keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Ja niinhän siinä sitten kävi

Tänään lakkausvuorossa oli Picture Polishin Badass. Täytyy kyllä rehellisesti myöntää, että tämä on ensimmäinen lakka, jonka ostan nimen perusteella. Tietenkin on plussaa, että lakka on ihan mielettömän kaunis, mutta olisin saattanut jättää tämän ostamatta, jos nimi olisi ollut jotain muuta kuin se on. :D

Lakkasin harvinaiseen aikaan päivästä kynsiä, sillä yleensä vaihdan lakkaukset vasta illalla. Kello lähenteli kahta ja lakattuani kynnet huomasin auringon paistavan meidän keittiön seinään. Päätin yrittää ottaa kuvan tästä lakasta auringonvalossa. Aivan täysin tärähtämätöntä kuvaa en onnistunut tuolla mun kameralla saamaan, mutta tässä hyvin erottuu tuo lakan ihanuus. :)


Mutta sitten niihin koristeluihin. Olen tosiaan siirtänyt näilla lakoilla lakkaamista, sillä pelkään pilaavani ihanan lakan koristelemalla sen tyhmästi. Tai koristelut muuten vain menevät pieleen. Tällä kertaa pelkoni osottautui todeksi. En yksinkertaisesti muka keksinyt YHTÄÄN MITÄÄN koristeluja, joten jälleen kerran mä päädyin leimoihin. Voi plääh. Leimasin vain keskisormen ja nimettömän laatasta BP-L008. 

Käytän äärimmäisen harvoin leimoja, jotka vaativat parempaa kohdistamisonnea kuin sellaisia jotka eivät. Otin riskin ja tällä kertaa onni suosi leimaajaa. Vain oikean käden nimettömän leimasin uudelleen, mutta muuten leimat osui juuri sinne minne pitikin.


Leima nousi tosi hyvin ja toimi muutenkin mallikkaasti. Näitä ei tarvinut edes paikkailla yhtään.


Ihana lakka, peittää lähes yhdellä kerroksella ja on upea, mutta silti jäi harmittamaan tuo mun ideoiden vähyys koristeluvaiheessa. Se vähän pilasi sitten lopullisen lakkauksen fiilistä. Miksi sitä ei vain voisi lakata kynsiä ja olla aina tyytyväinen lopputulokseen?!? Mulla on vielä muutamia PP:n lakkoja testaamatta, toivottavasti niiden kanssa ei käy sama ideattomuus kuin tämän. Mistä ihmeestä te idearikkaat revitte niitä upeita ideoitanne?

Käytetyt lakat:

Picture Polish Badass ja Konad musta


23 kommenttia:

  1. Käytän viikolla tuttuja ja turvallisia koristeluja eli siirtokuvia, niittejä tai leimoja :) viikonloppuna yritän jotain vaikeampaa ja pitkän kaavan mukaan tehtävää. Haluaisin tehdä enemmän mulle hankalia eli marmorointia ja maalausta. Mutta kun ei aina ehdi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajankäyttö on kyllä välillä haastavaa. Ei enää tule käytettyä sitä kolmea tuntia lakkauksiin kuten ennen. Mutta sitten kun sitä aikaa olisi, niin ideoita ei löydy sitten millään. :D

      Poista
  2. On kyllä hieno lakka eikä koristeluissakaan mun mielestä mitään vikaa ole :) instagramia katselen ainakin aika paljon, toisten lakkauksien katselussa on tietysti se ongelma että harva idea on täysin oma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Instassa on kyllä toinen toistaan upeampia lakkauksia. Sitä kun löytää jonkin hyvän idean niin sitä ei kyllä varmasti lakkausvaiheessa muista. :D Mutta totta tuokin, harva idea on täysin oma, ellei se ole suunnilleen käsinmaalausta tai jotain. :)

      Poista
  3. Kaunis lakka, ja musta toi koristelu sopii yksinkertaisuudessaan aivan loistavasti tälle lakalle :)
    Onko mitään käsitystä onko tää nyt samanlainen (ainakin vaikuttaa samankaltaiselta) ku Zoyan Storm? Tai mikä näiden ero on? Olen haaveillut tosta Stormista, ja nyt rupes mietityttään et olisko se sit kuitenkin badass jonka tarvitsen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Ei ole kyllä käsitystä, sillä en omista Stormia. Äkkiä väittäisin, että Storm on ihan musta kun Badass on tumman harmaa. Korjatkaa jos omistatte molemmat tai tiedätte vastauksen tähän! :D Mun mielestä voi kyllä omistaa molemmat! :D

      Poista
  4. Vaiks ois kovinki idearikas niin ei aina irtoo!!! :D Hehh. Näät on kyl kivan yksinkertaset noin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No irtoais edes joskus! :D :D Kyllä mä näillä silti viihdyin ihan hyvin. :D

      Poista
  5. Ideoita saa kun katselee sun kaltaisia konkareita, ihan tosi! Mun mielestä tossa on juur sopivasti koristusta koska lakka on niin upea niin mitä sitä enempiä peittämään. Itse on aina niin kriittinen omille luomuksilleen. Paitsi että mun viimeinen luomukseni meni oikeesti vinoon mutta aina muutama lukija onnistuu vääntämään asian positiivikseksi. Lukijat antaa lisäarvoa vaikka miten omasta mielestä ei mennyt ihan niinku siellä Strömsössä. Lisäksi ymmärrän hyvin tuon nimen perusteella valkkaamisen :D Nämä on kaniit ja alkoi tehä mieli tätäkin pottua itelleen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, tässähän ihan punastuu! :3
      Sen kyllä myönnän, että olen ihan liian kriittinen omiin lakkauksiin, mutta niin taitaa olla moni muukin. :D Tuokin on ihan totta, että lukijat saa kyllä lakkauksen tuntumaan paljon paremmalta mitä itse siitä alunperin ajatteli! <3 Tämä on kyllä omistamisen arvoinen lakka!

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Sopii mulle, kunhan mäkin keksin jotain sulta. Pitäis treffata! :D

      Poista
    2. Tule vaan joskus kaivamaan mun laatikoita :) Lähden just hakemaan uutta pakettia halpparista :D

      Poista
    3. Uu, sovitaan treffit vaikka FB:n puolella! :D

      Poista
  7. Ei toi lakka kyllä tuon enempää koristeluja tarviikkaan. Kauniit kynnet :) Miulla on nyt ollu kans jostain syystä idea pulaa ja oon turvautunu Instagramiin. En oo suoraan kopioinu mitään kynsiä sieltä (ainakaan vielä), mut niitä kuvia selaillessa yleensä alkaa tulemaan jotain ideoita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mun pitäisi varmaan kirjoittaa niitä ideoita ylös, että ne muistaisi muutamaa minuuttia pidemmälle. :D

      Poista
  8. Voi kun tuo Badass onkin kaunis lakka! Ja ei näissä koristeluissa ole mitään vikaa, oon äärettömän kateellinen sulle noista sun leimaustaidoista <3 Mulla ei leimat onnistu ikinä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi upea! Ei ne leimat aina mullakaan onnistu, mutta toimin hyvin yksiin mun leimasimen kanssa, se kai se pääsyy on niihin onnistumisiin. :D

      Poista
  9. Nams, tosi kauniit <3 Täydellinen ideoiden puute meinaa täälläkin vaivata, eikä mikään meinaa onnistua. Jossain vaiheessa leimaaminenkin sentään onnistui jotenkin, mutta enää en edes saa sitä onnistumaan, huoh. Jospa tämä tuleva kevät vaikka saisi piristymisen aikaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mulla leimaaminen sentään yleensä onnistuu, mutta olisi se kiva tehdä välillä muutakin! :D Toivotaan, että niitä ideoita alkaisi pikkuhiljaa syntymään. :D

      Poista
  10. Mä tallennan ideakansioon instasta upeimpia ja selailen sieltä sovellettavaksi omille kynsille. Tällä hetkellä miellyttää vaaleat ja neutraalit sävyt, kun pimeässä tummista lakkauksista ei saa selvää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo onkin hyvä taktiikka, pitäisi kokeilla sitä! :) Ja ymmärrän kyllä vaaleat sävyt kynsillä, koska eihän ne tummat lakkaukset näy pimeässä. :D

      Poista
  11. Yksinkertaisen kaunista! Just täydellisesti koristeltu mani.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)