perjantai 31. elokuuta 2012

Voihan folio.

Mä halusin kokeilla noita folioita kynsille, joten tilasin itselleni kokeiluun pienen setin. Katsoin tutoja netistä, valitsin folion joka antaa paljon anteeksi (voi laittaa useamman kerran päällekäin), annoin liimankin kuivua varmasti tarpeeksi... Mutta ei. Tuloksena oli katastrofi. Ainakin sen huomasin, että mun kaarevat kynnet ei auta ainakaan asiaa. Nimetön on suorin, ja siihen oli kaikista helpoin laittaa tuo folio. Kärkiin en saanut tarttumaan ensimmäisellä kerralla mitään. Jokaista kynttä paikkailin varmaankin 4-5 kertaa, ja silti tulos on tällainen... Arvatkaa vain teinkö oikeaan käteen yhtään mitään? No en. :D

Jostain syystä tässä kuvassa nämä näyttää paljon paremmalta kuin luonnossa. Peukalon kynnen jätin tarkoituksella pois, se on yhtä mössöä. :D


Kertokaas nyt foliomestarit, miten saatte onnistumaan foliot koko kynnelle siististi? Vai onko mun kohtalo vain tehdä folioilla koristeluja koko kynnen folioinnin sijaan? :D Kuulisin myös mielelläni teidän kokemuksia folioinneista.

14 kommenttia:

  1. Enpä oo ikinä kokeillu foliokoristeluja enkä taida uskaltaakaan:D Hermothan siinä mennee jos ei onnistu. Sulle olis tunnustus:
    http://teannanpaikka.blogspot.fi/2012/08/tykkaan-sun-blogista.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaahan näitä kokeilla kuitenkin. :) Kyllä näillä saa hienoja koristeluja aikaiseksi, vaikka ei koko kynttä onnistuisi kauniisti saamaankaan, mutta kun minä HALUAN onnistua tässä... :D :D

      Kiitos vielä älyttömästi tuosta tunnustuksesta! :)

      Poista
  2. EIpä ole tullut kokeiltua noita, mutta näiden kokemusten jälkeen en taida haluta edes kokeilla... Hienon näköisethän noi olisi, jos vaan onnistuisivat.

    Tiedätkös, se on ihan okei antaa olla jos ei vaan onnistu :P :P Paitsi että tiedän, ettet lakkaa yrittämästä ennen kuin kaikki foliot on tuhlattu :D

    VastaaPoista
  3. Voishan ne sulla ehkä onnistua, vaikka mulla ei onnistunutkaan. :)

    Ja periksi kun ei millän tahtoisi antaa... Eli todennäköisesti en anna ennenkuin ne kaikki on tuhlattu. :D

    VastaaPoista
  4. voihan folio :D) osaan niin kuvitella miltä se kuulostaa . . itse kokeilin kerran kaverin setillä laittaa nuita ja oon monesti meinannut kysyy että ootko sä kokeillut niitä ko ne on niin vittumaiset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D :D Ehkä sen sais paremmin onnistumaan jos ei olis näin kaarevat kynnet ku mulla.. En silti aio antaa periksi, kyllä mä vielä ehkä tässä onnistun! :D

      Poista
  5. Minä tyydyn vain töpöttelemään sitä foliota kynsille :D Ei hermot kestäisi, jos koko kynnelle pitäisi alkaa väsäämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin varmaan joudun tyytymään lopulta siihen. Oon nähnytkin sun blogissa niitä kynsiä, kivoilta ne niinkin näyttää. :)

      Poista
  6. Ei ole tullut kokeiltua noita. Kivaltahan nuo tuossa kuvassa näyttää. Aivan ihana sininen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä (tosin kuin yleensä) kuva antaa paremman vaikutelman kuin mitä nuo luonnossa oli. Toi olis tosi ihana jos sen vain saisi helposti onnistumaan! :)

      Poista
  7. MÄ en oo uskaltanut hankkia folioita, kun mullakin on kaarevat kynnet ja välillä sen takia tarroissa ja fimoissakin on haastetta. Mutta nyt oon innostunut siitä töpöttelytekniikasta ja sitä varten voisin jopa hankkia foliota vähän.. Mutta vielä on mietinnässä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla sama homma noiden fimojen kanssa, ei niitä saa omille kynsille kovin siististi. Kyllä näitä folioita kannattaa hankkia, jos ei yritä koko kynttä saada siististi. :D

      Poista
  8. Näyttää hienoilta kuvissa:) Mutta en usko, että on mun juttu...nimim. huono hermorakenne...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eipä tämä oikeen ollut tällaisenaan munkaan juttu. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)