perjantai 17. elokuuta 2012

Hyvät ideat eivät aina tuota toivottua lopputulosta...

Odottelin illalla miestä kotiin vaellusreissulta ja mulla oli hyvin aikaa laittaa kynnet...

Ensimmäisellä kerralla kynsille päätyi Dependin holo numero 2032. Nämä holot on edelleen vaikeita levitettäviä, mutta onnistun siinä mielestäni jo paremmin. Todella kaunis väri!




Sitten kaikki alkoi mennä pieleen. En aluksi keksinyt mitä tehdä näille. Nämä muistutti mun mielestä vähän tähtitaivasta, joten päätin kokeilla ufoja kynsille. En saanut leimaa tarttumaan kunnolla, ja aikani tapeltua vaihdoin kuviota. Olin tässä vaiheessa jo vähän ärsyyntynyt, joten tulin huolimattomaksi. Keskisormen ja peukalon leimaukset epäonnistuivat, ja en sitten enää halunnut näille yrittää yhtään mitään, vaan otin kuvat ja poistin kaikki lakat.


Toinen yritys. Mulla on jo vähän aikaa ollut mielessä liitutaulukynnet. Päätin kokeilla niitä. Pohjalla China Glazen Liquid Leather.


Huonon lakkapäivän vuoksi tämäkin halusi vastustella niin maan perusteellisesti. Tuntui ettei siistiä lakkausta saanut sitten millään, vaikka olin aiemmin tällä tehnyt siistit lakkaukset... Jatkoin kuitenkin yrittämistä, leimasin kuvia useammasta Cheekyn laatasta, mattaa päälle ja tällaiseen lopputulokseen pääsin.


Ideana ihana, toteutus ei vain nyt onnistunut. Leimat ei suostuneet onnistumaan siististi. Pakko oli kuitenkin jättää nämä kynsille, iltakin oli jo vaihtunut yöksi.. 

26 kommenttia:

  1. Mun mielestä olet vaan liian nirso :) Vähintäänkin tuo liitutaulu on ideana hauska! Mutta itepähän niitä kynsiä tuijottelet, mää voin aina poistua sivulta jos siltä tuntuu :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myönnetään että olen nirso... :D Kyllä mäkin ideasta tykkäsin paljonkin, mutta ei vaan onnistuneet niin hyvin kuin olisi pitänyt. :D Olis vaan aikaa vaihtaa kynnet niin tekisin sen, mutta piha odottaa laittajaa....

      Poista
  2. mä tykkään molemmista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin oisin tykännyt jos olisivat onnistuneet! :D :D

      Poista
  3. Toi hololakka on tosi kivan värinen. Ja mä en nää mitään vikaa nissä leimauksissa,vaikka kuinkatirkistelin!

    Liitutaulu! Eikä, ihan mahtava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nää heijastaa valoa sen verran hyvin, että se ei ehkä niin näy kuvissa, mutta kyllä se luonnossa häiritsi sen verran että piti poistaa nämä.

      Toi liitutauluidea on ollut mielessä jo pitempään, vois kokeilla samaa jollain toisilla leimoillakin, tai parempana lakkauspäivänä. :D

      Poista
  4. En myöskään näe mitään vikaa kummassakaan lakkauksessa. =)
    Toi liitutauluidea on kyllä magee !!! Oon aina ihmetelly matta-päällyslakan perimmäistä tarkoitusta, ja tämä teki siitä hiemen ymmärrettävämmän. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitti! En mäkään tätä mattaa oikeen paljo käytä, mutta tähän ideaan sopii kuin nakutettu! :)

      Poista
  5. Molemmat kynnet onnistuivat tosi hyvin !(: Ei saa olla liian perfektionisti (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Pitäis varmaan valittaa omista kynsistä vähemmän... :D

      Poista
  6. Uuujeeeeeeeeeeeeeee. Liitutaulumaali rulettaa. Taidanki kaivaa tänä viikonloppuna isomman purkin liitutaulumaalia esille ja alkaa sutimaan!!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tai haet multa mustan kynsilakkapullon ja matattajan lainaan... XD

      Poista
  7. Liitutaulukynnet on mahtavat, enkä kyllä toisessakaan näe mitään vikaa. :D

    VastaaPoista
  8. Mä en nähnyt kummissakaan kynsissä mitään vikaa :D Ihanat nuo liitutaulukynnet, tosi hauska idea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mun pitäis varmaan sit kattoo peiliin kun mikään ei kelpaa. :D

      Poista
  9. Molemmat kynnet on tosi kivat, ei mitään vikaa mun mielestä :) Mä voisin joskus lainata sulta tuota liitutaulu ideaa jos ei haittaa, hauskat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo lainaa ihmeessä vaan, eihän nämä mitään kopiosuojattuja juttuja ole! :D

      Poista
  10. Noi liitutaulu-kynnet on tosi kivat! Hauska idea :D

    VastaaPoista
  11. Ihanat lakkaukset! Ja ainakin mun simmukoihin näyttäs, että joku on aika kriittinen omia tuotoksiaan kohtaan.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kyllä mä myönnän että omien kynsien kohdalla oon vähän liiankin kriittinen... :D

      Poista
  12. Tosi hienoja molemmat kynnet :) Mulla on kanssa tuota perfektionistin vikaa lakkaillessa :( välillä oikein risoo kun ei mikään tunnu olevan hyvä vaikka muut sanois mitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mulla on kyllä vähän samaa vikaa... :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)