maanantai 21. syyskuuta 2015

Alusta asti pielessä

Mä en alunperin ajatellut julkaista näitä blogissa ollenkaan, sillä nämä olivat tosi epämieluisat kynnet. Sitten kuitenkin tulin toisiin ajatuksiin. Menköön nyt sitten.

Pohjat lakkasin Essencen Turn The Lights On! -lakalla, siitä se alamäki alkoi. En tykännyt lakan koostumuksesta yhtään, enkä siitä, että lakkaan jää vähän siveltimen jälkeä näkyviin. Väri itsessään olisi nätti, jos se vain olisi puhdas creme. 

Koska en tykännyt pohjasta, päätin leimata päälle jotain tosi peittävää. Valitsin kuvion laatasta BP-L008 ja leimauslakaksi valitsin A England Saint Georgen. 


Leimat eivät suostuneet nousemaan ilman reikiä sitten millään, mutta en sitten jaksanut alkaa paikkailemaankaan näitä yhtään, sillä luulin poistavani nämä pian.


Mulla ei sitten ollut aikaa enää sille illalle vaihtaa lakkauksia, enkä mä ehtinyt tehdä sitä vasta kuin kolmen päivän päästä. Jouduin kärvistelemään näillä siihen asti. En ottanut edes lakkapulloista kuvaa, kun luulin ettei nämä päädy koskaan blogiin asti. :D 

Mulla on muuten tänään se kamala päivä, jota olen kauhulla odottanut. Nyt pitäisi kaksi viisuria poistaa. Hirvittää ihan hiukan vaan. :D Toivotaan, että kaikki menee kerrankin hyvin, mutta mun tuurilla niin ei käy... 

28 kommenttia:

  1. Kyllö mä noin näteillä kynsillä viihtyisin erittäin hyvin :) Tsempit visureiden poistoon! Toivittavasti on iisi toimenpide :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, sun pitää testata tuo lakka siis itse! :D Kiitos, toivotaan todellakin että olisi iisi.

      Poista
  2. Hitsit näitä sun leimoja, niin upeet taas! En mä ainakaan huomaa, että nää olis mitenkään reikäiset tai muutakaan. :) Tsemppiä vielä viisurien poistoon!

    VastaaPoista
  3. Miusta nää on nätit kynnet, enkä mie ainakaan kuvasta huomaa leimoissa mitään vikaa ^.^
    Tsemppiä hampaiden poistoon! Iiiks, miua alkoi kans pelottaan jo pelkkä ajatus, että joutuisin menemään hammaslääkäriin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Onneksi mä nyt sain itseäni niskasta kiinni ja menin hammaslääkäriin, vaikka pelottaa ihan hitosti...

      Poista
  4. Huh tsemppiä päivään!! On se muuten jännä että jotkut kynnet on itsestä ihan kamalat. Mutta on nämä ihan nätit enkä minä huomaa epäonnistumista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Mä luulen, että se tekeminen ja lakan koostumus sai lopputuloksen tuntumaan epäonnistuneelta. :D

      Poista
  5. Nätitän nää on nut minkä sille voi jos ite ei tykkää. Toi laatta on melko skeida tapaus ainakin mulla, sitä saa räimiä ihan tosissaan että saa jotain ylös ja nekin reikäsiä. Tsemppiä viisurien poistoon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, harmittaa tosissaan näiden BPS:n laattojen laatuerot. Mulla tämä ja muutama muu toimii kuin unelma, mutta osa ei sitten kirveelläkään.
      Kiitos!

      Poista
  6. Tsemppiä hammaslääkärin penkkiin!
    Mulla ei toiminut tämä(kään) laatta ollenkaan mutta kivat kynnet sait tehtyä kuitenkin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sitä todellakin tarvitaan!
      Mulla tämä laatta toimii tosi hyvin, mutta moni muu kiva ei toimi sitten alkuunkaan.

      Poista
  7. Tsemppiä hampilääkäriin! Muista pyytää hyvät tropit. Mulla poistettiin eka kaksi ilman samanaikaista antibiottikuuria ja hakkasin kaksi päivää päätä seinään, kun mikään lääke ei auttanut. Seuraavat kaksi kun poistettiin niin sain antibioottikuurin mukaan ja homma meni kuin unelma. Eihän se itse poisto ollut kivaa tietty mutta pahempaa on se kipu jälkikäteen, jos ei lääkkeet edes auta. Mutta sulla homma menee ihan kuin unelma. Olen varma siitä :). Toivottavasti sulla on nyt sellaiset lohtukynnet käsissä, että niistä tulee voimaannuttava tunne! Enpäs olis muuten uskonut, että tuo George leimaa noin kauniisti vaalealle pohjalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, nyt on aika ohi! Vielä on puolet päästä vahvasti puutunut, mutta yllättävän kivuttomasti kaikki kävi. Ainakin vielä toistaiseksi. Yläviisuri lähti pois alle viidessä minuutissa ja alhaallakaan ei paljon sen kauemmin mennyt. Verta vaan tuli paljon että tikkejä piti laittaa. Mutta nyt on pahin ohi, poisto ei tuntunut missään. :3 Enää yksi poistettava jäljellä.
      Kyllä mä kynsiä tuijottelin odotuspenkissä, oli niistä pieni apu! :D

      Poista
  8. Hengessä mukana siellä hammaslääkärissä, eihän se koskaan kivaa ole. Mutta ei ole kivaa jatkuva Buranan napsiminenkaan, sen sentään pitäisi nyt sitten piakkoin loppua kunhan leuat paranee!

    Edelleen harkitsen sitä, otanko riskin tän laatan kanssa sillä se näyttää tosi kivalle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, onneksi on ohi nyt! :D
      No, ilmaistahan se on jos testiin pyytää, että ei siinä mitään menetäkään. :D

      Poista
  9. Mua ei noi reiät häiritse yhtään ne vaan näyttää kivalta. xD

    VastaaPoista
  10. Mun mielestä nää on tosi nätit. <3 Sun täytyy sit kertoa miten kävi poiston kanssa, kun mulla on kanssa se edessä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Mä palaan aiheeseen kun teen postauksen kynsistä jotka mulla oli silloin. :-)

      Poista
  11. ihastelin näitä jo instassa, mun mielestä älyttömän onnistuneet kynnet <3

    VastaaPoista
  12. Miustakin kynnet on kivat, mut ite toki näkee muutakin kuin pelkän lopputuloksen :) vaikuttaa lopputuloksesta tykkäämiseen..
    Toivottavasti poistoista ei tuu mitään jälkijuttuja, multa on poistettu vaan alhaalta molemmat. Ilman antibiootteja selvisin, toisella kerralla vaan tuli hillitön mustelma poskeen, se oli rajun näköinen kun koko poski keltaisen sinertävä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, näinhän se on. :) Kiitos!
      Mulla ei vielä ainakaan ole mitään mainittavaa suussa tapahtunut, mutta särkylääkettä pitää ottaa vielä näin parin päivän jälkeen.

      Poista
  13. Tosi nätit kynnet! :) mulla meni just viime viikolla hermot tohon samaan essencen lakkaan, mutta kun se on vaan niin nätin värinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Eikö ollutkin tosi ärsyttävä koostumus? Lakka vaan on niin nätin värinen. Harmi kyllä! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)