maanantai 14. joulukuuta 2015

Clear Jelly stamper -kokeilu

Ostin Dashican verkkokaupasta Clear Jelly Stamperin hetken mielijohteesta. Musta tuo 9,95€ oli sopiva hinta, että uteliaisuus lopulta voitti. :D Leimasimen aitoudesta en osaa sanoa yhtään mitään, sillä en ole asiaan perehtynyt. Enkä aiokaan perehtyä, sillä tämä saa luvan jäädä ainoaksi tällaiseksi stamperiksi. Mulla kun noita leimasimia löytyy jo pilvin pimein ja silti leimaan vaan sillä yhdellä vuosia vanhalla luottostamperillani, koska se sopii mulle parhaiten. :)

Mainitsin jo aikaisemmin, että en ole saanut leimauksia onnistumaan mitenkään tällä leimasimella. Yritin useampaa kuviota ja useampaa leimauslakkaa. Nyt kokeilin taas uutta leimasinta ja ilokseni se nousi kohtalaisesti. Kuvio on laatasta A30 ja leimauslakkana China Glazen Harmony. Ostin tuon laatan aikoinaan juuri tällaista lakkausta varten, mutta hetki meni, ennen kuin pääsin toteuttamaan sen. 



Kynnelle kuvion painoin siten, että ensin painoin keskelle ja siitä pyöräytin kynnen molemmille puolille. En tiedä miten tuon kanssa pitäisi toimia muuten, sillä eihän sitä saa kohdistettua jos sen reunalta asti pyöräyttää. Ainakaan multa se ei onnistu. Yritin aikoinaan sitä Konadin pyöräytettävien leimasimien kanssa ja me ei kyllä tulla yhtään toimeen. :D

Lakkauksessa pohjalla Essie Haute Tub. Tosi kaunis lakka, tätä mä olisin odottanut silloin aikoinaan A Englandin Jane Eyreltä, mutta siinä lakassa shimmeri hävisi lopputuloksesta melkein kokonaan. 


Ehkä mä vielä tulen sinuiksi tuon leimasimen kanssa, mutta kyllä se harjoitusta vaatii. :D Tämä ainakin oli jo ihan lupaava alku! 

Jouluun on enää 10 päivää, mä olen tasan kaksi lahjaa saanut ostettua, joista toinen on itselleni. Asiat tärkeysjärjestykseen!! :P Millä mallilla teidän jouluvalmistelut on? :)


Käytetyt tuotteet:
  • Essie First Base
  • Essie Haute Tub (x2)
  • Pikakuivattaja Poshe Super-Fast Drying Top Coat
  • Leimauslaatta A39 
  • Leimauslakka China Glaze Harmony
  • Leimasin Clear Jelly Stamper
  • Leimojen päällä NPB Digital Flash


16 kommenttia:

  1. Mulla on lahjat melkeinpä hankittuna, mutta muuten sitten ollaankin vielä vaiheessa.. Esim. niiden paketointi?? Joulusiivousta ajattelin tänään aloittaa, kun pääsisin ylös tästä sohvalta. :D

    Kynnet on kyllä kauniit. :) Itse tässä juuri odottelen omaa Clear Jellyä saapuvaksi.. Katsotaan miten käy sen kanssa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, sulla on paremmassa vaiheessa kuin mulla! :D

      Kiitos! Mä jatkan harjoituksia oman stamperini kanssa. :)

      Poista
  2. Melkein kaikki lahjat paketoitu! Kinkku haetaan perjantaina ja paistetaan varmaan lauantaina. Laatikot ostan viimetingassa kaupasta. Joulu saa jo tulla ❤️ Tosi nätit kynnet teit. Mulla Cesarin CJS ja se on kyllä uusi lempileimasin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sullahan on sitten jo hyvällä mallilla kaikki! :) Mulla ei ole edes joulumieltä vielä. :D Kiitos!

      Poista
  3. Mä en nyt osaa päättää tän Haute Tubin osalta jotta haluanko vaiko enkö. Onhan se niin kaunis, mutta näkyykö shimmer mihinkään. Tää on niitä lakkoja, mikä pitäisi nähdä itse livenä. Kymppi on munkin mielestä ihan ok hinta tolla leimasimelle. Odottelen vielä josko MYL valmistaisi omansa pian. En kyllä kohta enää malta odottaa, että pääsisi kohdistelemaan. Kauniit kynnet ja täydellinen kohdistus <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en aluksi ajatellut hankkivani tätä, mutta vahingon kautta se mulle kotiutui, eikä kyllä kaduta! Tosi kaunis lakka. :)
      Mä en olisi kyllä leimasimesta enempää valmis maksamaan, kymppi on ehdoton raja nykyään. :) Kiitos!

      Poista
  4. Nätit!
    Kovat joulusiivoukset käynnissä, ja samalla pitää yrittää vähän parannella itseä ja lapsia kun kunnon flunssa taas.. Joululahjoista enimmät taisin ostaa jo lokakuussa, ja sen jälkeen muutama noukittu sieltä sun täältä kun on jotain sopivaa tullut vastaan. Mutta kaikki pitäisi olla hankittuna. Paketointihommaahan näissä vielä olisi.. Niin, ja juhlajärjestelyjä esikoiselle ensi viikonlopuksi kun mokoman synttärit muutamaa päivää ennen joulua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)
      Voi ei, flunssassa siivoaminen on kyllä pahinta ikinä! Onneksi sulla on noin hyvällä mallilla kaikki, vaikka juhlatkin pitää vielä ennen joulua järjestää! Tsemppiä! :D

      Poista
  5. Kauniit lakkaukset olet värkännyt uudella leimasimella ♡ Mie tilasin heti Cesarsilta CJS:n kun niitä sai tilattua ja tykkään kyllä kovasti siitä.
    Täällä jouluvalmistelut on aika vaiheessa :D Kortit sain tänään postiin ja lähes kaikki lahjat on ostettu, joulusiivous saa miulta jäädä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Mullakin on kortit valmiina ja huomenna menossa postiin (onneksi vain yksi pitää postittaa). Joulusiivous taitaa munkin osalta jäädä vain haaveeksi... :D

      Poista
  6. Nätit kynnet! :) Mä sain tänään omaan kirkkaan stampperin, saa nähdä miten onnistun sen kanssa tekemään yhteistyötä, toivottavasti hyvin.
    Jouluvalmistelut sillä mallilla, että vein tänään kortit postiin. :-D Noh olen kuitenkin menossa vanhempien luokse taas jouluksi niin pitää sitten siellä katsoa mitä pitää tehdä ja valmistella. Lahjat olisi tietenkin hyvä hankkia viikonlopun aikana viimeistään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Toivottavasti et joudu tappelemaan stamperin kanssa! :D

      Mulla on vielä kortti viemättä postiin, sillä mun pitää postittaa vain yksi kortti. :D

      Poista
  7. Waude, ihana lakkaus kaikessa tummuudessaan ja mystisyydessään! ♥ Kiva että löysit tuon stamperin noin edullisesti, ehkä tuohon hintaan kehtaisi itsekin testata :)

    Ja hei, täälläkin on tasan kaksi lahjaa ostettuna vasta! Voi apua kuinka aika rientää :O :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Samaa mäkin ajattelin, että tähän hintaan uskallan testata, vaikka se ei sitten jäisi käyttöön asti.

      Joo, kiire tulee! :D

      Poista
  8. Hyvin näyttäisi leimailut onnistuvan tällä leimasimella! Mä en oikein osaa tehdä yhteistyötä muiden kuin superlöllöjen leimasimeen kanssa, toivottavasti MYL tekis tästä kirkkaasta leimasimeen sellaisen löllöversion niin pääsis itsekin kohdistelemaan leimoja.

    Jouluvalmistelut on muuten ihan vaiheessa, mutta lahjat on melkein kaikki hankittu (muttei suinkaan paketoitu).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään eniten semilöllöistä, ihan superlöllöillä en saa suoria viivoja aikaiseksi. :D Kirkkaan löllön kyllä mäkin ostaisin heti!

      Noh, onhan tässä vielä reilu viikko jouluun! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)