torstai 8. tammikuuta 2015

2 x Eerie

Ensimmäinen Picture Polishin lakka jonka sain lopulta valittua kynsille oli Eerie. Jostain syystä mä haluan kauheasti säästellä näiden lakkojen laittoa kynsille... :D Ajattelin kokeilla samalla tätä Dream Girl -04 -leimauslaattaa, jonka sain Mi Nailsilta testiin. Laatta on mun mielestä hyvälaatuinen, pinta on suhteellisen sileä, joten se ei revi puhdistuslappua. Kuviot eivät kuitenkaan ole ihan niin syviä kuin olen tottunut. Tämä tarkoittaa sitä, että täytyy vain leimata aavistuken nopeampaa. :)


Eerie on helppo lakattava ja peittää kahdella kerroksella. Superkaunis hempeä lakka! Leimat tein keskisormeen ja nimettömään Dependin hopealla tuosta laatan oikeasta alakulmasta. Hopeinen leima ei erottunut kynsiltä kovin hyvin kuvissa, joten päätin laittaa tähän OPIn mattalakan vielä päälle.


Nyt se leima erottui paljon paremmin. :)


Tässä vielä lähikuvaa Eeriestä matattuna:


Olin näillä lakkauksilla vuorokauden, kunnes alkoi kyllästyttämään. Alempana onkin kuvat siitä mitä mä näille seuraavaksi tein. :)

Käytetyt lakat:

Picture Polish Eerie ja depend 233

Poistin keskisormen ja nimettömän lakat kokonaan ja lakkasin ne uudelleen. Mattauksenhan saa helposti pois lisäämällä kerroksen päällyslakkaa. Mulla ei ollut oikein hyviä ideoita vieläkään, joten tyydyin tekemään pilkkuja kynsille. Essence Break Through, Ginan valkoinen ja China Glazen Liquid Leather pääsivät pilkkuilemaan kynsille.


Lähikuvasta näkee tuon Eerien kauniin kimalluksen, joka tulee näin kiiltävällä pinnalla kivasti esiin. :)


Näin helposti tuli tehtyä tähän lakkaukseen lisää kestoa. Tai no ei pilkkujen tekeminen vieläkään ole mitään helppoa mulle, mutta jospa sitäkin tekemällä oppisi. :D

Käytetyt lakat:

Picture Polish Eerie, Essence Break Through, Gina Tricot White ja China Glaze Liquid Leather

38 kommenttia:

  1. Tykkäsin molemmista versioista kyllä; oikein hauskat nuo pilkut, mutta kaunis tuo mattauskin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun pitää vielä noita pilkkuja harjoitella enemmän, jospa ne sitten alkaisi sujumaan paremmin. :D

      Poista
  2. Eerie on kyllä nätti lakka :) kauniimpi kimaltavana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se! Mäkin tykkään aavistuksen enemmän kimaltavana. :)

      Poista
  3. Voi ei, miten kaunis Eerie on, varsinkin matattuna! Tietää taas, mitä seuraavaan tilaukseen laittaa :D

    VastaaPoista
  4. Voi mahoton, että toi Eerie on K A U N I S lakka! ♥♥♥
    Ja molemmat lakkaukset on niin upeita taas! ^.^ Eeriellä ei voi kuin onnistua? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kaunis! :)
      Kiitos ihana! <3 Eerie kyllä helpotti lakkausten onnistumista huomattavasti. :D

      Poista
  5. Ihan jäätävän kaunis tuo Eerie matattunakin <3 Tykkään molemmista kynsistä!

    VastaaPoista
  6. Nättejä molemmat, mutta jännä juttu, miten pienillä jutuilla yksi lakka voi muuttua niin erihenkiseksi! Pelkästään jo tuo mattapinta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Näitä ei kyllä samaksi lakaksi arvaisi jos ei tietäisi. :D

      Poista
  7. Mä oikeasti luulin omistavani Eerien, mutta totuus olikin toinen? :o Mä niin tarvitsen tuon kaunokaisen itselleni<3! Kynnet näyttää hyvältä sekä matattuna, että kiiltävänä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh! Nyt äkkiä korjaamaan vääryys. :D Kiitos! <3

      Poista
  8. Mulle kotiutui Eerie just eilen! On se vaan nätti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! : Mulle tuli eilen vielä PP:n Cyan ja Cirquen Mirror Mirror... Ah!

      Poista
  9. Molempi parempi! Niin nättejä kumpiki versio.

    VastaaPoista
  10. Vähänkö ihanat molemmat lakkaukset :D Eerie on kyllä kaunis ilmestys! :)

    Ps. Itsellä postauksen teksti hyppää hassusti ensimmäisen kuvan kohdalla oikeaan reunaan, mutta jatkuu kuvan jälkeen normaalisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Eerie on aivan ihana!

      Aika hassua miksi se tekee niin. Millä sä luit postauksen, mobiililaitteella vai koneella? Ja millä selaimella? Voikohan sille tehdä jotain...

      Poista
    2. Luin postauksen aamulla töissä, siellä käytössä IE eli ei se paras selain :D Nyt kotona Mozillan kanssa näyttää olevan ihan ok :) Pitikin kirjoittaa tuohon kommenttiin, että voi johtua juurikin mun koneesta/selaimesta, mutta työt keskeytti ;)

      Poista
    3. Okei, hyvä kuitenkin tietää, että ainakin mun Chromella ja tuliketulla näyttäisi pelittävän oikein. :) Ne on pirullisia nuo työt välillä kun ne keskeyttää kaiken tärkeän!! :D

      Poista
  11. Mulla onkin pyörinyt mielessä lila ja hopeat leimat, kun vaan saisi päätettyä tarkemmin. Ihan liikaa nyt joulun jälkeen vaihtoehtoja niin ei vaan osaa valita!

    Tästä kyllä saa nyt inspiraatiota taas, ihanat lakkaukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta! Mullakin on käyttämättömiä nyt ennätysmäärä, tosi vaikea valita mitä tekisi! :D

      Kiitos! <3

      Poista
  12. Voi miten kauniita molemmat! MIKSI mulla ei vieläkään ole Eerietä? MIKSI? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Sun ehkä on pakko hommata tämä jos sitä ei kerran vielä jostain ihmeellisestä syystä löydy?!? :D

      Poista
  13. Vitsi tuo Eerie on nätti! En osaa päättää kummasta tykkään enemmän Eeriestä vai Lizziestä, joka on vähän lämpimämpi. Näiden PP:n lakkojen kanssa tulee kyllä aivan höpsöksi. Ihastuin nyt noihin tekemiisi mattakynsiin, joten joudun ehkä kokeilemaan jotain PP:tä mattana seuraavaksi :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on tosi kaunis! Mäkin oon ihan sekaisin näistä, mutta ei se haittaa. Ihanaa olla hullaantunut taas lakoista. :3 Mä jäänkin sitten odottelemaan sun mattailuja! :)

      Poista
  14. Mä tykkään erityisesti noista pilkkukynsistä! :) Molemmat lakkaukset ovat kyllä vallan kauniita!

    VastaaPoista
  15. Eerie on kyllä yks kauneimmista Picture Polisheista IKINÄ. Aivan käsittämättömän nätti, kuten molemmat lakkauksetkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi kaunis, ei siitä pääse mihinkään! Kiitos! :3

      Poista
  16. love the colors you used, beautiful designs! Regards, Natasha

    VastaaPoista
  17. Kaunis sekä mattana että kiltsuna, ehkä himpan hienompi kiiltävänä, tulee tuo kimmellys paremmin esille. Leimat muuten sopi hyvin tuohon matta lookkiin! Mun pilkuista tulee soikeita... Odotan mitä keksit Imperialista, ihana sävy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin pidän aavistuksen enemmän kiiltävänä. :) Mä haluaisin oppia tekemään tasakokoisia pilkkuja, mutta tiedä sitten onko ne edes mahdollisia. :D Mulla on ideat aina niin lopussa lakkausten kanssa, toivottavasti keksin jotain jännää. :D

      Poista
  18. molemmat lakkaukset upeita ! pilkkukynnet on todella suloiset :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)