maanantai 27. lokakuuta 2014

Sininen vai violetti?

Mulla oli alle tunti aikaa lakata kynnet, joten jotain helppoa piti saada kynsille. 

Valitsin kahdesta viimeisestä käyttämättömästä lakasta kynsille Gina Tricot Minty Bluen. Tämä lakka on väriltään vähän hassu, sillä se näyttää sinisen vieressä erittäin violetilta ja violetin vieressä hyvinkin siniseltä. :D  

Lakan levitys oli vähän pettymys, sillä se ei ollut mun mielestä tuttua Ginan laatua. Kahdella kerroksella jäi vielä paikattavaa, mutta päädyin jättämään ne kuitenkin niin, koska mulla oli kiire. Levityskään ei ollut mitenkään hirvittävän ihanaa. Minty Blue löytyy siis kaikista muista paitsi nimettömästä, johon lakkasin pohjalle A Englandin Camelotin ja päälle pari kerrosta Golden Rosen lakan 60. Keskisormeen laitoin mustan leiman laatasta Qgirl-014.


Lakkaus ei oikein sytyttänyt ja vaihdoinkin lakkauksen jo seuraavana päivänä.  Onhan se ihan nätti, mutta onko tuo väri sitten mulle jotenkin epämieluinen vai miksihän tämä nyt ei miellyttänyt silmää? :O

Onko teillä kokemusta tästä lakasta, onko se teistä hankala levitettävä vai sattuiko mulle vain jokin maanantaipullo?
 

Käytetyt lakat:

Gina Tricot Minty Blue, A England Camelot, Golden Rose 60 ja Konad musta

16 kommenttia:

  1. Höh, musta nää on tosi kivat:) En kyllä muista onko mulla juuri tuota Ginan lakkaa mutta sävy on mielestäni kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En tosiaan oikein ymmärrä että miksi tuo ei sytyttänyt sitten yhtään. Sävy on kaunis, mutta jospa se ei sovi kovin hyvin sitten mulle. :)

      Poista
  2. Mä sain tän ongelmatapaus lakan miitissä, joten swatchia jossain tulevaisuudessa tulossa :D katotaan minkälainen se kaveri on oikein olevinaan.
    Nämä kynnet on kyllä kivan simppelit :) ja samat ajatukset värin sopivuudesta sulle tuli mullakin mieleen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää! Toivottavasti sun lakka ei ole samanlainen kuin tämä. Ginan laatu on yleensä niin hyvä.
      Simppelit nämä tosiaan oli, mutta ehkä se on tuo väri... :)

      Poista
  3. Tosi kauniit! Mutta oma silmä huomaa yleensä kaikkein parhaiten, jos sävy ei itselle sovi, joten voipi hyvinkin olla, että nyt oli kyse siitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Näin voi olla. Pitää kuitenkin ehkä antaa tuolle lakalle vielä toinen mahdollisuus. :)

      Poista
  4. Kauniin hillitty lakkaus! Mä tykkään tuosta sävystä ihan täpöllä. Onnekseni löysin sen vihdoin Ginan laarista :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kyllä mäkin väristä tykkään, mutta jotenkin itse lakkaus ei aiheuta mitään tunteita suuntaan tai toiseen. Toivottavasti sun lakka on parempilaatuisempi kuin tämä oli. :D

      Poista
  5. Tosi kauniit lakkaukset! Mulla on kanssa yks tämmönen lakka, joka ei osaa päättää onko se sininen vai violetti, nimittäin Rimmelin 420 Aqua Cool, tosin se on ehkä hieman selkeämmin sininen kuin tämä... Mutta mä tykkään tosta sävystä, joten myös siksi superkauniit kynnet mun mielestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo nää on vähän hassuja aina. En osannut päättää tästä kumpi tämä oli. Ehkä enemmän se näytti violetilta kuin siniseltä. :D

      Poista
  6. Mie tykkään näistä kynsistä ^.^
    Mie en omista kyseistä lakkaa, harmi jos sen koostumus on kuraa kun väri kumminkin miellyttää miun silmää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3
      En oikein tiedä mikä siinä lakassa tökki. Ei se ihan mahdoton ollut, mutta Ginan lakoissa olen tottunut parempaan. :)

      Poista
  7. tosi näpsäkkä kiirelakkaus, toimii :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)