keskiviikko 8. elokuuta 2012

Rare & Radiant testissä

En taaskaan osannut päättää mitä lakkaa lähtisin seuraavaksi kokeilemaan, joten annoin mun miehen tehdä valinnan tällä kertaa. Jotenkin ei yllättänyt yhtään kun lakoista testiin valikoitui China Glazen Rare & Radiant... :) Tämä lakkahan ei eroa ulkonäöltään juurikaan Chanelin Peridotista tai OPIn Just Spotted the Lizardista (ainakaan mun mielestä). Tässä lakassa duochromisuus näkyy huomattavasti enemmän kuin aikaisemmin kokeilemassani Swanky Silkissä.




Tähän piti sitten keksiä jotain vähän jurompaa koristelua, joten valitsin kuvion laatasta BM12 ja käytin mustaa Konadin lakkaa leimaamiseen. Lopuksi laitoin vihreät strassit kuvion keskelle.




Tästä lakasta tykkäsin kuitenkin enemmän kuin Swanky Silkistä. Leimaukset vaan näkyy kuvissa harmittavan huonosti kun aina jostakin peilaa. Mulla alkaakin olla kynnet jo liian pitkät mun makuun, joten ne lyhenee seuraaviin lakkauksiin.

5 kommenttia:

  1. Ihana! :) Onneksi toi näyttää noin hyvältä kynsillä kun oma versio saapui aamulla postissa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli paljon mieluisampi kyllä mitä se Swanky Silk. Tykkään tästä tosi paljon!

      Poista
  2. Tuo on niin kaunis lakka, ja hyvin sopii nuo leimat siihen! Mua melkein harmittaa omistaa Peridot, niin en raaski hankkia sitä OPIn lakkaa :D Mulla on kans nyt aivan liian pitkät omaan makuun, mutta ei jaksais alkaa viilaamaan, se on niin tympeää hommaa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei varmaan kannatakkaan hankkia sitä OPIa jos omistaa jo sen toisen. :D Mulla aika nopeesti sen muutaman millin lyheni kynnet kun reilusti otin vaan karheella viilalla suurimman osan ja sit hienommalla loput. Nyt on taas töpöt. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)