maanantai 13. lokakuuta 2014

Hempeää tekstiä

Ostin Halpa-Hallista Essencen Give Me Nude, Baby! -lakan jokin aika sitten. Musta tällaiset läpikuultavat lakat on hienoja, varsinkin jos niissä on vähän jotain ekstraa niin kuin tässä. Siinä on seassa pieniä kultaisia hippusia. 

Lakkaa on kaikilla kynsillä kolme kerrosta ja kuten näkyy, se ei peitä, mutta ei sen kyllä pidäkään. :) Lakka peitti kolmella kerroksella ihan kohtuullisesti mun kynsien värjäytymät, mutta kauneimmillaan tämä lakka olisi tietenkin värjäytymättömillä kynsillä. 

Koristelin kaikki kynnet tekstileimalla, joka löytyy laatasta Qgirl-017. Tuo laatta toimi ehkä paremmin kuin edellinen saman sarjan laatta, jota kokeilin tässä postauksessa. Leimasinlakkana käytin China Glazen Passionia.


Läheltä katsottuna nuo lakan kultaiset hiput erottuvat paremmin. On se vain nätti! :3


Mulla on oikean käden etusormessa silkkikuitupaikka, johon on vähän jäänyt väriä jostakin tummasta lakasta. Se näkyi liikaa tämän lakan alta, joten lakkaus ei ollut kovin pitkäkestoinen. Sitten kun saan kasvatettua paikan pois, voisin yrittää uudelleen tällaisia lakkauksia. :)

Kolahtaako tällaiset läpikuultavat lakkauset teihin? Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! <3

Käytetyt lakat:

Essence Give Me Nude, Baby! ja China Glaze Passion

22 kommenttia:

  1. Kyllä kolahtaa! Aivan ihanat. <3

    VastaaPoista
  2. Oi kuin sievät kynnet. ^_^

    Nää läpikuultavat lakat ovat monilla niin herkän kauniita, mutta mulla on niin keltanen kynsi, että ihan järkyttää. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)

      Mäkin haluaisin, että kynnet olisi vähä vähemmän värjäytyneet, mutta en taas jaksa tehdä asialle yhtään mitään. :D Vaihtaminen Ginan aluslakkaan auttoi jonkin verran tätä ongelmaa. :)

      Poista
  3. Nätit lakkaukset! :) Nuo kultaiset tekstit sopivat todella hyvin tuon läpikuultavan pohjan päälle!
    Mä en kyllä itselleni läpikuultavia kynsiä osaa lakata, osittain varmaan sen takia että kynnet tuppaavat olemaan erimittaisia keskenään, kun osa aina napsahtaa poikki erinäisistä syistä. Jotenkin näissä epämääräisen pituisissa kynsissä mua häiritsee sitten se läpikuultavuus. Ehkä mä joskus saan kaikki kynnet samaan pituuteen ja pääsen itsekin noita läpikuultavia lakkauksia testailemaan! :)

    Mä olen muuten vähän kateellinen kaikille teille, joiden läheltä Halpa Halli löytyy. :D Täältä taitaa lähin löytyä parin sadan kilometrin päästä, ja mä niin himoitsen muutamia Essencen lakkoja. Toisaalta kyllä ehkä hyväkin, ettei sitä löydy vierestä. Muuten onnistuisin upottamaan pienen omaisuuden niihinkin lakkoihin. :D

    Oho, tulipas pitkä kommentti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Totta, ettei kynsien eri pituutta huomaa niin helposti jos ei ole tällainen läpikuultava lakka. :)

      Yleensä mä saan olla kateellinen kaikille, kun ei meiltä täältä löydy yhtään mitään kivijalkakauppaa, josta ostaa lakkaa. Nyt on kuitenkin Halpa-Halli, jossa tulee muutenkin ruokaostokset tehtyä. :D Mä taidan omistaa kyllä jo lähes kaikki lakat mitä siellä myydään, että ei sinne valtavia määriä enää mene rahaa. :D

      Poista
  4. Ihana herkkislakka ja -leima :). Mulla on täällä just Essencen tikutus menossa ja käsittämätöntä kyllä, tuo lakka puuttuu kokoelmasta. En ole ikuna löytänyt näitä Suomesta mistään kaupasta, joten joutuu nöyrtymään ja tilaamaan aina Saksasta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös nuo sovikin nätisti yhteen! ;)
      Mäkin jätin tän ekalla kerralla pois ostoskorista, mutta sitten toisella kerralla (tai ehkä neljännellä :D) se lähti mukaan. :)
      Itselläkin tuli tilattua juuri pari Essenceä Saksasta kun ei niitä tuolla Halpparissa ollut.

      Poista
  5. Täytyypä käväistä Halpa-Hallissa syyslomalla, jonka vietän äitini luona. Ei tule lomaillessa niin Halpa-Hallissa käytyä, koska MiniMani on melkein äidin vieressä ja sieltäkin löytyy kiitettävästi kaikenlaista :) Essencen lakoista olen kyllä pitänyt. Hinta ja laatu kyllä kohtaavat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on siis hyvä sauma käydä täydentämässä lakkavarastoja Halpparissa, jos se sattuu olemaan yksi niistä, joissa Essenceä myydään. :) Ehdottomasti samaa mieltä siitä, että hinta ja laatu kohtaavat näissä lakoissa! :)

      Poista
  6. oi miten hempeät <3 luin tässä useamman sun postauksen putkeen koska oon taas aivan jäljessä kaikissa blogeissa. Toivottavasti olet jo toipunut kaikista sun lukuisista vammoista! Turvallista viikon jatkoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)
      Kyllä mä olen jo ihan hyvin toipunut, itseaiheutettu kipu, eli tatskakin alkaa olemaan jo aika hyvin parantunut. :D

      Poista
  7. Todella kauniit kynnet ^.^

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)