maanantai 28. joulukuuta 2015

Kun mieli tekee pinkkiä

Joulu on saatu vietettyä ja omalta osaltani palattu arkeen. Jouluna tuli syötyä hyvin ja vietettyä aikaa rakkaiden kanssa. Juuri niin kuin suunnittelinkin. Mullahan ei mitään sen kummempaa lomaa ole näin välipäivinä, vaikka kaikilla muilla tuntuukin olevan! :) Joululahjani julkaisin jo Instagramissa, mutta palaan niihin vielä joulukuun ostopostauksen yhtyedessä. 

Sain vielä eilen aamulla mielettömän uutisen kun luin blogeja läpi, sillä mä olin voittanut Mimosan massiivisen joulukalenteriarvonnan itselleni! ♥ ♥Mä huudahdin ääneen (tosin se oli kirosana), sillä joulukalenterissa oli monta mieletöntä juttua, joita olin himoinnut jo pitkään. Mun on täytynyt olla tänä vuonna älyttömän kiltti, sillä en mä olisi ikinä uskonut käyvän näin hyvän tuurin itselläni. :3

Mutta nyt jalat takaisin maahan ja tämänkertaisiin kynsiin. Mulla on ollut todella monet tummat kynnet, joten mieli teki saada jotain kirkasta kynsille. Pinkkiä. Mikä pinkki lakka omasta kokoelmasta tulee ensimmäisenä mieleen? Tietysti Picture Polishin Sizzle. Siis tuumasta toimeen ja lakkausta vaihtamaan.

Kaikissa muissa paitsi keskisormessa on kaksi kerrosta Sizzleä. Keskisormessa kaksi kerrosta OPIn ihanaa Emotions-lakkaa. Nimettömään ja pikkurilliin tein mustat leimat Dashican leimauslakalla laatasta Hehe 024.


Lakkaus onnistui tosi kivuttomasti, tuo Dashican mustakin lähtee pois iholta helpommin kuin Konadin musta. 


En keksi lakkauksesta moitittavaa ja näitä piti vähän jo tuijotellakin. Ei paha ollenkaan! :) Postausta kirjottaessani mulle tuli sellainen tunne, että olen tehnyt identtisen lakkauksen aikaisemmin, mutta en sitten kuitenkaan löytänyt vastaavaa lakkausta. Ehkä mä vain olen nähnyt unta. :D

Kuinka teidän joulu meni?

Unohdin näköjään lakkakuvasta OPIn, mutta ei aina voi muistaa kaikkea. :P

Käytetyt tuotteet:
  • Essie First Base
  • Picture Polish Sizzle (x2)
  • Pikakuivattaja Poshe Super-Fast Drying Top Coat
  • OPI Emotions (x2)
  • Leimauslaatta Hehe 024
  • Leimauslakka Dashica musta
  • Leimojen päällä NPB Digital Flash

18 kommenttia:

  1. Onnea kalenterin voitosta! Mullakin teki mieli pinkkiä ja yhdet pinkkikynnet väsäsin :) nämä on makeat, musta ja pinkki vaan toimii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Pinkkikynsiin tulee kyllä himo aina vähän väliä. :D Musta ja pinkki toimii aina!

      Poista
  2. Nää on kyllä niin upeat. <3 Onnea vielä arvonnan voitosta!!

    VastaaPoista
  3. Näiden kynsien takia, alkoi itelläkin tekeen pinkkimustia kynsiä :) aivan ihanat ovat ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt vain sitten pinkkimustia väsäämään! Kiitos! ♥

      Poista
  4. Kauniit kynnet ja onnea voitosta! <3

    VastaaPoista
  5. Kauniit ja mahtavan voiton sait

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Palkinto oli kyllä ihan mieletön! :)

      Poista
  6. Mielettömän upean voiton kyllä sait! Oli pakko käydä vähän kateellisena vilkuilemassa :). Miten mustakin tuntuu, että seuraavaksi voisi hyvin tehdä mieli pinkkiä. Nää on niin kauniit <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :D Mä mietin kalenterin edetessä itsekin, että vitsit olen kyllä kateellinen tuon palkinnon voittajalle! :D Pinkkiä siis kynsille! Kiitos ♥

      Poista
  7. Mullakin on ihan pinkki olo, tai sellainen että sitten tammikuussa joulujen ja uudenvuoden jälkeen pitää saada pinkkiä :D Nämä on aivan ihanat taas, ja kyllä toi väriyhdistelmä vaan toimii aina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kummasti ne punaiset, kultaiset, hopeiset ja vihreät kynnet eivät houkuttele. :D Kiitos!

      Poista
  8. Voi että tuo Emotions on upee! Ja voitko kuvitella, etten oo vielä kertaakaan lakannut sillä, vaikka se on ollut mulla jo pitkään! Kynnet on muutenkin tosi kauniit, ihana nähdä pinkkiä tosiaan joulusävyjen jälkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ehdoton lemppari kaikista tekstuureista! En todellakaan voi kuvitella, nyt äkkiä se kynsille! :D Kiitos! ♥

      Poista
  9. Musta ja pinkki on vaan niin toimiva väriyhdistelmä! Nää on tosi upeat :). Pakko koittaa itsekin jotain vastaavaa Emotionsin ja Sizzlen yhdistelmää, nää sopii ihanasti samaan lakkaukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Musta ja pinkki sopii aina yhteen! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)