tiistai 14. elokuuta 2012

Vihreät niityt... eikun verkot?

En sitten keksinyt parempaa otsikkoa, tällä mennään. Testiin pääsi China Glazen Unpredictable. Tässä kävi vähän sama juttu kuin Swanky Silkissä. Kuviin en saanut minkäänlaista duochromisuutta näkyviin. Lakka näyttää vain vihreältä, mutta luonnossa se taittaa myös siniseen. Kuvissa 2 kerrosta lakkaa, olisi periaatteessa voinut vielä yhden lisätä ihan täydelliseen peittyvyyteen.




Koristeluja en meinannut keksiä sitten millään. Päädyin JÄLLEEN leimaamaan... Yllätys, eikö totta...? :D Leimat laatasta BM-315 ja leimasinlakkana Konadin musta lakka.




Tiedän... Nämä on tylsät. Mutta silti niin kivat. Mulle sopii just tällaiset yksinkertaiset kynnet. :) Tuo lakkahan näköjään näyttää alemmissa kuvissa eriväriseltä kuin ylemmissä, varmaankin nuo leimat sitä muuttaa?

Olen muuten onnistunut haalimaan itselleni 2 essencen lakkaa lisää, nimittäin numerot 67 ja 72.  



8 kommenttia:

  1. Ei yhtään tylsät! Yksinkertainen on aina vaan kaunista ja näissä kynsissä on kuule tyyliä :). Tosi siistiä jälkeä! Suojaatko kynsinauhoja millään, kun leimaat koko kynnen kuvioita? Näyttää niin siistiltä, eikä lakkajäämiä missään :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos! En mä suojaa kynsinauhoja millään, mulla on aika hyvässä kunnossa ne, joten niihin ei tartu lakkaa ja ylimääräiset saa helposti poistettua. Leimaamisen jälkeen puhdistan suurimman osan topsilla, jonka jälkeen puhdistan loput siveltimen avulla. Lakka on paljon vaikeammin puhdistettavissa jos kynsinauhat on huonossa kunnossa tms. Olen yrittänyt jotain tutoa aiheesta väsätä, mutta en ole sitä vielä valmiiksi saanut... :D

      Poista
  2. kynnet on kivat ja samoin lakat

    VastaaPoista
  3. Tosi nätit kynnet :) Mä niin haaveilen verkkokuviosta kynsillä! Konadin m57:n kuvio on liian kapea mun kynsille, ja tuossa XL-laatassa oleva on vähän vääränlainen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mulla on aika tosi levee toi peukalon kynsi, ja nää BM-laatat riittää hyvin siihen, kunhan kohdistaa oikein. En tosin tiedä onko leveempi kuin tuo Konadin kuvio, kun en omista kyseistä laattaa, mutta mitä olen seuraillut niin nämä BM-laattojen kuvat on isommat.

      Poista
  4. Miten saat leimattua joka kynteen noin tasaisesti vai meneekö siinä harjoitellessa, että joskus se onnistuu aina yhtä hyvin? Ite oon vasta hankkinut konadit ja välillä on ihan tuskaa kun kokokynnenkuviotkin tulee vaan osittain vaikka olisi nopea jne. :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla menee yleensä siihen aikaa, että löydän oikeat lakat oikeeseen kuvioon. Toisiin kuvioihin ei Konadin oma leimauslakka mun mielestä edes sovi, toisiin taas ei sovi muut leimauslakat mitä käytän. Siihen vaikuttaa mulla vielä eri stamperin käyttö (koko kynnen kuvioihin käytän XL-stamperia) ja kuinka lujaa painaa. Mitä ohuemmat viivat kuviossa, sen enemmän painan. En edes paina kynnelle kuviota, joka ei ole tarttunut hyvin stamperiin, vaan painan sen paperille ja yritän uudelleen. Mulla on työn alla tuto aiheesta, mutta se on vielä liian sekavasti kirjotettu, että sitä voisi julkaista... :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)