perjantai 17. lokakuuta 2014

Armyt

Taas poiketaan aakkoshaasteesta. Tuun varmaan poikkeamaan siitä nyt useamman postauksen verran, sillä mulla on uusia lakkoja! :3

Mulle on käynyt nyt useamman kerran niin, että kaupassa pyörittelen lakkapulloja ja olen sitä mieltä että multa löytyy ne sävyt jo. Kuitenkin kun pääsen kotiin niiden kanssa, huomaan ettei mulla ole yhtään edes lähellä sitä sävyä. Aina parempi tietenkin niin. :D

Tästä Gina Tricot Army Green -lakasta tiesin kuitenkin jo ostaessa, ettei dupea varmasti löydy. Nimi sopii tälle kuin nakutettu, sillä armeijan vihreä tästä tulee ensimmäisenä mieleen. Mutta tässäpä onkin pientä shimmeriä seassa!



Mä pidän juuri tällaisista vihreistä, joten hutiostos tämä ei missään nimessä ollut. Lakka oli helppo levittää. Ensimmäisellä kerroksella kuitenkin epäilin sen peittävyyttä kärjissä, mutta toinen kerros paikkasi ensimmäisen kerroksen kaljut kohdat hienosti. 

Lakkasin tällä lakalla siis kaikki kynnet, mutta keskisormeen tein dottarilla tuollaisen armeijakuosin ja nimettömään laitoin uhastakin kultaisen Essencen glitterin Make It Golden. :) Tuohon armeijakuosiin käytin China Glaze Liquid Leatheria & Mahogany Magicia ja Essien Sand Tropezia.


Mun mielestä näistä tuli aika hauskat! Jotenkin tosi oudosti tuo kultainen glitteri istuu mun mielestä tohon lakkaukseen. :D

Ihanaa viikonloppua kaikille! <3

Käytetyt lakat:

Gina Tricot Army Green, China Glaze Liquid Leather & Mahogany Magic, Essie Sand Tropez ja Essence Make It Golden

21 kommenttia:

  1. Rakastan armylakkoja ja -kynsiä ja nämä sun ovat aivan ihanat <3 Tuo Ginan lakka on varmaan pakko saada! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Tuo lakka oli kyllä tosi ihana, kannattaa hommata se! :)

      Poista
  2. Iik, miten ihana vihrulainen. Nää on just niitä lakkoja, joista kuvittelee, että onhan mulla yksi joten en tarvii muita. Totuus on, ettei ikinä löydy kahta samanlaista armyvihreää ja ne kaikki on niin ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana! Mulla on tässä toinenkin armyvihreä tulossa kynsille, ja mulla on entuudestaan jo yksi vanha. Kaikki ihan erilaisia! :D

      Poista
  3. Upean värinen tuo lakka! Armykynnet on just mageet. :3

    VastaaPoista
  4. Niin. Että sopiikos ne vihreä ja kulta toisiinsa?

    Sori. En voinut vastustaa :P :P :P

    Mutta hyvin ne kyllä oikeasti sopii toisiinsa. Tässäkin lakkauksessa oikein hyvin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu kuule ihan vihreän ja kullan sävyistä sopiiko. Nämä kaksi sopii yhteen! :D :D

      Poista
  5. Oih, toi meni ostoslistalle välittömästi. Ja sithän on pakko ostaa kaks muutakin. :) Toi kultaglitteri sopii tosi hyvin tohon päälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän siinä on kun ei sieltä voi yhden tai kahden lakan kanssa kävellä ulos, aina pitää ostaa vähintään kolme! :D

      Poista
  6. Ihanat! Mä hommasin kans tuon saman army lakan, rakastuin jo väriin ja ku huomasin shimmerin, en voinu poistua kaupasta ilman sitä (+ paria muuta.. :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se kun sieltä aina on pakko keksiä ne pari muutakin mukaan. Onneksi ne kolmekaan ei kenenkään budjettia kaada. :D

      Poista
  7. Ihana lakkausidea, ja tosi kivan oloinen blogi! Kuvat ovat upean tarkkoja, vautsi. Sait uuden lukijan :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Toivottavasti viihdyt jatkossakin! :D

      Poista
  8. Onpas ihan tosi kivat!
    Musta tosin hyvin keksitty teema ja tykkään!

    Ja just tällaiset vihreät on i-ha-ni-a!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Oon joskus aikaisemmin blogin alkuaikoina tehnyt citycamot, joten sieltä se idea sitten lähti. :D
      Nää on parhaita!

      Poista
  9. Ihanat kynnet. :)
    Oon nyt syksyllä huomannut että kokoelmassa on iso puute, nimittäin armeijanvihreä lakka puuttuu kokonaan. Kamala vääryys! Taidanpa siis itsekin metsästää tuon Ginan lakan, näyttää sen verran hyvältä - kiitos vinkistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mullakin näitä armyvihreitä on vähemmän, mutta pari on tullut haalittua tässä. Lähiaikoina teen lakkauksen Essencen armyvihreällä, joka on tätä vaaleampi. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)