maanantai 5. marraskuuta 2012

Sydänköynnökset

Mun oli alunperin tarkoitus lakata ihan toisella lakalla, mutta edellinen lakkaus oli vain vaaleampi versio siitä lakasta, joten halusin jotain vähän erilaisempaa. Otin listalta sitä seuraavan lakan kokeiluun ja sehän oli sitten Dependin hololakka 2029. Vaikka onkin jo synkkää ja pimeää, ei se estä lakkaamasta hololakoilla... Mähän odotin Color Clubin Halo Hues-kokoelmaa kuin kuuta taivaalta, mutta lopulta kun se ilmestyi markkinoille, en halunnut niistä yhtään ainoaa. Mulla nimittäin löytyy jo lähes jokainen väri joltain muulta merkiltä... Eli mun kohdalla hyvä, että niiden ilmaantuminen markkinoille venyi, niin järki ehti astua voimaan. :D Mutta takaisin tähän lakkaukseen. Levitin tätä kolme kerrosta ja silti lakkaus jäi aavistuksen läpikuultavaksi.

   


Tähän valitsin etukäteen leimat ja jopa pysyin päätöksessäni, leimat kun onnistuivat erittäin hyvin Konadin mustalla lakalla. Leimasinlaattana siis BM-309.





Näistä tuli mun mielestä tosi mageet! :) Vielä olis muutama Dependin holo kokeilematta, mutta kyllä nekin tässä kokeiltua tulee. Laskin juuri, että käyttämättömiä lakkoja on tässä vaiheessa 37 kappaletta. Tällä hetkellä ei edes tee mieli ostaa lisää, oikeastaan oon vaan antanut pois niitä (melkein 10 lakkaa). :D Montako käyttämätöntä teiltä löytyy?

47 kommenttia:

  1. Ihanat, tuo leima on niin upea! Ja pinkki-musta toimii aina ;) Voi ei, mun piti oikeen mennä laskemaan omani. Aattelin ettei niitä noin montaa ole, mutta niitä onkin 61 :D Pahus, pitää varmaan kerrostella niitä että pääsee joskus eroon :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Näin mäkin ajattelin aina ettei niitä kovin montaa käyttämätöntä ole, mutta sitten kun ne alkaa laskemaan niin tilanne onkin toinen. :D Hyvä että joltakin löytyy niitä käyttämättömiä enemmän kuin multa! :)

      Poista
  2. 33! Eikä lisää ole hetkeen varmaan tulossa. Eiku hetkinen, tuosta taitaa ihan viimeisimmät ostokset puuttua, eli oikea luku taitaa ollakin 36.

    VastaaPoista
  3. Tosi upeet! Ja ihana tuo leima! :)

    VastaaPoista
  4. Ihan mielettömän kauniit, sekä värit että leimat!

    VastaaPoista
  5. Upeat ! Ja upea tuo leima :)
    Käyttämättömien lakkojen määrä huitelee jossain neljänkymmenen tietämillä, muistaakseni.. Nyt on kyllä mahdoton lakkojen pois anto vimma meneillään. Äidille lahjoitin eilen parisenkymmentä lakkaa. Vielä olisi mistä luopua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)
      Mulla vähän sama homma, monesta pitäisi päästä eroon. :D

      Poista
  6. Aivan upeat! :)

    Itselläni on tällä hetkellä 67 käyttämätöntä lakkaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!

      No sulla on sitten kertynytkin noita käyttämättömiä! Melkeen puolet enemmän kuin mulla. :D

      Poista
  7. Tosi nätit kynnet, tykkään paaaljon! :))

    Mulla käyttämättömiä viikko sitte oli 40, mut nyt on muutama vähemmän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)

      Eli suunnilleen samoissa lukemissa mennään. :)

      Poista
  8. Onpas kauniit kynnet. :) Mulla on käyttämättömiä lakkoja ehkä 10, ja niistäkin 6 ostin vasta tänään. :D Mä en jotenkin vaan viitsi ostella paljoa uusia, jos en oo kaikkia edellisiäkään kokeillut..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Toi sun taktiikka onkin tosi hyvä. Toivottavasti itse pääsee samaan, ettei turhia tule osteltua! :)

      Poista
  9. Oi miten ihana lakka! o: Itsellä käyttämättömien jono vaan hupenee, kolme jäljellä. Pääsääntöisestihän kokeilen heti käyttämättömiä saapumisjärjestyksessä, joten eivät jää lojumaan. Tietysti on sitten lakkoja jotka eivät koskaan ole päässeet koko kynsille blogiin esiteltäväksi, niitä kyllä riittää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuohan on kätevää, että kokeilee heti saapumisjärjestyksessä. Pitääkin sitten ottaa tuo käyttöön, jos joskus saa nämä kokeilemattomat loppumaan. :D

      Poista
  10. oi, tosi ihanat! ♥ mä en oo noita dependin holoja löytänyt mistään >:c raivostuttaa..
    sä osaat aina kohdistaa noi leimaukset just eikä melkeen, mulla menee aina ihan metsään ja luotankin koko kynnen kuvioihin aina vaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ei näitä varmaan Suomen puolella myydäkään, en ainakaan oo nähnyt kenenkään niin maininneen. Kyllä mullakin monesti menee kohdistukset pieleen, otan ne vaan sinnikkäästi aina uudelleen ja uudelleen... :D

      Poista
  11. Rakastuin tähän lakkaukseen <3

    VastaaPoista
  12. Hehheheee. Multaki löyty käyttämättömien lastalta kaheksan lakkaa. SIIS MULTA!!! Kiitti muutes tosta hyvän värisestä kynsilakasta (nimeehän mä en sille tiedä, enkä löydä). ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuo on kyllä jo ennenkuulumatonta. Tosin jos käyt aina mun lakkahyllyllä niin ethän sää ehdi ees omia käyttään... :D Enkä mäkään sille nimee tiiä.

      Poista
    2. "käyttämättömien lastalta" MITÄÄÄÄ ;DDDD Heh.

      No joo, sillon kun siihen jaksaa panostaa niin kait mä sun luo kipitän. :)

      Poista
    3. No mitä niistä pienistä kirjotusvirheistä, enhän mä ees huomaa sellasia. :D

      Poista
  13. Kauniit kynnet! :) Sulle olisi tunnustus <3
    http://zigiztyle.blogspot.fi/2012/11/a-blog-with-substance.html

    VastaaPoista
  14. Ihanat, tykkään! (yllätys ;) ) Just päivällä mietein, et olispa kiva tilata jotaki uusia lakkoja, et laitettasko kimppatilaus meneen... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitäis kyllä tilata uus aluslakka ja pikakuivattavaa. Mutta näinkö mua vaan houkutellaan pois ostolakosta...? :D

      Poista
    2. Onneksi sä oot niin hirrrrveen hyvä vastustaan tälläsiä kiusauksia ja pysymään ostolakossa.. :D

      Poista
  15. Todella ihanat kynnet. Olen hieman kateellinen ja ihana kuvio . Haluaa sellaiset ;)

    VastaaPoista
  16. On sitte kiva kun oot niin ahkera leimailija että aina löytää omista iskemättömistä BM-laatoista tollasia helmiä. Tosi kauniit lakkaukset ja leimat nää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onhan se hyvä että mun laiskuus koristeluissa auttaa sitten muita löytämään kivoja kuvioita. :D

      Poista
  17. Erittäin onnistuneet, sanoisin :). Hienoa työtä, wow!

    VastaaPoista
  18. Aivan ihanat! Tulipa hinku lätkäistä itsellekin holot kynsille.. Vielä kun leimat onnistuis yhtä hyvin. :)

    VastaaPoista
  19. En suostu laskemaan käyttämättömiä, enkä ees ajattelemaan niitä. Haluan lakata sillä, mikä kulloinkin miellyttää, ja jos joku jää käyttämättä, ni sou vot... En suostu, en en en ... =D
    Tosi kauniit kynnet !!! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, repesin! :D
      Kiitos! :)

      Poista
    2. En suostu minäkään laskemaan käyttämättömiä lakkojani! :D Tiedän, että niitä on liikaa :D

      Poista
    3. Mä luulen että niitä, jotka ei suostu laskemaan käyttämättömiä on paljon! Itsekin helposti pyöristää niitä alaspäin... :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)