perjantai 16. marraskuuta 2012

Niittejä siellä, niittejä täällä, niittejä jokaisen kynnen päällä

Mun piti päästä kokeilemaan Essencen Ballerina's Charmia kun Sissi murisi kyseisen lakan olevan kuplivaa. :) Valitettavasti mun täytyy todeta mun version olevan kuplimatonta. Levitin lakkaa kaksi kerrosta, enkä kyllä huomannut kuplia missään... Onko nämä sitten niin epätasaista laatua, että mulle sattui hyvä pullo ja Sissille se kuplivampi...?




Tähän päälle valitsin leimat laatasta BM-322. Leimasinlakkana toimi China Glazen Delight. Näytin miehelle näitä kynsiä ja ensimmäinen kommentti oli, että ne näyttää ihan kerrastolta. :D


Pakkohan näihin oli keksiä jotain lisää. Sain pari päivää sitten Born Pretty Storesta paketin, joka sisälsi pyöreitä 1,5 mm metallisia niittejä. Näitä olen himonnut jo kauan. Nämä olivat pienempiä kuin olin osannut odottaa, mikä mun tapauksessa on vain hyvä juttu. :)


Näitä sitten päätin laittaa kynsille kokeilumielessä. Kiinnitin nämä ihan kirkkaalla lakalla, päälle laitoin kerroksen UV-lakkaa (UV-lakka tasoittuu uunissa hyvin niittien ympärille ja pitää ne paremmin kiinni). Tässä on lopputulos:




Eihän näytä enää kerrastolta, eihän? :D Mä tykkään todella paljon näistä niiteistä, paljon enemmän mun näköisiä kuin strassit tai helmenpuolikkaat. Haluan kyllä näitä lisää!

Loppuun vielä muistutus tuosta sivupalkissakin olevasta koodista DRL91, jolla saa kyseisestä kaupasta 10% alennusta. Itsehän en tästä hyödy mitenkään, joten jos aiotte asioida ko. paikassa, kannattaa käyttää hyväksi tuo koodi. :)


21 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet, tykkään tykkään tykkäämään ! ♡

    VastaaPoista
  2. Tosi kauniit! Noi niitit on kuin tehty tuonne pyörylöihin :)

    VastaaPoista
  3. Juu näät niitit oli kyl kivoi.. Minäki voisin tulla kokeilee niitä.. köhömm. :)

    VastaaPoista
  4. Nää on niin hienot! Nyt sitten vika on ollut lakkaajassa tai aluslakassa ehkä, tai näiden yhdistelmässä :D Nuo niitit on vielä piste i:n päälle!

    Mua kiinnostaisi tuo uv-lakka asia, haluatko valaista vähän tarkemmin mistä on kysymys?

    Pitää ottaa uusi yritys Essencen kanssa koska lakka on syntisen kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)

      Vaikee kyllä sanoa missä vika on ollut (tuskinpa ainakaan siinä lakkaajassa!), mutta mun lakkaan ei tosiaan tullut kuplia ollenkaan. :)

      Mä käytän siis aina strassien (ja näiden niittien) päälle UV-päällylakkaa, kun oon huomannut sen pitävän paremmin strassit paikoillaan (ainakin mun käytössä). Lisäksi se tasoittuu uunissa kivasti noiden strassien ympärille, ei klimppiinny möykyksi kuten jotku paksut päällylakat saattaa tehdä. Tein nämä kynnet toissapäivänä ja kaikki niitit on edelleen tallella. :)

      Poista
    2. Oi voi. Ehkä mä joudun hankkimaan jonakin päivänä uunin ja ainakin päällyslakan.

      Poista
    3. Jos on mahdollisuus kokeilla jossain sitä ennen noiden ostoa niin kannattaa. Tämähän on nimittäin vain mun mielipide että ne pysyy paremmin. :)

      Poista
  5. Mä olen himoinnut noita niittejä siitä asti, kun Nailasaurus alkoi käyttämään niitä... mutta en ole vain pystynyt tilaamaan niitä. En yksinkertaisesti kestä ajatusta, että niitä pitäisi odotella viikkoja ja viikkoja ja lisää viikkoja. Odotteleminen ei oo oikein mun juttu, oon mieluummin ilman :D

    Kuinka kauan tuohon niittien asetteluun meni muuten aikaa? Näyttää työläältä. Tosin näyttää myös olevan vaivan arvoista, koska noi sun kynnet on tosi hienot. Niittien jälkeen ei ainakaan enää voi kenellekään tulla kerrastot mieleen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi odotteleminen ei oo oikeen munkaan juttu, oon just sellanen kaikkimullehetinyt-tyyppi. :D Erityisesti nyt ärsyttää, kun oon oottanu jo kaks kuukautta niitä kynsitikkuja, joita kaikilla jo on. Ne on jo kertaalleen lähetetty uudelleen mulle... Ärsyttävää! :D

      Ei näihin mennyt juuri yhtään aikaa, kastoin vaan dotting toolia kirkaaseen lakkaan, laitoin pisaran sitä kynnelle ja samalla työkalulla sitten niitti paikoilleen. Eli nopeaa hommaa. Sitten vain kun sain kaikkiin laitettua niin lakka päälle ja valmis.

      Mä kans ajattelin että niitit poistais sen kerrasto-mielikuvan näistä kynsistä. :D

      Poista
    2. Kahden kuukauden odotteluhan kuulostaa jo melkein painajaiselta. Edes joulua tai omia synttäreitä ei tarvitse odottaa niin pitkään :o

      Haluaisitko muuten vaihtaa vaikka kymmenen tuommosta niittiä maailman rumimpiin irtotikkuglittereihin? :D

      Poista
    3. Se on painajaista odottaa noita! Sen siitä saa kun yrittää päästä kympin halvemmalla ja ostaa joltain vähemmän luotetulta myyjältä... :/

      Miltä näyttää maailman rumimmat irtotikkuglitterit? :D

      Poista
    4. Aika lailla 100% samalta kuin nämä: http://www.ihanatkynnet.fi/pulloa-tikkuhileita-p-2364.html.
      Tuli kolme tuollaista tötsällistä jonkun tilauksen kaupanpäällisenä ja mietin että hyi samalla kun piilotin ne mahdollisimman nopeasti pois silmistä. En ole tikkuglitterien ystävä, en :D

      Poista
    5. No miksei me voitais jotain vaihtaria suorittaakin. :D Voishan sitä kokeilla tollaisia kun en oo koskaan niitä kokeillut. Pystytkö laittaan mulle spostia (sivupalkista löytyypi osoite) jos vaihtaria vielä haluat niin sovitaan jatkosta. :)

      Poista
    6. Loistavaa! Heittelempä heti spostilla! :D

      Poista
  6. Nätit kynnet, ja kivasti käytit niittejä! Jos sulla näytti kerrastolta, niin mulla on tällä hetkellä pyjamat kynsillä :D Mä haluan noita pyöreitä pieniä kans, niillä olis ihana rajata ranskis ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Vai että pyjamat on sulla! :D Nää on kyllä varmaan just hyvän kokoisia siihen ranskiksen rajaukseen.

      Poista
  7. Niittikalsarit! :D Eikä ku hienot oikeesti nää! Tosi siistit ja ällön hyvin ja huolella tehty :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)