maanantai 21. joulukuuta 2015

Sainhan mä sitä vihreää kynsille

Mulla ja vihreillä vihasuhde jatkuu. Mistä lie johtuu, sillä mä omistan vain sellaisia vihreitä sävyjä joista pidän, mutta siltikään ne ei innosta tällä hetkellä yhtään. 

Lakkauksessa pohjalla Essencen Got My List -setin lakka, jolla ei ole omaa nimeä. Keskisormeen töpöttelin kärkeen Essencen Make It Golden -lakkaa. Nimettömässä on käytetty vinyyliä apuna ja sen ympärille töpötelty China Glazen Passionia. 


Mutta voi vihulainen että mä vihasin tuota lakkausta. Kultaiset ovat eri sävyä, eikä tuo vihreä edelleenkään miellytä silmää! Pitääkö mun luopua vihreistä lakoistani? En tahdo saada niitä kynsille sitten mitenkään ja jos saan, en tykkää?? Höh, sanon minä. Löytyykö teiltä hyviä vinkkejä vihreiden käyttöön? :)

Iiks, muutama päivä enää jouluun ja mulla on siivouksetkin aloittamatta kesken. Tuleehan se joulu kyllä ilman siivoamisiakin, mutta haluaisin ehtiä siivota oikein kunnolla ennen joulua. Saa nähdä miten käy! Mies on kyllä lomalla tiistain ja keskiviikon, mutta pikaisesti veikkaan joulusiivojen jäävän kuitenkin mulle... :D


Käytetyt tuotteet:


  • Essie First Base
  • Essence Got My List (x2)
  • Essence Make It Golden
  • Mi Vinyls Stripes
  • China Glaze Passion
  • Pikakuivattaja Poshe Super-Fast Forward Top Coat





  • 9 kommenttia:

    1. Entä jos yhdistät vihreään lempiväriäsi kynsilakoissa tai lempiglitterlakkaasi?

      VastaaPoista
      Vastaukset
      1. Sitä voisi kyllä kokeilla. Vihreiden kanssa on ollut kyllä ongelmaa varmaan jo puoli vuotta, en ymmärrä mikä siinä tökkii. :D

        Poista
    2. Mää voisin ostaa sulta liiat vihreät pois. ;) Voisit kokeilla tehä vaikka liukuvärin, jossa yhdistät vihreän johonkin muuhun väriin.

      VastaaPoista
      Vastaukset
      1. Haha, en mä ihan vielä luovuta, voihan se vihreä innostus vielä iskeä jossain vaiheessa. :D Liukuväri on muuten tosi hyvä idea! :)

        Poista
    3. Kauniit! Mä niin rakastan vihreää. Anna sille aikaa, kyllä se sieltä palaa kun sen aika on :). Mun piti siivota jo tänään mutta iski niin kauhea migreeni, että nyt vasta pääsin henkiin sohvalta ja sain syötyä jotain. Ehkä huomenna!

      VastaaPoista
      Vastaukset
      1. Kiitti! :) Mulla on aina ollut vaikea suhde vihreisiin ja sinisiin. :D Mutta en mä malta kyllä ainakaan vielä luopua noista mun vihreistä lakoista, joten annetaan niille aikaa. :)
        Mun piti siivota myös, mutta löysin itseni tekemästä kaikkea muuta kuin sitä mitä piti... :D

        Poista
    4. Lakkaushan on tosi hieno! Vihreä ja kulta on kyllä tosi hieno yhdistelmä :)

      VastaaPoista

    Kiitos kommentistasi! :)