tiistai 20. marraskuuta 2012

Ostokset, saadut ja vaihdetut

Vaikka olenkin ostolakossa, tätä ei lasketa. :D Tilasin itselleni Cheekyn leimasinlaattasetin syyskuussa. Yli kaksi kuukautta sitten. Tilasin setin suoraan Cheekyn sivuilta ja maksoin muistaakseni n. 20€. Odottelin ja odottelin pakettia hartaasti. Mitään ei kuitenkaan kuulunut. Meni hermot ja laitoin sitten postia asiakaspalveluun ja sainkin heti rahat takaisin. Mutta tähän meni nyt sitten 1½ kk hukkaan. :( Otin varman päälle ja tilasin setin uudelleen Amazonista kalliimmalla. Tilaus lähti viikko sitten maanantaina ja setti tupsahti sitten perjantaina postilaatikkoon. Kannattiko yrittää säästää...? Amoena oman settinsä jo esittelikin, mutta tässä pikainen katsaus myös mun puolesta.



Nämä saapuivat kätevässä pahvilaatikossa. Tosin mä säilytän omat laattani kansiossa, mutta aion pitää tuon laatikon sen söpöyden vuoksi vaikka säilytyslaatikkona. :D

Nämä laatat ovat aavistuksen isompia kuin Konadit, Bundle Monsterit tai aiemmat omistamani Cheekyn laatat. Laattoja on yhteensä 26 kpl. Tässä on vielä kuvat jotka laatoista löytyy (tosi kätevästi kuvankaappausta hyväksikäyttäen tehty :D).





 
Sitten uusia lakkoja. Olen edelleen ostolakossa, mutta nämä lakat eivät olekaan ostettu. ;) 

Ensimmäinen on OPIn Designer... De Better! Sain tämän siskoltani koska hän oli ostanut vahingossa kaksi samanlaista lakkaa. :D Mua ei haitannut yhtään! :D


Tosi hankala saada lakasta hyvää kuvaa. Googlen kuvahaku antaa paljon parempia, käykäähän googlailemassa jos kiinnostaa. :)


Toinen uusi lakkani on OPIn DS Classic. Vanquish osti tämän aikoinaan ja valitteli ettei ollut hänen mieleen. Mä tarjouduin ostamaan sen silloin, mutta nyt vähän aikaa sitten sainkin viestiä, että jos tehtäisiin vaihtarit. Mä löysin sitten omasta kokoelmastani Vanquishin himoitseman lakan (OPI Stranger Tides), jota olin jo ehtinyt kokeilla. Päätin syvällisen harkinnan jälkeen luopua siitä tämän lakan vuoksi. :)



Tein myös vaihtarin Amoenan kanssa. Lähetin hänelle pyöreitä hopeisia niittejä ja hän lähetti minulle maailman rumimpia (omien sanojen mukaan :D) tikkuglittereitä. Paketista paljastui myös pari ylläriä, nimittäin reiänvahvistimia (puolikuumania varten) ja söpöjä pieniä avaimia! Mulla ei ennestään vielä ollutkaan mitään näistä! Kiitti vielä vaihtarista! :)


Tässäpä näitä taas vähäksi aikaa. Oon saanut tiputettua käyttämättömien lakkojen määrää lähes kahteenkymmeneen, joten taidan tilata tässä kohta siskon kanssa puoleksi muutaman lakan. Olkoon se sitten viimeinen lakkatilaus tälle vuodelle. :)

6 kommenttia:

  1. Tervetuloa Cheeky Summer-setin onnellisten omistajien kerhoon! Toivottavasti tykkäät niistä aivan yhtä paljon kuin minäkin :D Mullakin on kansio laatoille, mutta en ole päättänyt vielä missä noita Cheekyjä haluan säilyttää. Kansio on kätevä, mutta niin on tuo laatikkokin :P

    On varmaan muuten sanomattakin selvää, että noita tarroja voi leikata puoliksi? Helpompi ehkä käsitellä niitä ja riittää useammaksi kerraksi :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, kiitos! Mä yleensä selailen laattoja siinä vaiheessa kun lakat kuivaa, joten se kansio on ihan kätevä siihen hommaan. :)

      Juu, kyllä mä ne ajattelin puoliksi leikata ennen käyttöä. :)

      Poista
  2. Moi! Miten noita reijänvahvistajia käytetään puolikuumaniin? Kun en oikeen oo älynny :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältä löyty hyvä esimerkki miten niitä voi käyttää:

      http://www.ebeautyblog.com/2011/09/half-moon-polka-dots-nail-arts-tutorial.html

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)