torstai 23. kesäkuuta 2016

Lakkainventaario osa 2

Mulla on vähän juhannusfiilis hakusessa. Vähän sellainen olo, että nytkö muka pitäisi siirtyä juhannuksen viettoon? Mulla juhannussuunnitelmia ei oikein siis ole. Mun juhannussiivot on ihan täysin tekemättä. Mutta ei hätää, mulla on muutama pullo valkkaria ja kaksi pakettia halloum-juustoa. Niillähän pärjää koko juhannuksen, eikö totta? :)
 
Mutta se siitä juhannuksesta, nyt jatketaan inventaariota. Tällaista kevyttä pientä lukemista! :D 

Mennäänkin heti asiaan. Muutoksia ei nyt näy vielä tässä kuvassa, sillä se on sama kuin ensimmäisessäkin postauksessa. 


Ensimmäisessä hyllyssä on kaikki OPIn lakkani. Niitä on Excelin mukaan 40, mutta laskujeni mukaan mulla on vain 37 lakkaa. Hmph. Siinäpä meni tovi jos toinenkin, kun selvitin mitkä kolme puuttuu. Fly, The World Is Not Enough ja The Spy Who Loved me ovat matkanneet eteenpäin. 


Seuraavaksi olisi tällainen sekalainen hylly. Color Clubin lakoissa mulla on tuplakappale Revvvolutionista, mutta se on laskettu yhdeksi, sillä toisessa pullossa on todella vähän lakkaa enää jäljellä. Muuten lakkasaldot täsmäävät taulukon kanssa.


Seuraavaksi onkin toinen sekalainen hylly. Takarivissä Gina Tricot lakkoja taulukon mukaan 13, mutta laskujen mukaan 15. Tämä johtuu siitä, että valkoista on hyllyssä 3 kappaletta. Muuten saldo pitää paikkansa loppujen kohdalla.


Viimeisenä varmaan arvokkain hyllyni. A England -lakkoja on taulukossa 15, mutta hyllyssä 16. Noista lakoista Iseult on äitini lakka, se vain majailee hyllyssäni. :D Picture Polishin lakkoja onkin kertynyt jo huimat 22, ei lasketa paljonko se tekee rahassa, eihän? Saldo pitää kuitenkin paikkansa. Viimeisenä vielä Zoyan lakkoja 4 kappaletta, oikea saldo.


Edellisessä postauksessa lakkasaldo muuttui siten, että yksi Sally Hansen lisättiin listaan ja siitä poistettiin kaksi China Glazea. Tässä postauksessa kaikki täsmäsi muuten, mutta kolme OPIn lakkaa poistettiin listalta. Nyt olisi inventaario tehty ja lakkasaldo muuttui neljällä alaspäin, eli jäljelle jäi 319 lakkaa. Kannatti tehdä, nyt kaikki täsmää. 

Nyt mua kiinnostaakin kuulla, miltä mun lakkakokoelma näyttää teidän silmiin?  Onko se ihan järjetön vai näyttääkö siltä, että kaikki lakat ovat omistuskelpoisia? :)

Tämän postauksen myötä haluan toivottaa teille oikein rentouttavaa ja rauhallista juhannusta! Toivottavasti itsellekin se juhannusfiilis jostakin löytyy! :) 

8 kommenttia:

  1. Määrä on musta vallan maltillinen ja jokainen pullo ansaitsee paikkansa:) Ihanaa jussia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllähän noita isompiakin kokoelmia löytyy! :D Kiitos paljon ja samaa sinne! :)

      Poista
  2. Noiden sun lakkausten perusteella, luulin, että sulla olisi ollut enemmänkin! Ja pitäähän ihmisellä harrastus olla, jos siihen sattuu menemään rahaa, eihän se huono juttu ole, eihän? :D Tosi monipuolisesti sä käytät sun lakkoja. :) Mun lakkavarasto tuntuu muuttuvan vain osin, sillä joitain lakkoja en käytä oikeadtaan yhtään, ja joitain on sitten melkein aina kynsillä! :D
    Mulla kyllä löytyy juhannusfiilistä, kun suku kokoontuu mökille. Siellä grillataan, apidetään perinteinen mölkky-turnaus ja poltetaan kokko. ;)
    ~Ilona

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tää onkin ainoa asia mihin mulle menee enemmän rahaa. :) Kaikki lakat mun kokoelmassa on käynyt vähintään kerran kynsillä, suurin osa kuitenkin useamminkin. :)

      Kuulostaa tosi kivalle suunnitelmalle, toivottavasti säät suosii! :)

      Poista
  3. Vaikka lukuna tuo päälle 300 kuulostaa suurelta varmasti monen korviin, joka lakoista ei niin välitä, ei kuvissa se edes näytä niin suurelta määrältä. (Itsellänihän on triplat lakkoja suhun verrattuna, että kasvattele saldoa vaan ihan hyvällä omallatunnolla :D)

    Ihanan monipuolinen kokoelma sulla kyllä, sopivasti ja tasapainossa kaikkea ihanaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, eihän se sillä tavalla kovin suurelta näytä, sehän mahtuu varsin pieneen tilaankin. :D

      Siihen mä pyrinkin, että löytyy kaikki tarvittava! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)