keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Toukokuun ostosyhteenveto

Kovin tyhjältä näyttää toukokuun ostelut. Puolessa välissä kuuta ryhdyin oikein etsimällä etsimään jotain kivaa, mutta en löytänyt mitään. Katsoin kaikki MoYoun laatat läpi, ei mitään. Onneksi Picture Polishin uusi kokoelma tuli myyntiin ja laitoinkin niistä kaksi tilaukseen. Otin kaveriksi vielä yhden FUNin, kokeilen vielä uudelleen sitä merkkiä. Tässäpä kuvankaappaus mun ostoskorista, ne saapuivat kyllä maanantaina, mutta kuvia en ole vielä ehtinyt ottaa. :)

  
Mä olin kyllä vähän pettynyt kun ei Summer-sävyä ollutkaan. Olihan siellä kyllä keltainen Sunflower, mutta se ei ole Summer! Voihan se olla, että myöhemmin tulee Summer-sävy, mutta keltainen kun ei ole oikein lempisävy, jätin sen ostamatta.

Tällä hetkellä mua kiinnostaa myös tosi paljon Glam Polishin No Lei-Overs! -kokoelmasta muutama lakka. Siitä mulla ei kyllä ole tietoa tuleeko nämä myyntiin Hypnotic Polishille, josta yleensä ostan Glamit. Onko teillä parempaa tietoa tästä Limited Editionista, tulevatko ne yleensä muuallekin myyntiin? 

Lähde
A Enkultakin on tullut uusi kokoelma, Russian Soul. Pari sävyä kiinnostaa, mutta pitää odotella kunnon swatcheja niistä ennen ostopäätöstä. 

Kovin oli lähellä, että mulla tulee toinenkin nollakuukausi, mutta PP:t "pelastivat" tilanteen. Miten teillä meni?

9 kommenttia:

  1. Glamit tuppaa tulemaan jalleenmyyjille kauheasti jalkijunassa, joten kylla ne varmaan jossain vaiheessa tulee. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niinhän ne yleensä tulee. Toivotaan, että tulee tälläkin kertaa! :D

      Poista
  2. Mä ostin tasan yhden lakan toukokuussa :D Tai tein mä pari muutaki tilausta, mutta ne ei kerinnyt tulemaan mulle vielä ni lasken ne kesäkuun ostoksiin :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, hyvin meni sullakin! :D Mulla ei oo nyt tällä hetkellä edes tulossa mitään! :)

      Poista
  3. Glamejahan saa tilattua nykysin suoraan tuolta iteltään. Myös Suomeen :D Toi kokoelma o ihana ja muutama o ostoslistalla. Mä ostin tuon Funin lakan käytettynä ja en tykänny väristä, saikin lähteä heti ettii uutta kotia. Ja noi 2 PP:tä o tuloillaan.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo, hyvä kun muistutit! Jossakin keskustelussa näinkin että joku tilasi suoraan, mutta mulle jäi käsitys isoista postareista. Tarkistin nyt paljonko muuta maksaa, ja ihan suhteellisen järkevään hintaan ne sieltä saa kuitenkin. Ehkäpä tilailen tuolta! :)

      Poista
    2. Niin ja mäkään en alustavasti tykännyt tuon FUNin väristä, mutta pitää kuitenkin käyttää se kynsillä. :)

      Poista
  4. Ooh uutta A-Englandia! Swatchkuvia odotellessa tosiaan, nopealla vilkaisulla ei ollut ehkä ihan kauheen sykähdyttävä, mutta monesti se mieli muuttuu näiden kohdalla... :D ja toi PP:n Rose on ihana, testasin sitä kynsille mutta onnistuin sössimään koko lakkauksen niin se ei nyt vielä kunnolla päässyt testiin sittenkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä katsoin just tänään yhdet uudet swatchit, mutta niiden perusteella mikään ei kiinnostanut!! 0.o
      Mulla on Rose just kynsillä, se on kyllä ihana! :3

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)