keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Elokuun ostosyhteenveto

Elokuussa tuli laitettua normaalia enemmän rahaa kynsijuttuihin, tässäpä niistä vähän yhteenvetoa. 

Tästä postauksesta puuttuu LivBoxista tullut Kubiss-kynsilakka, mutta se on jo saanut uuden kodin. 

Heti kuukauden alusta mulle kotiutui nämä MoYoulta. Nämä on ostettu kylläkin heinäkuussa, mutta ne saapuivat kätösiini vasta elokuun alussa. Olisin varmaan tilannut vähemmän, mutta tilaamalla vähintään 15 punnalla säästää postarit. :P


BPS:lta saapui testituotteita, joista osa vaikutti olevan taas vaihteeksi heikkolaatuisia. Iso stamper on niin kova, ettei sillä saa kyllä kynsiä mitenkään järkevästi leimattua ja iso leimauslaatta on liian matalilla kuvioilla varustettu... Lisäksi sain ylimääräisen laatan, jota itse en ollut valinnut. Moni muukin on saanut ylimääräisiä tuotteita ja heiltä on sitten pyydetty niistä postauksia. Itse en ainakaan saanut tuosta pyöreästä laatasta pyyntöä postauksesta. 

Laitoin viestiä sinne, että mitä teen parin tuotteen kanssa. Stamperia ei löydy koko kaupasta enää ja isossa laatassa ei kuviot nouse. Sain vain ohjeen tehdä muista tuotteista postaukset ja jättää nuo kaksi arvostelematta. No, sopii mulle, vaikka mielummin olisin ottanut tuon laatan toimivana... Edelleenkään ei mainintaa tuosta pyöreästä laatasta.


Tilasin Mi Nailsilta pitkään himoitsemani Zoya Dreamin, kun huomasin muuttoalen alkaneen. Lompakko ei antanut periksi tilata muuta, mutta Mirva laittoi mulle uusia kivoja vinyylejä testattavaksi! :)


Kärkkäiselle rantautuivat uutuudet puolessa välissä kuuta. Olin tietysti kärppänä paikalla heti kun oletin lakkojen olevan hyllytettävänä. Kävin 12 aikoihin ensimmäisen kerran ja huomasin telineellä olevan täytön menossa. Tulin 1½ tuntia myöhemmin vain todetakseni, ettei hyllyä oltu saatu sen enempää täytettyä. No, annoin periksi siltä päivältä ja menin seuraavana päivänä samoihin aikoihin uudelleen. Tilanne oli edelleen pahasti kesken, mutta nappasin kuitenkin nämä kaksi mukaan. Vasemmalla Turn The Lights On! ja oikealla Miss Captain.


Huomasin eräänä päivänä tappaessani aikaa Hypnotic Polishille tulleen jälleen DaLen Wow Prismejä. Vaikka mulla ei oikeastaan olisi ollut varaa ostaa näitä, mun oli pakko investoida Holy Diver ja Steel Panther. Olen haaveillut noista kahdesta lakasta jo älyttömän kauan, eikä niitä ole oikein mistään järkevästi saanut. Kyllähän tuo pikkuisen kirpaisi kun postaritkin oli 10€, mutta en mä joutanut odottamaan ketään kimppaan jos ne vaikka ehtisivät mennä. :D

Samaan kuvaan päätyi pari Essencen lakkaa: Vasemmalla My Love Diary ja oikealla Forgive Me. 

Ja kyllä, ostoksia on ihan liikaa mun mielestä yhdelle kuulle. Lakkoja kotiutui yhteensä 7, joista neljä on todella halpaa. Kolme muuta maksoikin sitten yli kympin kappale... MoYoun tilaukseen meni rahaa myös aika paljon mun mittapuulla. Onneksi kaikki ostokset ovat harkittuja tai pitkäaikaisia himotuksia. Tällä hetkellä mulla ei onneksi ole montaa himotusta listalla ja olen kuitenkin aika maltillisesti ostellut viime kuukausina, joten tämä elokuu nyt meni vähän yli... :D 

Mites teillä meni? :)

20 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia :) Mun ielestä toi BPS:n pyöreä laatta näyttää ihanalta ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mä en ole edes muistanut tarkemmin tuota laattaa katsoa. :D

      Poista
  2. Dalet <3 Ihania ostoksia!

    VastaaPoista
  3. Just tänään tein tosta stamperista postauksen. Suoraan sanottuna se oli täyttä p*skaa... Ja sekin ettei sitä enää löydy BPS"n sivuilta, eikä olla oma-aloitteisesti voitu ilmoittaa.. huoh :D

    Mutta aikas ihania ostoksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mää aamulla pikaisesti vilkaisinkin sen sun postauksen, mutta en ehtinyt sitten kommentoida. Se oli kyllä juuri sitä mitä sanoit... Onneksi mä kuitenkin kysäsin asiasta niin ei tarvinut turhaan postata toimimattomasta tuotteesta jota ei edes enää kaupasta löydy. :D

      Poista
  4. Holy Diver onkin mulla tänään blogissa, Steel Pantheria en omista mutta haluaisin sen myös. Kivoja ostoksia! Nyt muuten joutunee taas tilaamaan laattoja MoYoulta, aika mukavilta näyttivät tulevat uutuudet:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä kävin jo ihastelemassa aamulla niitä, mutta en vielä ehtinyt kommentoida. :) Mulla on Steel Panther kynsillä tällä hetkellä, onhan se ihana, mutta tosi heikosti peittävä. Laitoin itse hopeisen hololakan alle niin kahdella kerroksella pärjäsi. :) Joo, mäkin pelkään sortuvani sinne MoYoulle uudelleen kohta... :D

      Poista
  5. Olipa kyllä aika turha toi BPS-tapaus :D Mutta Zoyan Dream on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! :D Dream on aivan ihana, eikä yhtään haittaa vaikka siitä postareineen aika paljon pulitin... :D

      Poista
  6. Ihania ostoksia, DaLen wowit on kyl.. superihania! Pistäppä mulle viestiä, jos halajat jotai hypnoticilta, tulee muutaman kuukauden välein tehtyä sinne tilaus :) Ja kuitenki käyt täällä mun huudeilla, ni äkkiäskös sä ne saat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihania! Täytyy pitää mielessä tuo Hypnotic, en usko ihan heti tarvitsevani mitään... Ilmoittelen sitten jos jotain tarvitsen! :D

      Poista
  7. Ihania uutukaisia <3 DaLet varsinkin on sulaa rakkautta ^.^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. DaLet on kyllä! En varmaan ikinä luovu yhdestäkään tuon merkin lakasta. :'D

      Poista
  8. Uuh, silmäkarkkia :) Mun elokuu meni suht maltillisesti, ostin vain kolme lakkaa (ja heinäkuussa en yhtään!). Ne olivatkin kyllä sitten vähän kalliimpia, PP:n Allure, Paris ja Demeter ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh, sä oot kyllä ollut maltillinen noissa ostoksissasi! :) Allure, Paris ja Demeter ovat kyllä tosi kauniita, ei varmasti mennyt rahat hukkaan. :3

      Poista
  9. Saako tota Zoyaa tilattua? Olin katsovinani, että sitä saa vain kaupasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zoyaa saa tilattua, sen pystyy lisäämään ostoskoriin jos on kirjautuneena kauppaan. Muuten se näkyy käyttäjille olevan myynnissä vain myymälässä. :) Mutta ainakin itse katsoin tuon Dreamin olevan loppu varastosta, mutta onhan siellä paljon muuta tarjolla, esim Aurora ja Blaze, ne ovat myös upeita! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)