perjantai 18. syyskuuta 2015

No en mä oikein tiedä

Ostin Essencen My Love Diaryn, ihan koska mulla ei sitä sävyä entuudestaan ollut. En mä hirvittävästi lämpene tälle, vaikka sävy sopiikin hyvin minulle. :D Lakka on helppo, lähes yhdellä kerroksella peittävä creme. 

Lakkasin kaikki kynnet tuolla lakalla ja valitsin siihen päälle tuplaleimat MoYoun Holy Shapes 08 -laatasta.


Käytin leimauslakkoina viimeisiään vetelevää China Glazen Passionia ja Konadin mustaa. 


Ihan kiva lopputulos, mutta ei aiheuttanut minkäänlaista tuijotusta. Sanoisin, että hyvät arkikynnet. :)

Käytetyt lakat:

27 kommenttia:

  1. Tuo leimakuvio on minusta jotenkin kiva :) Onneksi löytyy laatta kerrankin jo itseltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no sitten sattui hyvin jos laatta jo löytyy! :D

      Poista
  2. kivat nää on :) lakan väri ei ehkä mulle sopisi, mutta ei näytä pahalta koristelujen kanssa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, mäkin tykkään tästä paljon enemmän kun tässä on koristelut päällä. :)

      Poista
  3. Kivat kynnet kyllä ja nätti punaisen sävy :)

    VastaaPoista
  4. Muhun aiheutti. <3 Nää on ihan mahtavat!<3

    VastaaPoista
  5. Älä nyt, näis on jotain mikä saa palaamaan uudestaan katsomoon noita kynsiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kyllä mä näissä kuitenkin useamman päivän viihdyin. :)

      Poista
  6. Mäkin meinasin ostaa tämän lakan, koska sävy on jännän rusehtavan murrettu marjapuuro. Mies katsoi kaupassa pulloa kerran ja ilme paljasti, että parempi tyrkätä pullo takaisin hyllyyn. Ei näitä vaan tule käytettyä. Mutta jostain syystä mä silti tykkään näistä sun kynsistä ja tuosta lakan väristä. Ihan niin kuin tässä nyt joutuisi konkurssiin, jos tuon nappaa mukaan :). Noi sun leimat on taas puhdasta rakkautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää en osaa edellenkään päättää tykkäänkö vaiko en. :D Kiitos! :3

      Poista
  7. Wau, me likey! Värit, viivat... kaikki toimii. :)

    VastaaPoista
  8. Ihanat! Mun silmään toi My Love Diary on täydelinen, pitääkin hankkia! Ja voi vitsi noi tuplaleimat on kyllä kivoja, pitää ruveta harrastamaan niitä enemmän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sittenhän se on sulle pakko-ostos! :-) Tuplaleimat on kyllä kivoja.

      Poista
  9. Mun mielestä nää ei ole ihan kivat vaan mahtavat :)!

    VastaaPoista
  10. Nää on kivat! Tuota lakkaa pyörittelin itekin kaupassa, mut jätin sen sinne. Väri houkuttelee ollessaan sen verran uniikki, mut en tiiä tulisko sitä käytettyä kuitenkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tää on tosi hankala väri! Saa nähdä milloin mulla päätyy toistamiseen kynsille. :-)

      Poista
  11. Ihan mielettömän siistit kynnet, vautsi!

    VastaaPoista
  12. Ohhoh miten ihanat! Todella kauniit värivalinnat oot tehnyt, ei mun mielestä mitenkään "arkiset" :) ♥

    VastaaPoista
  13. Oih, mie ihastuin näiden "arkikynsien" väreihin ♡_♡
    Kauniit kynnet ^.^

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)