tuo on kyllä harmi ettei lakoista eteenpäin myymällä saa lähellekään sitä mitä itse on maksanut. :/

      Poista
  9. Lääh ihania saaliita! Mä oon shoppaillut nyt ihan järjettömän paljon ja siihen vielä joululahjat päälle niin hohhoi, tili huutaa tyhjyyttään :D PP-lakkojen rantautuminen Cesarsille aiheutti aikamoista tuhoa. Ja meikkejäkin oon ostellut hulluna. Nyt on kyllä pakko kiristää vyötä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin alkaa oleen se normaali tilanne päällä, eli rahaa ei enää ole. :D Mua ärsyttää kun olen pikkuhiljaa lipsumassa tuohon meikkien ihanaan maailmaan, varsinkin kaikki ihanat luomivärit pitäisi omistaa... Eikö lakkahulluus riittäisi?!? :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)