perjantai 10. kesäkuuta 2016

Nyt on kesäistä!

Olin ollut taas liian monta päivää epäonnistuneilla lakkauksilla. Mulla oli juuri sen verran aikaa, että sain lakattua kynnet, mutta en mä näitä ehtinyt vielä lyhentää. Nämä ovat siinä mitassa, että ne ovat vähän jo tiellä. Jospa sitä nyt sitten seuraavalla kerralla saisi näitä lyhennettyäkin. 

Lakkasin nämä kynnet aurinkoisena päivänä (nythän täällä vain tulee vettä ja välillä räntääkin...), joten mieli teki kynsille jotain kirkasta ja kimaltavaa. Foxy Paws Bailando sopii erinomaisesti tähän tarkoitukseen. Lakka on tosi helppo levittää, siivottavaa ei juurikaan jäänyt. Laitoin varmuuden vuoksi kolme kerrosta, vaikka kahdellakin olisi kyllä helposti pärjännyt. Tein päälle mustat leimat laatasta Überchic 4-03.


Leimat onnistui ihan nappiin, lakkauksen kanssa ei kyllä ollut mitään ongelmaa. 


En saanut kuvaan tuota Bailandon sävyä ihan oikeaksi, se on kuitenkin älyttömän ihana lakka! Täydellinen kesäpäiviin. :)

Käytetyt tuotteet:
  • Essie First Base
  • Foxy Paws Bailando
  • Pikakuivattaja Poshe Super-Fast Drying Top Coat
  • Leimauslakka Colour Alike Kind of Black
  • Leimauslaatta Überchic 4-03
  • Leimojen päällä NPB Digital Flash

8 kommenttia:

  1. On kyllä erittäin onnistunut kokonaisuus ja Bailando on ihana lakka :)

    VastaaPoista
  2. On kyllä ihanan kesäiset! :) Saisi kyllä tuo sää edes vähän lämmetä...
    Sulla onkin sitten vastakohtainen ongelma kun mulla, noiden kynsien pituuden kanssa. Jos sä et ehdi viilaamaan lyhyeksi, mulla ei vaan kasva pitkäksi. Joku kynsi saattaa olla pari päivää sopivan pitkänä, mutta sitten se taas katkeaa...
    ~Ilona

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Toivotaan, että lunta ei sada sitten juhannuksena... Suomen kesä on kyllä ihana! :D
      Mulla napsahtelee poikki jos lyhennän liikaa, mutta tässä pituudessa ne jostain syystä pysyy tosi hyvin lohkeilematta. Kunhan ensin saa kasvatettua ne tähän pituuteen. :D

      Poista
  3. Bailando pitää kyllä saada pian kynsille. On se niin nätti. Upeat leimaukset jälleen kerran :).

    VastaaPoista
  4. Taas ihanat kynnet!! Mulle nämät eri pohjasävyllä vaan.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooh, ei ihan taida istua sun kynsille tää väri. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)