sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Sinistä sunnuntaihin

Taas mennään samalla kaavalla, jota on tullut käytettyä paljon viime aikoina... :) Nämä kynnet tein yhteen pieneen edustustilaisuuteen, koska tiesin että kynsiä tullaan kurkkimaan. ;) Samoilla kynsillä mennään edelleen, vaikka nämä ovat viidettä päivää kynsillä. :D Pohjalla Flormarin 814 ja kärjessä China Glazen Tronica-kokoelmasta Techno Teal.




 Tähän päälle laitoin vain leimat Bundle Monsterin laatasta BM-314




Hyvin pysyivät kynsillä viisi päivää. Pientä kärkikulumaa oli havaittavissa, mutta sekin oli ihan omaa syytä. Läträsin asetonin kanssa eilen illalla, joten se pikkuisen verotti lakkoja kynsistä. :)

Oli muuten ihan mielettömän hienot ilotulitukset eilisissä Venetsialaisissa! Kannatti käydä katsomassa. :)

24 kommenttia:

  1. Mitäpä suotta muuttamaan onnistunutta kaavaa :) Ihanat kynnet jälleen kerran :) Pakko udella, että minkälaisia lampun polttimoita käytät kuvaamiseen? Erityisesti kelvinien määrä kiinnostaisi tietää? Kuvasi ovat aina niin laadukkaita ja hololakatkin näkyvät kuvissa niin kauniisti, vaikka käsittääkseni kuvaat nekin keinovalon avulla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :D

      Mulla on kolme valaisinta pöydässä kiinni, joista yhdessä on väärän värinen lamppu ja käytän niitä kahta muuta sitten kuvaamiseen. Lamput ovat Osramin 4000 Kelvinin lamppuja. Eivät ihan vastaa päivänvaloa, mutta ovat jo sinnepäin. :D

      Poista
  2. Ihanat! Mitäpä sitä tosiaan muuttamaan toimivaa reseptiä :D

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanat kynnet jälleen :)
    Mä en edelleenkään pysty käsittään,miten sä saat aina leimauksista täydelliset!?
    Mikä lakka sulla on leimauslakkana? Mulla leimat jää aina jotenkin hailakoiks, sulla on niin ihanat täydellisen mustat aina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Kyllähän näistäkin reikiä löytyy kun oikein alkaa tiirailemaan. :D Mulla on käytössä Konadin ja Nailwaysin leimauslakat, eivät ne koskaan ole mulla haaleiksi jääneet. :O

      Poista
  4. Musta tuntuu, että mä olen sun kohdalla jo käyttänyt kaikki ylistävät adjektiivit, osan jo moneenkin kertaan. Mä en osaa kehua näitä niin paljon kun nää ansaitsis. Ihanaa inspiraatiota! =) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos taas Kaisa! <3 Mun mielestä nää on vähän tylsiä kynsiä verrattuna esimerkiksi sun kynsiin. Sulla sentään on paljon vaihteluita koristeluissa. :D

      Poista
    2. Mutta sulla aina niin ihanaa, tasaista laatua!!!! <3

      Poista
  5. Ihanat! Ja vautsi miten onnistuneet leimat:)

    VastaaPoista
  6. Siis niiiiin kaunis liukuväri!! Ja nuo leimat vielä korostavat lakkauksen kauneutta!

    VastaaPoista
  7. Upeaat ♡ tuo liukuväri on niin ihana!

    VastaaPoista
  8. Niin taattua Belegwen -laatua; upeat lakat ja täydelliset leimailut. Tein eilen kivat kynnet, mutta nyt ihan taas hävettää, kun katselen sun täydellisiä luomuksia. Ehkä mäkin joskus opin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)

      Tuo on kyllä ihan höpöpuhetta että tarvisi vertailla omia lakkauksia mun lakkauksiin, saati sitten hävetä omia kynsiä sen takia! Mun mielestä lakkaukset ovat onnistuneet silloin, jos ne aiheuttavat vähänkään kantajallaan tuijotusta. :) Nyt pois tuollaiset puheet heti!

      Poista
  9. Aivan ihanat! En ensin ollut pelkän liukuvärin kanssa varma väriyhdistelmästä, mutta leiman jälkeen näyttää oikein upealta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli vähän samaa epävarmuutta ton väriyhdistelmän kanssa, mutta ei ollut oikein sopivampaakaan väriä, joten päätin sitten peittää ne leimalla. :D Paremmin ne sulautui yhteen leimojen kanssa. :)

      Poista
  10. Todella upeat kynnet! Ja toi liukuvärjäys on mielestäni onnistunut täydellisesti! :)

    VastaaPoista
  11. wow kuinka hienot kynnet ja tosi kauniisti liukuu toi liukuväri!! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)